بازرگاني پرشين پيشرانه

بازرگاني پرشين پيشرانه

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۷ تير ۱۳۹۶
آنتن روميزي با تقويت كننده مدل LE-252 لالي الكترونيك


آنتن روميزي با تقويت كننده مدل LE-252 لالي الكترونيك

آنتن روميزي با تقويت كننده مدل LE-252 لالي الكترونيك

 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۷ تير ۱۳۹۶
10 تا از شبكه هاي اجتماعي پر بازديد جهان

۱۰ تا از شبكه هاي اجتماعي پر بازديد


1-فيس بوك

فيس بوك همچنان به عنوان بزرگ ترين و پرمخاطب ترين شبكه اجتماعي در جهان تاييد مي شود. تنها در كشور آمريكا بيش از دو ميليون سازمان كوچك و متوسط آگهي هاي تبليغاتي خود را روي فيس بوك منتشر مي كنند و همچنين گفته مي شود سازمان هاي بزرگ آمريكايي سالانه بيش از 200 ميليون دلار بودجه تبليغاتي خود را به فيس بوك اختصاص مي دهند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

هم اكنون تعداد مشتركان فيس بوك از 1.3 ميليارد نفر هم فراتر رفته است و بيش از يك ميليون سايت اينترنتي با لينك مستقيم براي ورود به صفحه شخصي در فيس بوك موجود است. همچنين 25 درصد كاربران فيس بوك دست كم روزي پنج بار وارد صفحه اختصاصي خود مي شوند و 57درصد كاربران هم اعلام كرده اند فيس بوك بيشترين تاثير را در روند خريدهاي آنها به جا مي گذارد. علاوه بر اين مشخص شده است 80درصد بازاريابان از فيس بوك براي جذب مشتريان جديد استفاده مي كنند.


 

2-توييتر

توييتر براي آن دسته از كاربراني كه تمايل دارند پيام ها يكوتاه خود را با ديگران به اشتراك بگذارند، بهترين شبكه اجتماعي محسوب مي شود. توييت هاي 140 كاراكتري طي چند سال گذشته توانسته اند دنياي شبكه هاي رسانه اي را متحول كنند. آمارها نشان مي هد81 درصد درآمدهاي تبليغاتي در توييتر از طريق دستگاه هاي موبايلي حاص مي شود و اين سايت به واسطه سرويس Promoted Trend براي انتشار آگهي هاي 24ساعته در هر شبانه روز دست كم 200 هزار دلار درآمد كسب مي كند. 

كارشناسان مي گويند توييتر را بايد به اندازه فيس بوك جدي گرفت و آن را يكي از تاثيرگذارترين سايت هاي اينترنتي جهان دانست. اين سايت هم اكنون بيش از 650 ميليون عضو ثبت شده دارد و 34درصد بازاريابان از توييتر براي فروش محصول و موفقيت حضور خود در بازار جهاني استفاده مي كنند. توييتر بين سال هاي 2014-2013 سريع ترين رشد را در ميان شبكه هاي اجتماعي داشته و تعداد اعضاي خود را 44 درصد بيشتر كرده است. اين شبكه اجتماعي ماهانه 250 ميليون كاربر فعال دارد كه روز به روز بر تعداد آنها افزوده مي شود.

شايان ذكر است كه طي چند ماه اخير برخي تغييرات در توييتر ايجاد شده كه از مهم ترين آنها مي توان به رفع محدوديت 140 كاراكتري براي نوشتن توييت ها اشاره كرد.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

LinkedIn 3 

از اين سايت به عنوان بزرگ ترين شبكه اجتماعي سازماني در جهان ياد مي شود. اين سايت شبكه هاي تحصصي در ميان كارشناسان جهان ايجاد كره است و مديران و كارمندان را به هم متصل مي كند. در حال حاضر بيش از 352 ميليون نفر در LinkedIn عضو هستند و با گذشت هر يك ثانيه دو عضو جديد به اين شبكه اجتماعي افزوده مي شود

در هر ماه به طور ميانگين 97 ميليون نفر از اعضاي LinkedIn به صفحه اختصاصي خود سر مي زنند و اين مركز پيش بيني كرده تعداد مشتركان خود را تا سال 2020 به سه ميليارد نفر برساند. در پايان ژوئيه 2015 كاربران از 200 كشور جهان در اين شبكه اجتماعي عضويت داشتند و 70 درصد اعضاي اين مجموعه در خارج از آمريكا بسر مي بردند.سايت LinkedIn ادعا مي كند اگر مشتركان آن مطالب خود را همراه با يك عكس به اشتراك بگذارند، احتمال ديده شدن آها از سوي بقيه كاربران 11 برابر افزايش مي يابد. ماه گذشته صفحات مختلف در اين شبكه اجتماعي 35 ميليارد بار ديده شد.

 

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

 

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

 

Gooogle Plus 4

اين شبكه اجتماعي كه تحت مديريت گوگل خدمات خود را ارايه مي دهد، به طور ميانگين در هر ماه 359 ميليون كاربر فعال دارد و در بيشتر مواقع براي بازاريابي و فعاليت هاي آنلاين تخصصي مورد استفاده قرار مي گيرد. در فصل دوم سال 2015 ميلادي ميزان ارتباط مثبت ميان مشتركان Google+ و برندهاي بزرگ جهان 53درصد بيشتر شده است. 

در حال حاضر يك ميليارد حساب كاربري فعال در Google+ موجود است و گفته مي شود هر سال تعداد كاربران آن 33 درصد افزايش مي يابد. بزرگ ترين گروه مخاطبان اين شبكه اجتماعي را افراد 45 تا 54 سال تشكيل مي دهند و تعداد آنها از سال 2012 به بعد 56 درصد افزايش يافته است.

كمتر از سه سال است كه اين شبكه اجتماعي فعاليت خود را آغاز كرده و اگرچه ابتدا با سرمايه گذاري 500 ميليون دلاري فعاليت خود را آغاز كرد، اما ارزش كنوني آن چند ميليارد دلار محاسبه مي شود. به طور ميانگين هر كاربر هفت بار در روز به صفحه اختصاصي خود در Google+ مراجعه مي كند و در مجموعه سه ساعت و 46 دقيقه در آن حضور مي يابد. بيشتر مطالبي كه در اين شبكه اجتماعي به اشتراك گذاشته مي شود، كمتر از 60 كاراكتر دارد و 6.97 درصد از ترافيك اينترنتي جهان در اختيار Google+ است.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

5-يوتيوب

اين سايت كه يكي از زيرمجموعه هاي گوگل محسوب مي شود، بزرگ ترين مركز انتشار تصاوير ويديويي آنلاين در جهان است. پيش بيني مي شود يوتيوب در سال 2016 ميلادي بيش از 5.6 ميليارد دلار درآمد داشته باشد. هم اكنون در هر ماه شش ميليارد ساعت ويديو روي سايت يوتيوب مشاهده مي شود و كاربران موبايلي روزانه يك ميليارد ويديو منتشرشده روي آن را تماشا مي كنند. در مجموع روزي چهار ميليارد ويديو روي يوتيوب مشاهده مي شود و در هر دقيقه معادل 300 ساعت فايل تصويري جديد در اين سايت قرار مي گيرد.

ميزان ويديوهاي يوتيوب كه هر دقيقه در فيس بوك مشاهده مي شود، معادل 323 روز است و تقريبا 9 درصد سازمان هاي جهان آگهي هاي خود را روي آن منتشر مي كنند. براساس آخرين آمار 81.9 درصد از تمام كاربران اينترنتي 14 تا 17 ساله جهان از يوتيوب استفاده مي كنند و 72درصد بزرگسالان هم به آن سر مي زنند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

Pinterest 6

اي شبكه اجتماعي يكي ديگر از ابزارهاي رسانه اي آنلاين محسوب مي شود كه طي مدت كوتاه پيشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اكنون بيش از 70 ميليون كاربر فعال در اين شبكه اجتماعي عضو هستند كه 85درصد آنها را زنان تشكيل مي دهند و بيش از 9 ميليون كاربر هم از طريق صفحه اختصاصي خود در فيس بوك وارد Pinterest مي شوند.

اين شبكه اجتماعي يكي ديگر از ابزارهاي رسانه اي آنلاين محسوب مي شود كه طي مدت كوتاه پيشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اكنون بيش از 70ميليون كاربر فعال در اين شبكه اجتماعي عضو هستند كه 85درصد آنها را زنان تشكيل مي دهند و بيش از 9 ميليون كاربر هم از طريق صفحه اختصاصي خود در فيس بوك وارد Pinterest مي شوند.

اين شبكه اجتماعي مي گويد از تمام كليدواژه هايي كه در آن جست و جو مي شود، كاربران 12درصد كلمات را با خطا تايپ مي كنند. حدود 4.8 درصد از كاربران اين سايت در محل كار خود سراغ صفحه شخصي مي روند و درمجموع 40درصد كاربران آن را غيرآمريكايي ها تشكيل مي دهند. تعداد كاربران Pinterest سالانه 135 درصد افزايش مي يابد و كاربران در هر بار مراجعه 14.2 دقيقه در اين ابزار موبايلي گشت و گذار مي كنند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

7-اينستاگرام

بازارياب ها اين روزها اينستاگرام را يكي از بهترين پلتفرم هاي اجتماعي مي دانند و توجه ويژه به آن دارند. اينستاگرام يك شبكه اجتماعي بسيار كاربردي براي روايت انواع داستان هاي تصويري است و مي تواند در زمينه هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد. بيش از 300 ميليون كاربر جهاني در طول هر ماه به صفحه اختصاصي خود در اينستاگرام سر مي زنند و روزانه 75 ميليون كاربر از خدمات آن استفاده مي كنند. به طور كلي 20درصد كاربران اينترنتي جهان با اينستاگرام درگير هستند و جوانان بزرگ ترين گروه مخاطبان اين مجموعه اند.

از مجموع مشتركان اينستاگرام، 51 درصد را مردان تشكيل مي دهند و 14 درصد مطالبي كه روي آن منتشر مي شود حين رانندگي به اشتراك گذاشته مي شود. البته طبق آمار هشت درصد حساب هاي كاربري در اينستاگرام جعلي يا غيرواقعي هستند و 90درصد اعضاي اين گروه را افرادي تشكيل مي دهند كه كمتر از 35 سال دارند. اينستاگرام يكي از زيرمجموعه هاي فيس بوك محسوب مي شود.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

Tumbir 8

به عنوان يكي از زيرمجموعه هاي ياهو توانسته است خود را به يكي از موفق ترين شبكه هاي اجتماعي جهان تبديل كند. اين پلتفرم ميكروبلاگ براي به اشتراك گذاري عكس، ويديو، فايل صوتي، متن، پرسش و هر آنچه كاربر نياز دارد مورد استفاده قرار مي گيرد. هم اكنون بيش از 420 ميليون نفر در Tumbir عضو هستند و اين افراد تاكنون 217 ميليون وبلاگ شخصي ايجاد كرده اند.

در هر روز بيش از 120 هزار وبلاگ در اين شبكه اجتماعي به روز مي شود و تاكنون 99 ميليارد عكس و مطلب روي آن قرار گرفته است. اعضاي اين شبكه اجتماعي روز 113.6 ميليون مطلب به اشتراك مي گذارند و با هر بار ورود 28 دقيقه در صفحه شخصي خود گشت و گذار مي كنند. تعداد كاربران ماهانه اين شبكه اجتماعي موبايلي 199.1 ميليون نفر گزارش شده است.

لطفا از سايت آپارا ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

Flickr 9

اين شبكه اجتماعي كه به به اشتراك گذاري عكس و ويديو اختصاص دارد، يكي از زيرمجموعه هاي ياهو محسوب مي شود و روزانه 3.5 ميليون عكس جديد روي آن قرار مي گيرد. اين شبكه اجتماعي در مجموعه 92 ميليون مشترك فعال دارد كه كاربران آن از 63 كشور بايد با يكديگر ارتباط برقرار مي كنند. تاكنون بيش از 10 ميليارد عكس از سوي كاربران Flickr روي آن منتشر شده است و اين افراد بيش از دو ميليون گروه اختصاصي تشكيل داده اند.

شبكه اجتماعي Flickr كه خدمات خود را به صورت موبايلي و رايانه اي ارايه مي دهد، براي عكاسان محبوبيت فراوان دارد و بيشتر عكس هايي كه سال 2014 روي آن گذاشته شد، با دوربين هاي شركت Canon گرفته شده بود. در بخش ديگر بيشتر عكس هاي موبايلي سال گذشته در Flickr هم با گوشي هوشمند آيفون 5 گرفته شد.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

Reddit 10

 

اين شركت اجتماعي موبايلي با هدف سرگرمي مورد استفاده قرار مي گيرد و اعضاي ثبت شده انواع محتويات مورد نظر خود را به اشتراك مي گذارند. اين ابزار اجتماعي در هر ماه به طور ميانگين 174 ميليون كاربر فعال دارد و طي 10 سالي كه از زمان تاسيس آن مي گذرد بسيار محبوب شده است. كاربران از 209 كشور جهان در  Reddit عضو شده اند و در هر ماه 7.55 ميليارد صفحه در اين شبكه اجتماعي مشاهده مي شود.

اعضاي اين شبكه اجتماعي به مطالب منتشر شده 17 ميليارد راي مثبت و 2.5 ميليارد راي منفي داده اند در مجموع 1.7 ميليارد كامنت هم براي اين مطالب نوشته شده است. تا پايان ژوييه 2014 بيش از 180 ميليون مطلب روي Reddit منتشر شده است و كاربران در هر ماه 80  دقيقه را به حضور در اين شبكه اجتماعي اختصاص مي دهند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt


 

www.persianpishraneh.com


 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۰ اسفند ۱۳۹۸
نكات ضروري براي خريد كابل USB

خريد كابل USB

 

نكات ضروري براي خريد كابل USB

 

حين خريد كابل USB براي گوشي خود در بازار با مدل‌هاي بسيار متنوعي مواجه مي‌شويد و شايد وسوسه خريد يك نمونه ارزان به سراغتان بيايد. هميشه به ياد داشته باشيد كه كابل‌هاي ارزان‌قيمت از مواد نامرغوب و متريال درجه چندم تهيه شده‌اند، در نتيجه نه تنها در كوتاه مدت خراب مي‌شوند بلكه دردسرهاي ديگري نظير شارژ كند و قطع شدن تا خرابي دستگاه و حتي احتمال آتش گرفتن را به دنبال دارند. پس بايد در هنگام خريد نكاتي را كه در ادامه به آنها ميپردازيم، مد نظر قرار دهيد تا بتوانيد انتخاب درستي داشته باشيد.

براي خريد كابل USB به اين نكات توجه كنيد:

  • ۱. سازگاري با پورت: قبل از انتخاب هر كابلي ابتدا بايد بررسي كنيد كه پورت دستگاهتان از كدام نوع است. كابل هاي گوشي از تنوع بسيار زيادي برخوردارند كه در مقاله اي ديگر به بررسي آنها خواهيم پرداخت. اما به طور خلاصه اگر قصد خريد كابل USB براي پاور بانك، اسپيكرهاي بلوتوثي و بسياري از دستگاه‌هاي الكترونيكي را داريد احتمالا بايد مدل  microUSB تهيه كنيد. گوشي‌هاي اندرويدي قديمي و برخي مدل‌هاي اقتصادي جديد هم از همين درگاه بهره مي‌برند. با اين حال اغلب مدل‌هاي ميان‌رده و به ويژه پرچمدارها از پورت USB-typeC بهره مي‌برند و بايد كابل سازگار با آنرا تهيه كنيد. گوشي‌هاي كمپاني اپل هم با كابل‌هاي غير لايتنينگ سازگاري ندارند.
  • ۲. كمپاني سازنده: در دنيا شركت هاي بسيار زيادي هستند كه به توليد كابل ميپردازند. جدا از برندهاي معروف مثل سامسونگ و شيائومي، مي‌توان از برندهاي خوشنام ديگري نظير «باسئوس» (Baseus)، «سينك واير» (Syncwire)، «زد ام آي» (ZMI)، «انرجيا» (Energea) نام برد.
  • ۳. جنس مواد: معمولا كابل گوشي در مواقع استفاده مرتب خم شده و اغلب به صورت جمع شده در كيف يا كشو قرار داده مي‌شود، بنابرين مواد به كار رفته در آن بايد مقاومت بالايي داشته باشد. در كابل‌هاي مرغوب اغلب روكش پليمري، PVC يا نايلون بافته استفاده شده و بين ۵ تا ۱۰ هزار بار در برابر خم شدن مقاومت دارند.
  • ۴. طول كابل: نكته بسيار مهم ديگر، توجه به طول كابل است. در علم برق گفته ميشود كه هر چقدر طول كابل كمتر باشد، جريان بهتر از آن عبور ميكند. اما به اين نكته هم توجه كنيد كه اگر كابل شما طول كافي را نداشته باشد، در هنگامي كه حين شارژ شدن گوشي بخواهيد از آن استفاده كنيد مجبور هستيد كنار پريز بنشينيد.

 

فروشگاه اينترنتي پرشين پيشرانه – فروش آنتن تلويزيون ، محافظ برق ، سيم و كابل

تلفن : 02166764955 الي 57

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۶ بهمن ۱۳۹۸
نحوه ي اتصال كابل آنتن

نحوه ي اتصال كابل آنتن

نحوه ي اتصال كابل آنتن

نحوه ي اتصال كابل آنتننحوه ي اتصال كابل آنتن

از قديم ، آنتن و كابل آنتن ، پشت بام و تلويزيون، يك مجموعه پر از مشكل بودند و بعضا ميتوانستند كاملا وقت و هزينه زيادي را از افراد بگيرند. با كمي تغيير در جهت آنتن، يا وزيدن كمي باد، تصوير تلويزيون حسابي به هم ميريخت و در هنگام تماشاي يك فيلم يا برنامه محبوب، صاحبخانه به دردسر مي افتاد.

بعد از روي كار آمدن رسيورهاي ديجيتال براي گرفتن سيگنالهاي ديجيتال آنتن تلويزيون ، اين مشكلات بسيار كمتر شدند. ديگر سيگنال ضعيف آنتن و يا ارتفاع كم ساختمان، نميتواند براي تصوير تلويزيون مشكل ايجاد كند اما، رعايت نكردن بعضي نكات خيلي ساده، ميتواند تصوير تلويزيون را خراب كند.

نحوه اتصال دو سيم آنتن

نحوه اتصال دو سيم آنتن

نكته اول : كابل آنتن را يك تكه بكشيد!

تا جايي كه امكان دارد، از يك كابل آنتن يك تكه، از آنتن تا رسيور يا تلويزيون استفاده كنيد. كابل آنتن دو يا چند تكه يكي از مهمترين عوامل افت كيفيت تصوير در تلويزيون است.

نكته دوم: اتصال كابل آنتن مانند سيم برق نيست! اگر مجبور هستيد كه از كابل آنتن دو تكه يا چند تكه استفاده كنيد، بايد از فيشهاي رابط مخصوص كه coaxial coupler نام دارند استفاده كنيد. اگر سيم آنتن دو تكه را مانند سيم هاي برق به هم بتابانيد، بخش زيادي از اطلاعات ارسالي يا سيگنالهاي تصوير را از دست خواهيد داد.

نحوه اتصال دو سيم آنتن را در عكس زير ببينيد. براي كابل كواكسيال كه كابل آنتن هم زيرمجموعه آن است، انواع مختلف فيشهاي نر و ماده موجود است. براي اتصال اين فيش ها يا كانكتور ها به هم، كوپلرهاي مخصوص وجود دارد. اگر دو كابل آنتن رو مانند دو سيم برق به هم متصل كنين، نتيجه خوبي در كيفيت تصاوير و يا تعداد كانالهاي دريافتي نميگيرين. چون كابل آنتن با سيم و كابل برق خيلي متفاوته.

 

نحوه اتصال سيم آنتن به آنتن

نحوه اتصال سيم آنتن به آنتن

اگر شما با روشهاي غير استاندارد، كابل آنتن را به آنتن متصل كنيد، بعد از مدتي بر اثر گرما يا ضربه يا جابجايي، اتصال كابل خراب مي شود. و شايد تشخيص اينكه مشكل تصوير تلويزيون شما از فيش آنتن است، ديگر آسان نباشد.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲ بهمن ۱۳۹۸
بهترين فروشگاه هاي اينترنتي

بهترين فروشگاه هاي اينترنتي

سلام بجه ها از امروز ميخوام بهترين فروشگاه هاي اينترنتي و بهتون معرفي كنم.

بهترين يعني فقط كالاي مخصوص به خودشون و عرضه ميكنند و قيمت ها عالي و به صرفه با كيفيت بسيار بالا.

 

اگر دنبال لوازم برقي هستيد ميونيد از سايت بازرگاني پرشين پيشرانه استفاده كنيد.

اقلامي مثل بهترين  آنتن هاي روميزي و هوايي ، انواع  لامپ led و چراغ هاي ريلي ، ريسه ، آيفون تصويري ، گيرنده ديجيتال ، دوربين هاي مداربسته ، محافظ هاي خانگي ، آداپتور ، پايه تلويزيون ، باتري ، پاور بانك

 

 

persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۶ آبان ۱۳۹۸
راهنماي نصب تلويزيون به ديوار كناف توسط پايه تلوزيون TV-JACK

راهنماي نصب تلويزيون به ديوار كناف توسط پايه تلوزيون TV-JACK

راهنماي نصب تلويزيون به ديوار كناف توسط پايه تلويزيون TV-JACK

با عرض سلام و ادب خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت. در اين نوشتار نحوه نصب تلويزيون به ديوار را به صورت گام به گام خدمت شما عزيزان توضيح مي ­­دهيم.

در صورت وجود هر گونه سوال مي ­توانيد با كارشناسان فني شركت پرشين پيشرانه تماس حاصل فرماييد.

 

راهنماي نصب تلوزيون به ديوار كناف توسط پايه تلزيون TV-JACK

نصب تلويزيون به ديوار

 

مطالعات اخير نشان داده است كه  بيش از 70 درصد مردمي كه علاقه به نصب تلويزيون خود بر روي ديوار با استفاده از پايه ديواري را دارند، در نهايت موفق به انجام اين كار نمي ­شوند.

اين امر كاملا قابل درك است چرا كه نصب تلوزيون با پايه ديواري در ابتدا پروسه ­اي بسيار سخت و پيچيده به نظر مي ­رسد.

سوالات فراواني ذهن شما را براي نصب تلويزيون درگير خواهد كرد.

  • سوراخ كاري ديوار تلويزيون منزل يا محل كار امكان پذير است؟

  • با سيم و كابل­ هاي اضافي پشت تلوزيون چه بايد كرد؟
  • در صورت اشتباه در سوراخ كاري آيا راه بازگشتي هست؟

براي پاسخ به سوالات فوق و رسيدن به اين نتيجه كه نصب تلويزيون بر روي ديوار كار چندان پيچيده ­اي كه در ابتدا فكر مي كرديد نيست، ادامه اين مقاله/ويديو را دنبال نماييد.

در گام اول شما نياز به خريد پايه تلويزيون ديواري داريد.

تقريبا تمامي تلويزيون­ هاي ال سي دي و ال اي دي استاندارد موجود در بازار ايران مانند تلوزيون ال جي، سامسونگ، سوني و … داراي سوراخ ­هاي استانداردي به نام وسا براي نصب تلويزيون به صورت ديواري يا سقفي هستند.

قبل از خريد پايه تلويزيون حتما به مشخصات فني پايه و شماره وسا آن دقت نماييد تا از يكسان بودن شماره وسا پايه با شماره وسا تلويزيون خود اطمينان حاصل نماييد.

پايه تلويزيون ديواري عموما به سه صورت ثابت، متحرك و پايه بازويي در بازار موجود است. در صورت استفاده از پايه تلويزيون متحرك مي ­توانيد تلويزيون خود را در ارتفاعي بالاتر از حالت معمول نصب كرده و زاويه ديد خود را با توجه به تابش نور و در طول روز تنظيم نماييد.

در صورت استفاده از پايه تلويزيون بازويي زاويه و شعاع ديد تلويزيون را مي­ توانيد به ميزان قابل توجهي افزايش دهيد.

مشكل ديگري كه اكثر مصرف كنندگان اداري و خانگي پايه تلويزيون با آن مواجهند، سيم و كابل­ هاي اضافي و پخش مابين تلويزيون و پريز يا رسيورهاي موجود است.

نصب تلويزيون به ديوار

 

براي حل اين مشكل مي­ توانيد از يك پك سوكت دار براي رد كردن كابل و سيم ­هاي تلويزيون استفاده نماييد.

پك سوكت دار سيم و كابل توكار تلويزيون ديواري

 

حال كه صحبت از كابل شد اطمينان حاصل فرماييد كه تمامي كابل­ هاي مورد نياز مثل كابل HDMI ،كابل ­هاي نوري ، كابل اينترنت و … مورد استفاده از استاندارد CL3تبعيت مي ­كنند .

هر چند كه شما در حال حاضر شايد نياز به هيچ كابلي نداشته باشيد، اما پيش بيني آينده را كرده و تمامي كابل ­هاي مورد نياز را قبل از نصب تلويزيون درون ديوار قرار دهيد.

با اين كار در صورت تعويض تلوزيون در آينده يا تغيير در كاربري ديگر نيازي به سيم و كابل كشي مجدد نخواهيد داشت. جهت نصب تلويزيون بر روي ديوار كناف به ابزار­هاي ذيل نياز خواهيد داشت:

  1. ابزاري براي يافتن استاد­هاي عمودي و افقي كناف:

اين ابزار در صورتي كه قصد نصب تلويزيون بر روي ديوار كناف را داريد از ملزومات اساسي نصب مي­ باشد. همان گونه كه اطلاع داريد ديوار­هاي كناف از سازه هاي فلزي گالوانيزه به نام استاد به عنوان مش­بندي سازه­ اي پشت كار و پنل­ هاي نازك گچي به عنوان ظاهر و رويه ديوار ساخته مي ­شوند.

نصب تلويزيون با پايه ديواري بر روي ديوار كناف

راهنماي نصب تلوزيون به ديوار كناف توسط پايه تلوزيون TV-JACK

پنل­ هاي گچي كناف ظاهر بسيار زيبايي داشته و به دليل پايين آوردن وزن سازه و ايمن نمودن ساختمان در برابر زلزله مزيت بالايي نسبت به سيستم­ هاي قديمي مانند ديوار آجري، بتني و… را دارند.

هر چند وزن پايين ديوار گچي در حوادث طبيعي به عنوان مزيت قابل توجهي مطرح است، اما اين مزيت نصب ادوات سنگين مانند تلويزيون، تابلو و … را بر روي ديوار كناف به امري نسبتا فني و پيچيده تبديل مي ­كند.

در هنگام نصب تلوزيون بر روي ديوار كناف تمامي پيچ­ها حتما بايد بر روي استاد­هاي كناف (سازه ­ها) نصب شوند.

  1. متر

  2. مداد

  3. پيچ گوشتي
  4. دريل و مته مناسب با ديوار
  5. آچار مناسب جهت بستن پيچ­ ها
  6. دستگاه فرز مناسب جهت بريدن ديوار كناف

در گام بعد بايد ارتفاع مناسب نصب تلويزيون را مشخص كرد.

اين ارتفاع تابع عوامل مختلفي مي­باشد.

جهت اطلاع از آيتم ­هاي موئثر بر تعيين ارتفاع نصب تلويزيون بر روي ديوار مي­ توانيد به بخش مقالات ما مراجعه فرماييد.

در حالت كلي مركز تلويزيون بايد بعد از نشستن بر روي يك كاناپه تلويزيوني يا مبل جلو تلويزيون، صفحه تصوير بايد هم­سطح چشم شما باشد.

دستگاه تشخيص سازه كناف در واقع يك آهن رباي قوي متصل به مداري الكتريكي و يك چراغ ديمردار بوده و با نزديك شدن آهن ربا به سازه آهني شدت نور با توجه به شدت ميدان تغيير مي­ كند.

در صورتي كه به اين دستگاه دسترسي نداريد محل سازه را به صورت تقريبي با استفاده از يك آهن رباي قوي يا ضربه زدن به ديوار و دقت به ميزان پژواك صدامي­توان تعيين كرد.

بعد از تعيين تقريبي مكان سازه جهت اطمينان تام از محل سازه ­ها، از يك ميخ كوچك  قبل از سوراخ كاري استفاده نماييد.

با توجه به قرار گرفتن سوراخ­ ها به صورت كامل در پشت تلويزيون چندان نگران اشتباهات احتمالي نباشيد.

پس از تعيين محل سازه­ هاي كناف با استفاده از شابلون پايه يا خود پايه مكان سوراخ­ها را بر روي ديوار و در نقاط تلاقي با سازه مشخص نماييد. هنگام تعيين نقاط سوراخ­ كاري دقت نماييد كه حتما پايه تراز باشد.

جهت تراز نمودن صحيح پايه استفاده از خود پايه به جاي شابلون توصيه مي­ شود. در صورت استفاده از پايه تلويزيون­ هاي ديواري TV JACK خود پايه به صورت سر خود داراي تراز مي­ باشد.

 

پايه تلوزيون ديواري تي وي جك به همراه تراز سر خود

 

حتما از رول پلاك براي پيچ­ هاي تلويزيون استفاده كرده و قبل از نصب پيچ مناسب پايه ديواري با توجه به ابعاد تلوزيون را تهيه نماييد. نقاط مشخص شده بر روي ديوار را سوراخ كاري كرده و رول پلاك ها را درون سوراخ قرار دهيد.

با توجه به تحمل گشتاور خمشي در پايه تلوزيون­هاي متحرك و جهت اطمينان مضاعف مي­توان پيچ­  هاي بالايي تلوزيون را قوي­تر انتخاب كرد.

( در صورت خريد از شركت پرشين پيشرانه  پيچ­هاي تمامي پايه تلوزيون­هاي شركت براي تحمل بار ماكزيمم طراحي شده و بدون اخذ اختلاف قيمت تقديم شما عزيزان مي­شود)

پس از سوراخ كاري ، رول پلاك­ ها را در ديوار قرار داده و پايه تلويزيون را بر روي ديوار فيكس نماييد. گام بعدي نصب پك سوكت دار براي رد كردن كابل­ و سيم­ هاي پشت تلوزيون است.

مكان باكس بالايي پك مي­تواند دقيقا در قسمت وسط پايه تلويزيون باشد. امكان دارد در هنگام برشكاري با مسائل متفاوتي از جمله سازه كناف افقي اضافي، سيم و كابل داخل ديوار و …  مواجه شويد.

در صورت مواجه با موردي مانند سازه كناف اضافي دستپاچه نشويد چون هم مكان برش را مي­توان تغيير داد و هم در موارد خاص با مشاوره كارشناس سازه كناف به صورت موردي مي­توان كوتاه كرد.

در مورد اين فيلم ما مكان برش را اندكي تغيير داده و به زير پايه منتقل مي­كنيم. كابل­هاي تلوزيون را از سوكت بالايي رد كرده و در سوكت پاييني فيكس نماييد.

در نهايت قسمت دوم پايه را پشت تلويزيون نصب مي­كنيم. احتمالا جهت نصب پايه بر روي تلويزيون بايد پيچ­ هاي اوليه روي تلويزيون را جدا كنيم.

بعد از نصب دو پايه پشتي به تلويزيون از يك نفر ديگر كمك گرفته و تلوزيون را بر روي قسمت اوليه پايه كه به ديوار پيچ شده قرار دهيد. در اين مرحله مي­توانيد تمامي كابل­ها را نصب كرده و از تلويزيون خود لذت ببريد.

اين فيلم/نوشتار در باره ي نصب تلويزيون بر روي پايه ديواري به صورت كلي و جنرال بوده و در صورت نياز به نصب تخصصي يا در صورت مواجه شدن با هر گونه مشكلي مي­توانيد با كارشناسان فني شركت پرشين پيشرانه تماس حاصل نماييد.

 

فروشگاه اينترنتي پرشين پيشرانه – فروش آنتن تلويزيون ، محافظ برق ، سيم و كابل

تلفن : 02166764955 الي 57

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۴ آبان ۱۳۹۸
۱۰ خوراكي برتر در جهان با ارزش غذايي بالا

با توجه به تنوع مواد غذايي بيشتر ما براي انتخاب بهترين گزينه سردرگم مي شويم. طبق تحقيقاتي از سوي متخصصان علم تغذيه بهترين مواد غذايي در جهان از لحاظ ارزش غذايي معرفي شده اند.

اين موادغذايي اگر مرتباً خورده شوند، به شما كمك خواهند كرد كه راهبردها و توصيه هاي غذايي متخصصان تغذيه را برآورده كرده و موادمغذي به بدنتان برسانيد كه به طور معمول در رژيم غذايي كشور ما كمتر مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

شكلات تلخ(تيره)

شكلات تيره سرشار از فلاونوئيد است؛ آنتي اكسيداني كه براساس مطالعات پزشكي از سيستم عروقي، قلب و مغز محافظت مي كند. همچنين شكلات تيره به دليل محتواي آنتي اكسيداني بالا، ماده غذايي مفيدي محسوب مي شود.

فلاونوئيدها تركيبات آنتي اكسيداني است. براساس دپارتمان تغذيه دانشگاه ديويس كاليفرنيا، فلاونوئيد موجود در شكلات فلاونول ناميده مي شود كه طعم تلخي به كاكائو مي دهد.

طرفداران شكلات  تيره بسيار خوش شانس هستند زيرا اين نوع شكلات در ميان اسيدهاي چرب تك اشباع نشده خاص و ويژه بوده و با ماست و ميوه نيز به خوبي سازگار است. شكلات تيره همچنين آنتي اكسيدان هايي براي سلامت قلب دارد كه با راديكال هاي آزاد تخريب كننده ي سلول ها مبارزه مي كند.

موز

موز انواع مختلف دارد يك نوع آن بسيار درشت و نوعي از آن هم خيلي ريز است كه مزه شيريني دارد.

در كشورهاي استوايي معمولا موز را مي پزند و همراه با برنج و لوبيا مي خورند در كشورهاي آمريكاي لاتين موز را ورقه ورقه كرده و در آفتاب خشك مي كنند.

هنگاميكه موز انتخاب مي كنيد بايد پوست آن زرد و سفت و روي آن لكه هاي سياه وجود داشته باشد و اين نشانه موز رسيده است. موز نارس بدليل داشتن نشاسته زياد هضمش سنگين است. در موز چند ماده شيميايي بسيار مهم مانند سروتونين، نوروپي تفرين، دوپامين و كاته چولامين وجود دارد.

خواص دارويي موز:

۱- بدليل داشتن پتاسيم زياد ضد سرطان بوده و غذاي خوبي براي ماهيچه ها است.

۲-موز ملين بوده و همچنين درمان اسهال و اسهال خوني است.

با توجه به تنوع مواد غذايي بيشتر ما براي انتخاب بهترين گزينه سردرگم مي شويم. طبق تحقيقاتي از سوي متخصصان علم تغذيه بهترين مواد غذايي در جهان از لحاظ ارزش غذايي معرفي شده اند.

اين موادغذايي اگر مرتباً خورده شوند، به شما كمك خواهند كرد كه راهبردها و توصيه هاي غذايي متخصصان تغذيه را برآورده كرده و موادمغذي به بدنتان برسانيد كه به طور معمول در رژيم غذايي كشور ما كمتر مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

شكلات تلخ(تيره)

شكلات تيره سرشار از فلاونوئيد است؛ آنتي اكسيداني كه براساس مطالعات پزشكي از سيستم عروقي، قلب و مغز محافظت مي كند. همچنين شكلات تيره به دليل محتواي آنتي اكسيداني بالا، ماده غذايي مفيدي محسوب مي شود.

فلاونوئيدها تركيبات آنتي اكسيداني است. براساس دپارتمان تغذيه دانشگاه ديويس كاليفرنيا، فلاونوئيد موجود در شكلات فلاونول ناميده مي شود كه طعم تلخي به كاكائو مي دهد.

طرفداران شكلات  تيره بسيار خوش شانس هستند زيرا اين نوع شكلات در ميان اسيدهاي چرب تك اشباع نشده خاص و ويژه بوده و با ماست و ميوه نيز به خوبي سازگار است. شكلات تيره همچنين آنتي اكسيدان هايي براي سلامت قلب دارد كه با راديكال هاي آزاد تخريب كننده ي سلول ها مبارزه مي كند.

موز

موز انواع مختلف دارد يك نوع آن بسيار درشت و نوعي از آن هم خيلي ريز است كه مزه شيريني دارد.

در كشورهاي استوايي معمولا موز را مي پزند و همراه با برنج و لوبيا مي خورند در كشورهاي آمريكاي لاتين موز را ورقه ورقه كرده و در آفتاب خشك مي كنند.

هنگاميكه موز انتخاب مي كنيد بايد پوست آن زرد و سفت و روي آن لكه هاي سياه وجود داشته باشد و اين نشانه موز رسيده است. موز نارس بدليل داشتن نشاسته زياد هضمش سنگين است. در موز چند ماده شيميايي بسيار مهم مانند سروتونين، نوروپي تفرين، دوپامين و كاته چولامين وجود دارد.

خواص دارويي موز:

۱- بدليل داشتن پتاسيم زياد ضد سرطان بوده و غذاي خوبي براي ماهيچه ها است.

۲-موز ملين بوده و همچنين درمان اسهال و اسهال خوني است.

۳-موز خونساز است بنابراين اشخاص لاغر و كم خون حتما بايد موز بخورند.

۴-موز تقويت كننده معده و نيروي جنسي است.

۵-موز درمان زخم معده و روده است.

۶-گرد موز همچنين داروي خوبي براي پائين آوردن كلسترول است.

۷-شيره گلهاي موز درمان كننده اسهال خوني است.

۸-جوشانده موز اثر قطع خونريزي دارد.

۹-پماد برگ درخت موز براي درمان و سوختگي مفيد است.

۱۰-ريشه موز دفع كننده كرم معده است.

 

سيب زميني شيرين

سيب زميني شيرين ماده غذايي با ارزشي است كه نبايد از مصرف آن غافل باشيم. با خوردن سيب زميني شيرين مقادير زيادي از انواع ويتامين ها به راحتي وارد بدن ما مي شوند. ارزش غذايي بالاي سيب زميني شيرين باعث ميشود كه بدن بسياري از كمبودهاي خود را با خوردن اين ماده غذايي جبران كند.

طبق تجزيه اي كه به عمل آمده روشن شده است كه علاوه بر قند و نشاسته، سيب زميني شيرين داراي مقداري مواد چرب و ايپومائين، فيتوسترول، كاروتن، كلروژنيك اسيد، و ويتامينهاي A,B,C است.

در چين از غده آن به عنوان مقوي براي معده و طحال و كليه استفاده مي شود.

در هند و چين براي تقويت اشخاصي كه دوره نقاهت بيماري را مي گذرانند و همچنين براي اشخاص مبتلا به بيماري دريا گرفتگي تجويز مي شود. در شبه جزيره مالايا از آن مشروبي درست مي كنند كه براي رفع تشنگي در مواقع تب مي خوردند.

در اندونزي برگهاي خرد شده آن راروي محل سوختگي و مفاصل سفت شده مي مالند. ساقه ها و شاخه هاي آن را روي مفاصل روماتيسمي سفت شده مي بندند.

نوعي از آن كه داراي غده قرمز قهوه اي رنگ است كه براي اسهال خوني مفيد است. و شيره غده خام گياه را روي سوختگي مي مالند تسكين مي دهد؛ از عده ارغواني رنگ آن در موارد بيماري قند به كار برده مي شود.

اسفناج

اسفناج گياه بومي ايران است و از اوائل قرن اول ميلادي كم كم به نقاط ديگر دنيا راه يافت. بطوري‌كه در تاريخ مسطور است اسفناج در قرن هفتم در چين و در قرن دوازدهم در اسپانيا كشت مي شده است. كشت اسفناج در سال ۱۸۰۶ در آمريكا شروع شد.

اسفناج از نظر داشتن ويتامين B3 بسيار غني است و بنابراين داروي مهمي براي برطرف كردن بيماري پلاگر است.( پلاگر يك نوع بيماري است كه بعلت كمبود ويتامين B3 در بدن توليد مي شود و نشانه هاي آن ضعف بدن، تشنج، اختلال در دستگاه هاضمه و بوجود آمدن لكه هاي قرمز روي بدن است).

ضمناً در اسفناج مقدار زيادي آهن، يد، لسيتين، كلروفيل، كاروتن، اسيد اگزاليك و اسيد آرسنيك وجود دارد.

سير

سير حاوي بيش از ۱۰۰ ماده شيميايي بيولوژيكي مفيد مي باشد كه از جمله آن مي توان به موادي با نام‌هاي بسيار عجيب و غريب زير اشاره كنيم: آليين، آليناز، آليسين، اس آليلسيستئين، ديالين، آليل متيل تري سولفيد.

در واقع، سير از ۳۰۰۰ سال پيش تاكنون مصرف دارويي داشته است اما فوايد آن تا زمان حال در حد اعتقاد مردم عادي محدود بود. طبق گزارشي در يكي از روزنامه هاي انجمن پزشكي امريكا، نقش درماني سير در تقريباً ۱۰۰۰ تحقيق توصيف و تشريح شده است.

تحقيقات پزشكي، نقش سير را به عنوان يك آنتي بيوتيك طبيعي نيز تاييد مي كند. در ۱۹۸۳، دكتر لاو در مجله فرضيه پزشكي مي نويسد، “عصاره سير فعاليت بسيار وسيع ضد ميكروبي را درمقابل باكتري ها و قارچ هاي بسيار زيادي نشان مي دهد.

چون بسياري از موجودات ميكروسكوپي كه به عصاره سير حساسيت نشان داده اند، ازنظر پزشكي قابل توجه هستند، سير نقش بسيار مهمي بعنوان يك عامل درماني خواهد داشت.” يكي از روش هاي فعاليت سير از طريق تقويت سلول هاي فاگوسيتوز (سلول هاي بيگانه خوار)، توانايي گلوبول هاي سفيد براي مقابله با عفونت ها و بيماري ها است.

ماهي سالمون

ماهي سالمون يكي از بهترين منابع اسيدهاي چرب امگا ۳ با زنجيره بلند EPA و DHA است.

حدود ۱۰۰ گرم از اين ماهي داراي ۲.۳ گرم امگا ۳ است؛ البته اگر بتوانيد ماهي وحشي و آزاد صيد كنيد اين ميزان به ۲.۶ گرم در هر ۱۰۰ گرم مي رسد.

برخلاف بسياري از چربي هاي ديگر چربي امگا ۳ حتي براي بدن ضروري نيز است؛ به عبارتي شما تنها شانس اين را داريد كه از طريق رژيم غذايي اين چربي را دريافت كنيد و بدن خود نمي تواند آن را بسازد.

بسياري از سازمان هاي بهداشتي جهاني توصيه مي كنند كه بزرگسالان روزانه حداقل ۲۵۰-۵۰۰ ميلي گرم تركيب EPA و DHA مصرف كنند.

همچنين  EPA و DHA داراي چند خواص درماني مانند كاهش التهاب، كاهش فشار خون، كاهش خطر ابتلا به سرطان و بهبود عملرد سلول هاي موجود در شريان ها است.

گردو

بر اساس پژوهش‌هاي گذشته، مصرف مواد غذايي حاوي گردو، فرآيند تخريب در مغز موش‌هاي صحرايي را كاهش داد. رژيم‌هاي غذايي حاوي گردو باعث تاخير در فرآيند پيري، تخريب مغز و در نتيجه تقويت پردازش اطلاعات مي‌شود. گردو حاوي مقادير زيادي آنتي‌اكسيدان است كه بر اساس نظر برخي‌ محققان به از بين رفتن اثر راديكال‌هاي آزاد روي دي‌ان‌اي سلولي منجر مي‌شود.

همچنين گردو سرشار از “استرول‌هاي گياهي” است و براي همين مي‌تواند ميزان كلسترول بد خون را كاهش دهد. استرول‌هاي گياهي داراي يك بافت شيميايي هستند كه به كلسترول نزديك است. براي همين مي‌توانند در روده‌ها كلسترول بد را به خود جذب كنند و ميزان آن را كاهش دهند. زماني كه كلسترول بد خون كاهش پيدا مي‌كند خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي عروقي مانند مشكلات عروق كرونري نيز كاهش مي‌يابد.

آووكادو

آووكادو داراي بسياري از مواد مغذي مورد نياز بدن شماست. آووكادو گرم به گرمش پتاسيم بيشتري نسبت به موز دارد، كه براي رشد عضلات و عملكرد اعضاي بدن ضروري است. حدود ۳۰ گرم آووكادو مي‌تواند ۸ درصد نياز بدن شما به ويتامين كا در روز، كه باعث لخته شدن خون مي‌شود را جواب دهد. همچنين حاوي ويتامين سي، اي، و آنتي اكسيدان هم هست كه سيستم ايمني بدن را تقويت خواهد كرد. مواد مغذي ديگري كه در آووكادو يافت مي‌شوند شامل فولات، ريبوفلاوين، فيبر و ويتامين B-6 است.

تقريبا هر ۳۰ گرم آووكادو داراي ۴.۵ گرم چربي اشباع نشده است. انجمن قلب آمريكا مي‌گويد: اين نوع چربي از آنجايي كه سطح LDL يا كلسترول بد شما را افزايش نمي‌دهد، براي سلامت قلب ضروري است.

حتي با مصرف آن بجاي چربي‌هاي ترانس يا اشباع، مي‌تواند كلسترول شما را كاهش هم بدهد! يكي از مضرات خوردن بيش از اندازه‌ي آووكادو اين است كه چربي زيادي به بدنتان مي‌رسد. مجموع مصرف چربي شما در روز نبايد بيش از ۲۵ تا ۳۵ درصد از كالري دريافتي‌تان باشد. مثلا اگر ۲۰۰۰ كالري در روز مصرف مي‌كنيد، خوردن حدود ۱۵۰ گرم آووكادو مي‌تواند با ۵۰ تا ۷۰ گرم چربي، بيش از نيمي از نياز بدن شما را پوشش دهد.

سيب

سيب حاوي تركيباتي مانند اسيد كافئيك، اسيد كلوروژنيك، اسيد الاژيك، فروليك و تركيبات فنوليك ديگري است، براي همين مي‌تواند از ابتلا به سرطان‌ها پيشگيري كند.

سيب همچنين داراي خاصيت ضد سرطاني، كاهش دهنده اسيد اوريك، رفع كننده گرفتگي صدا، جلو گيري كننده از تصلب شرايين و … است.

همچنين مسلماً سيب نمي‌تواند جاي مسواك را بگيرد اما به بهداشت دهان و دندان كمك زيادي مي‌كند. گاز زدن و جويدن اين ميوه براي سلامت لثه‌ها بسيار مفيد است. علاوه بر اين سيب باعث افزايش ترشح بزاق مي‌شود براي همين مانع رشد ميكروب‌ها در دهان مي‌شود. به اين ترتيب امكان پوسيدگي دندان‌ها نيز كاهش مي‌يابد.

مغز بادام

مغز بادام شيرين و طعم ملايم و خوشمزه اي دارد و به سهولت از بادام تلخ تشخيص داده مي شود؛ از كليه قسمت هاي درخت بادام شيرين مانند شكوفه، برگ و ميوه آن استفاده طبي مي شود.

بادام داراي مقدار زيادي كلسيم و پروتئين است؛ ۱۰۰ گرم بادام تازه در حدود ۲۰ گرم پروتين و ۲۴۰ ميلي گرم كلسيم دارد. كلسيم و فيبر موجود در بادام، كاهش دهنده سرطان روده بزرگ مي باشد. اسيد فوليك در بادام، باعث كاهش سرطان دهانه رحم مي شود.

بادام محتوي مقدار زيادي چربي هاي غير اشباع، فيبر، پروتئين گياهي، روي، مس و منيزيم مي باشد. بادام داراي انواع ويتامين ها مي باشد كه به سوخت و ساز كربوهيدرات ها كمك مي كند و يكي از منابع انرژي براي مغز است.

شكلات تلخ

۳-موز خونساز است بنابراين اشخاص لاغر و كم خون حتما بايد موز بخورند.

۴-موز تقويت كننده معده و نيروي جنسي است.

۵-موز درمان زخم معده و روده است.

۶-گرد موز همچنين داروي خوبي براي پائين آوردن كلسترول است.

۷-شيره گلهاي موز درمان كننده اسهال خوني است.

۸-جوشانده موز اثر قطع خونريزي دارد.

۹-پماد برگ درخت موز براي درمان و سوختگي مفيد است.

۱۰-ريشه موز دفع كننده كرم معده است.

 

سيب زميني شيرين

سيب زميني شيرين ماده غذايي با ارزشي است كه نبايد از مصرف آن غافل باشيم. با خوردن سيب زميني شيرين مقادير زيادي از انواع ويتامين ها به راحتي وارد بدن ما مي شوند. ارزش غذايي بالاي سيب زميني شيرين باعث ميشود كه بدن بسياري از كمبودهاي خود را با خوردن اين ماده غذايي جبران كند.

طبق تجزيه اي كه به عمل آمده روشن شده است كه علاوه بر قند و نشاسته، سيب زميني شيرين داراي مقداري مواد چرب و ايپومائين، فيتوسترول، كاروتن، كلروژنيك اسيد، و ويتامينهاي A,B,C است.

در چين از غده آن به عنوان مقوي براي معده و طحال و كليه استفاده مي شود.

در هند و چين براي تقويت اشخاصي كه دوره نقاهت بيماري را مي گذرانند و همچنين براي اشخاص مبتلا به بيماري دريا گرفتگي تجويز مي شود. در شبه جزيره مالايا از آن مشروبي درست مي كنند كه براي رفع تشنگي در مواقع تب مي خوردند.

در اندونزي برگهاي خرد شده آن راروي محل سوختگي و مفاصل سفت شده مي مالند. ساقه ها و شاخه هاي آن را روي مفاصل روماتيسمي سفت شده مي بندند.

نوعي از آن كه داراي غده قرمز قهوه اي رنگ است كه براي اسهال خوني مفيد است. و شيره غده خام گياه را روي سوختگي مي مالند تسكين مي دهد؛ از عده ارغواني رنگ آن در موارد بيماري قند به كار برده مي شود.

اسفناج

اسفناج گياه بومي ايران است و از اوائل قرن اول ميلادي كم كم به نقاط ديگر دنيا راه يافت. بطوري‌كه در تاريخ مسطور است اسفناج در قرن هفتم در چين و در قرن دوازدهم در اسپانيا كشت مي شده است. كشت اسفناج در سال ۱۸۰۶ در آمريكا شروع شد.

اسفناج از نظر داشتن ويتامين B3 بسيار غني است و بنابراين داروي مهمي براي برطرف كردن بيماري پلاگر است.( پلاگر يك نوع بيماري است كه بعلت كمبود ويتامين B3 در بدن توليد مي شود و نشانه هاي آن ضعف بدن، تشنج، اختلال در دستگاه هاضمه و بوجود آمدن لكه هاي قرمز روي بدن است).

ضمناً در اسفناج مقدار زيادي آهن، يد، لسيتين، كلروفيل، كاروتن، اسيد اگزاليك و اسيد آرسنيك وجود دارد.

سير

سير حاوي بيش از ۱۰۰ ماده شيميايي بيولوژيكي مفيد مي باشد كه از جمله آن مي توان به موادي با نام‌هاي بسيار عجيب و غريب زير اشاره كنيم: آليين، آليناز، آليسين، اس آليلسيستئين، ديالين، آليل متيل تري سولفيد.

در واقع، سير از ۳۰۰۰ سال پيش تاكنون مصرف دارويي داشته است اما فوايد آن تا زمان حال در حد اعتقاد مردم عادي محدود بود. طبق گزارشي در يكي از روزنامه هاي انجمن پزشكي امريكا، نقش درماني سير در تقريباً ۱۰۰۰ تحقيق توصيف و تشريح شده است.

تحقيقات پزشكي، نقش سير را به عنوان يك آنتي بيوتيك طبيعي نيز تاييد مي كند. در ۱۹۸۳، دكتر لاو در مجله فرضيه پزشكي مي نويسد، “عصاره سير فعاليت بسيار وسيع ضد ميكروبي را درمقابل باكتري ها و قارچ هاي بسيار زيادي نشان مي دهد.

چون بسياري از موجودات ميكروسكوپي كه به عصاره سير حساسيت نشان داده اند، ازنظر پزشكي قابل توجه هستند، سير نقش بسيار مهمي بعنوان يك عامل درماني خواهد داشت.” يكي از روش هاي فعاليت سير از طريق تقويت سلول هاي فاگوسيتوز (سلول هاي بيگانه خوار)، توانايي گلوبول هاي سفيد براي مقابله با عفونت ها و بيماري ها است.

ماهي سالمون

ماهي سالمون يكي از بهترين منابع اسيدهاي چرب امگا ۳ با زنجيره بلند EPA و DHA است.

حدود ۱۰۰ گرم از اين ماهي داراي ۲.۳ گرم امگا ۳ است؛ البته اگر بتوانيد ماهي وحشي و آزاد صيد كنيد اين ميزان به ۲.۶ گرم در هر ۱۰۰ گرم مي رسد.

برخلاف بسياري از چربي هاي ديگر چربي امگا ۳ حتي براي بدن ضروري نيز است؛ به عبارتي شما تنها شانس اين را داريد كه از طريق رژيم غذايي اين چربي را دريافت كنيد و بدن خود نمي تواند آن را بسازد.

بسياري از سازمان هاي بهداشتي جهاني توصيه مي كنند كه بزرگسالان روزانه حداقل ۲۵۰-۵۰۰ ميلي گرم تركيب EPA و DHA مصرف كنند.

همچنين  EPA و DHA داراي چند خواص درماني مانند كاهش التهاب، كاهش فشار خون، كاهش خطر ابتلا به سرطان و بهبود عملرد سلول هاي موجود در شريان ها است.

گردو

بر اساس پژوهش‌هاي گذشته، مصرف مواد غذايي حاوي گردو، فرآيند تخريب در مغز موش‌هاي صحرايي را كاهش داد. رژيم‌هاي غذايي حاوي گردو باعث تاخير در فرآيند پيري، تخريب مغز و در نتيجه تقويت پردازش اطلاعات مي‌شود. گردو حاوي مقادير زيادي آنتي‌اكسيدان است كه بر اساس نظر برخي‌ محققان به از بين رفتن اثر راديكال‌هاي آزاد روي دي‌ان‌اي سلولي منجر مي‌شود.

همچنين گردو سرشار از “استرول‌هاي گياهي” است و براي همين مي‌تواند ميزان كلسترول بد خون را كاهش دهد. استرول‌هاي گياهي داراي يك بافت شيميايي هستند كه به كلسترول نزديك است. براي همين مي‌توانند در روده‌ها كلسترول بد را به خود جذب كنند و ميزان آن را كاهش دهند. زماني كه كلسترول بد خون كاهش پيدا مي‌كند خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي عروقي مانند مشكلات عروق كرونري نيز كاهش مي‌يابد.

آووكادو

آووكادو داراي بسياري از مواد مغذي مورد نياز بدن شماست. آووكادو گرم به گرمش پتاسيم بيشتري نسبت به موز دارد، كه براي رشد عضلات و عملكرد اعضاي بدن ضروري است. حدود ۳۰ گرم آووكادو مي‌تواند ۸ درصد نياز بدن شما به ويتامين كا در روز، كه باعث لخته شدن خون مي‌شود را جواب دهد. همچنين حاوي ويتامين سي، اي، و آنتي اكسيدان هم هست كه سيستم ايمني بدن را تقويت خواهد كرد. مواد مغذي ديگري كه در آووكادو يافت مي‌شوند شامل فولات، ريبوفلاوين، فيبر و ويتامين B-6 است.

تقريبا هر ۳۰ گرم آووكادو داراي ۴.۵ گرم چربي اشباع نشده است. انجمن قلب آمريكا مي‌گويد: اين نوع چربي از آنجايي كه سطح LDL يا كلسترول بد شما را افزايش نمي‌دهد، براي سلامت قلب ضروري است.

حتي با مصرف آن بجاي چربي‌هاي ترانس يا اشباع، مي‌تواند كلسترول شما را كاهش هم بدهد! يكي از مضرات خوردن بيش از اندازه‌ي آووكادو اين است كه چربي زيادي به بدنتان مي‌رسد. مجموع مصرف چربي شما در روز نبايد بيش از ۲۵ تا ۳۵ درصد از كالري دريافتي‌تان باشد. مثلا اگر ۲۰۰۰ كالري در روز مصرف مي‌كنيد، خوردن حدود ۱۵۰ گرم آووكادو مي‌تواند با ۵۰ تا ۷۰ گرم چربي، بيش از نيمي از نياز بدن شما را پوشش دهد.

سيب

سيب حاوي تركيباتي مانند اسيد كافئيك، اسيد كلوروژنيك، اسيد الاژيك، فروليك و تركيبات فنوليك ديگري است، براي همين مي‌تواند از ابتلا به سرطان‌ها پيشگيري كند.

سيب همچنين داراي خاصيت ضد سرطاني، كاهش دهنده اسيد اوريك، رفع كننده گرفتگي صدا، جلو گيري كننده از تصلب شرايين و … است.

همچنين مسلماً سيب نمي‌تواند جاي مسواك را بگيرد اما به بهداشت دهان و دندان كمك زيادي مي‌كند. گاز زدن و جويدن اين ميوه براي سلامت لثه‌ها بسيار مفيد است. علاوه بر اين سيب باعث افزايش ترشح بزاق مي‌شود براي همين مانع رشد ميكروب‌ها در دهان مي‌شود. به اين ترتيب امكان پوسيدگي دندان‌ها نيز كاهش مي‌يابد.

مغز بادام

مغز بادام شيرين و طعم ملايم و خوشمزه اي دارد و به سهولت از بادام تلخ تشخيص داده مي شود؛ از كليه قسمت هاي درخت بادام شيرين مانند شكوفه، برگ و ميوه آن استفاده طبي مي شود.

بادام داراي مقدار زيادي كلسيم و پروتئين است؛ ۱۰۰ گرم بادام تازه در حدود ۲۰ گرم پروتين و ۲۴۰ ميلي گرم كلسيم دارد. كلسيم و فيبر موجود در بادام، كاهش دهنده سرطان روده بزرگ مي باشد. اسيد فوليك در بادام، باعث كاهش سرطان دهانه رحم مي شود.

بادام محتوي مقدار زيادي چربي هاي غير اشباع، فيبر، پروتئين گياهي، روي، مس و منيزيم مي باشد. بادام داراي انواع ويتامين ها مي باشد كه به سوخت و ساز كربوهيدرات ها كمك مي كند و يكي از منابع انرژي براي مغز است.

شكلات تلخ

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۸ مهر ۱۳۹۸
خريد بهترين محافظ برق و چند راهي

خريد بهترين محافظ برق و چند راهي

محافظ برق و چند راهي

محافظ برق و چند راهي

قطعا همه ي ما بخاطر سوخته شدن وسايل برقي منزل و محل كار خودمان اذيت شده ايم و هزينه هاي هاي زيادي را براي تعمير و درست كردن اين وسايل پرداخت كنيم همچين با بالا رفتن قيمت وسايل برقي هزينه هاي تعميرات نيز سنگين شده و خيلي ها از عهده تعمير كردن دوباره آن ها بر نمي آيند بهتر است بدانيد هميشه پيشگيري بهتر از درمان است و قطعا شما مي توانيد با هزينه هاي اندك جلوي خراب شدن وسايل خود را بگيريد پس قطعا به محافظ برق براي لوازم خانگي خود نياز پيدا مي كنيد كار اصلي محافظ برق حفاظت كردن از وسايل الكتريكي در هنگام نوسانات برق مي باشد كه ما در اين پست قصد داريم به چند نوع از بهترين محافظ هاي برق از بهترين برند هاي لوازم الكتريكي بپردازيم پس تا آخر اين مطلب با ما همراه باشيد.

بهتر است بدانيد كه چند راهي ها به دو دسته تقسيم مي شود:

دسته اول به چتد راهي هايي گفته مي شود كه كارشان زياد كردن پريز برق مي باشد به طور مثال اگر شما با كمبود پريز در خانه مواجه هستيد مي توانيد از ان ها براي زياد كردن تعداد پريز استفاده كنيد. دسته دوم نيز محافظ برق نام دارند كه كار آن جلوگيري از وارد شدن خسارت و لوازم برقي مي باشد.

مواردي كه اول از مه قبل از خريد يك محافظ برق يا چند راهي بايد در نظر گرفت به شرح زير مي باشد:

۱-طول سيم بايد مناسب باشد ۲-تعداد پريز هاي وسيله مناسب باشد ۳-جنس بدنه و استحكام آن نيز يكي از اصلي ترين مواردي مي باشد كه قبل از خريد بايد به آن توجه كرد.

 

چند نمونه از چند راهي هاي مناسب

۱- چند راهي برق زاكر (۰۴)

تعداد پريز هاي اين وسيله چهار عدد مي باشد و حداكثر توان آن ۳۶۰۰, جد اكثر جريان انقالي نيز ۱۶ مي باشد. جنس بدنه آن از پلاستيك است.

۲- چند راهي برق تسكو مدل TPS 536

تعداد پريز هاي اين وسيله پنج عدد مي باشد و حداكثر توان قابل پشتيباني آن ۳۵۰۰ مي باشد جنس بدنه پلاستيك و ولتاژ ورودي آن ۲۲۰ مي باشد.

 

چند نمونه از محافظ برق هاي مناسب

۱- محافظ پارت الكتريك مدل PE2160

تعداد پريز هاي اين دستگاه ۶ عدد مي باشد، حداكثر توان آن ۲۴۵۰ و جريان انتقالي برابر با ۱۰ مي باشد. جنس بدنه از پلاستيك و طول كابل ۵ متر كليد روشن خاموش و محافظ داخلي نيز دارد.

۲- محافظ برق تك گل مدل Electronic

تعداد پريز اين دستگاه چهار عدد و ۳۰۰۰ ولت آمپر جداكثر توان آن مي باشد. جريان انتقالي اين دستگاه حداكثر ۱۶ امپر مي باشد. جنس بدنه از پليمر مقاوم به سقوط و ضربه مي باشد همچنين داراي كليد روشن و خاموش نيز مي باشد.

 

فروشگاه اينترنتي پرشين پيشرانه – فروش آنتن تلويزيون ، محافظ برق ، سيم و كابل

تلفن : 02166764955 الي 57

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۳۰ بهمن ۱۳۹۷
تاثير نور لامپ بر رشد گياهان

تاثير نور لامپ بر رشد گياهان

تاثير نور لامپ بر رشد گياهان

براي تامين نور مورد نياز گياهان در مكانهايي كه نور خورشيد نيست يا نور طبيعي بسيار كم است،

از لامپهاي مخصوصي به نام لامپ رشد يا چراغ رشد گياه استفاده ميشود.

روش استفاده از لامپ رشد گياه بسيار ساده است.

كافيست شما رفتارها و نيازهاي گياه، نهال، درختچه يا سبزيجاتي مورد علاقه تان را بدانيد.

تاثير نور لامپ بر رشد گياهان مانند تاثير نور خورشيد است و در اين صورت ميتوانيد در يك آپارتمان يا انباري، گل و گياه خود را پرورش دهيد.

تاثير نور لامپ بر رشد گياهان

 

ميشود يك گل زيبا را روي ميز مطالعه به دور از پنجره و نور خورشيد پرورش داد.

يا اينكه در ميان كتابهاي كتابخانه، يك درختچه تزييني را جاي داد، بدون اينكه پزمرده شود.

 

گياهاني كه نور خورشيد به آن وارد نمي شود با استفاده از نور مصنوعي رشد ميكنند.

شما ميتوانيد در زير زمين و يا هر جاي ديگري كه دسترسي به نور خورشيد نداريد، چنين زيبايي هايي ايجاد كنيد.

 

پرورش Bonsai در قسمتي از خانه كه نور طبيعي بسيار كمي دارد.

 به راحتي ميشود در خانه اي كم نور به كمك لامپهاي رشد، گياهان زينتي را نگهداري كرد.

 

نور آبي باعث رشد شاخ و برگها ميشه و نور قرمز در گل دهي و ميوه دهي تاثير ميذاره.

دو راه باي تامين نور مصنوعي دارين: اول اينكه لامپاي آبي و قرمز رو با هم براي تامين

هر دو نور تركيب كنين و دوم اينكه از لامپ رشد هاي آماده استفاده كنين.

 

چراغهاي رشد، نور را مستقيم به گياهان ميتابانند. شدت نور را ميتوانيد

با كم و زياد كردن فاصله لامپ از گياه تنظيم كنيد. اگر چراغ بيش از اندازه به گياه نزديك باشد،

شدت زياد نور و گرما شاخ و برگ گياه را ميسوزاند.
گرم بودن برگها، نشان دهنده اين است كه لامپ به گياه خيلي نزديك است.
اگر فاصله لامپ و گياه بيش از اندازه دور باشد، كمبود نور باعث نازك شدن و كشيدگي ساقه ها،

مايل شدن به سمت نور، كاهش رشد، كوچك شدن و زرد شدن برگها،

قهوه اي شدن دور برگها و زرد شدن برگهاي پاييني ميشود.

 

اگر گياهي داريد كه نور كافي نداشته، نور مورد نياز آن را به صورت تدريجي تامين كنيد.

انتقال ناگهاني گياه به سمت نور، باعث سوختن برگهاي آن ميشود.

لامپ رشد گياه؛ ال اي دي يا كم مصرف؟

لامپهاي مهتابي قديمي، لامپهاي كم مصرف و لامپهاي ال اي دي ميتوانند نور مورد نياز رشد

گياهان را تامين كنند. كافيست رنگ نور مورد نياز گياهتان را بدانيد. لامپهايي با نور سفيد،

به علت داشتن طيف آبي، بيشتر در مرحله رشد و جوانه زني استفاده ميشوند.

اما نورهاي زرد و متمايل به قرمز، ميتوانند در گل دهي و ميوه دهي گياهان تاثير داشته باشند.

 

براي گياهاني فقط شاخه و برگ هستند، ميتونين از لامپهاي ال اي دي سفيد رنگ استفاده كنين.

چون نور سفيد، درون خودش رنگ آبي هم داره و نور مورد نياز گياه رو تامين ميكنه.

براي گياهاني كه ميوه و گل ميدن هم، ميتونين از لامپاي قرمز استفاده كنين.

 

براي اينكه بتوانيد در پرورش انواع گياهان گل دار و شاخ و برگ دار با لامپ رشد گياه نتيجه بگيريد،

بايد از تركيب نور قرمز و آبي استفاده كنيد.
براي اين كار ميتوانيد از چراغ هاي آماده موجود در بازار استفاده كنيد. يا اينكه خودتان

دو لامپ آبي و قرمز را در كنار هم بگذاريد و به گونه اي نور آنها را با هم مخلوط كنيد

كه به همه جاي گياهان شما، رنگ يكساني برسد.

 

اين نمونه يك لامپ رشد ال اي دي است. ال اي دي هاي قرمز و آبي در اين لامپ،

براي توليد هر دو رنگ نور مورد نياز براي رشد گياهان در كنار هم روشن ميشوند.

 

اين گياهان گل وبرگ و ساقه دارند. پس براي رشد به نور آبي و قرمز نياز دارند.

پرورش دهنده در اينجا، با لامپهاي فلورسنتي آبي و قرمز، نور مورد نياز آنها را تامين ميكند.

 

اين گياهان فقط ساقه و برگ دارند و براي رشد، بيشتر به نور آبي احتياج دارند.

بنابراين با تاباندن نور سفيد و بهره بردن از طيف آبي آن، ميتوان نور مورد نياز آنها را برطرف كرد.

 

مدت زمان مورد نياز گياهان به نور متفاوت است. شما نبايد لامپ رشد

را در تمام طول شبانه روز روي گياه روشن نگه داريد.
براي تنظيم مدت زمان نوردهي، ميتوانيد با كمي تحقيق بفهميد كه گياه شما به چند

ساعت نوردهي در طول شبانه روز نياز دارد و با خاموش و روشن كردن لامپ رشد، رشد و شكوفايي گياهتان را بهينه كنيد.

 

لامپاي ال اي دي كمترين مصرف رو دارن، ماده سمي ندارن،

طول عمرشون خيلي بالاست و عموما هم شكستني هم نيستن.

اما لامپاي كم مصرف مضرات زيادي دارن مثل خطر تابش

اشعه فرابنفش و پخش شدن ماده سمي در صورت شكستن!

 

ممكن است شما اين مطالب را دوست داشته باشيد

 

راهنماي خريد پروژكتور ال اي دي

راهنماي خريد لامپ ال اي دي

محصولات مرتبط

 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۶ فروردين ۱۳۹۷
سلام دوستاي عزيزم سال نو بر همگي مبارك.

سلام دوستاي عزيزم سال نو بر همگي مبارك.

اميدوارم امسال سال خوب و پر بركت و پر روزي براي همه مردم ايران باشه.

و هيچ اتفاق تلخي براي هيچ انساني نيفته.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ]

 
 

 


معرفي وبلاگ

پخش لوازم الكتريكي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

خرداد ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
دى ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
كالاي ديجيتال
آنتن روميزي
آنتن هوايي
گيرنده ديجيتال
آيفون تصويري
محافظ برق
باتري كمليون
شارژر باتري
لامپ كمليون
پايه تلويزيون
برق صنعتي
فتوسل
هواكش و تجهيزات تهويه
درب بازكن هاي صوتي و تصويري
تلفن پاناسونيك
كليد مينياتوري
LED لامپ
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]