بازرگاني پرشين پيشرانه

بازرگاني پرشين پيشرانه

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۴ اسفند ۱۳۹۸
يك محافظ الكتريكي براي خود بسازيد

يك محافظ الكتريكي براي خود بسازيد

 

همه ي ما ميدانيم محافظ الكتريكي برق يكي از راحت ترين راه حل هاي محافظت از وسايل برقي و حساس مي باشد. هنگامي كه برق براي يك وسيله برقي قطع و وصل مي شود، مقدار زيادي جريان الكتريكي در سطح ولتاژ به دستگاه وارد مي شود كه ما با استفاده از محافظ برق مي توانيم از اين وسايل و دستگاه ها محافظت كنيم.

 

شماتيك يك محافظ الكتريكي

اين محافظ براي تهيه و توليد شبيه يك ماژول كوچك همراه با يك رله الكترومغناطيسي بر روي برد ساخته شده است كه به عنوان دستگاه سوئيچينگ شناخته مي شود.

اين دقيقا يك طرحي ميباشد كه بر پايه يك تايمر ۵۵۵ طراحي و انجام شده است كه قادر است به صورت يك قفل سوييچ دو قطبي سيم كشي شود و دو ورودي مقايسه كننده آن را بهم وصل كند.

اين ورودي هايي كه بهم متصل هستند با رد شدن از تقسيم كننده پتانسيل مقاومتي در ۱/۲ VCC بياس مي شود.

 

طرز كار مدار سرج ارستر

طرز كار مدار هاي سرج ارستر بسيار ساده و راحت مي باشد. اين مدار ها هنگامي كه روشن مي شوند و يا منبع تغذيه آن ها وصل مي شود. رله ي مدار بدون انرژي باقي مي ماند. هنگامي كه شما فشار را از روي سوييچ برداريد مدار فعال خواهد شد و انرژي به رله مي رسد و منبع تغذيه به بار متصل دسترسي پيدا خواهد كرد. دقت داشته باشيد كه چراغ هاي روي مدار نشانگر هر وضعيتي مي باشد. به طور مثال چراغ قرمز روي مدار نشانگر وضعيت Power In ميباشد و چراغ سبز روي مدار نشانگر وضعيت Power Out مي باشد.

 

آيا محافظ هاي برق يخچال با ساير محافظ ها مثل محافظ كامپيوتر و كولر گازي تفاوتي دارد؟

شايد اين سوال براي شما ايجاد شده كه محافظ هاي برق با هم تفاوتي دارند يا خير؟

در حقيقت محافظ هاي برق از نظر كارايي با هم هيچ تفاوتي ندارند و يك كار مشابه را انجام مي دهند و تنها تفاوت عمده آن ها زمان تاخير آن ها مي باشد كه براي يخچال ۴ دقيقه و براي بعضي دستگاه هاي الكترونيكي ۱ دقيقه است كه علت آن هم مربوط به اين مي باشد كه برق زماني كه يخچال در حال كار است قطع شود (رله اورلود) چسبيده است و ۳ دقيقه زمان لازم دارد تا رله را ول كند. پس اگر برق زودتر وصل شود موتور استارت نم يزند و خود موتور برق مستقيم گرفته و در نهايت موتور مي سوزد.

اين نكته را هم در نظر بگيريد كه بايد بر اساس وسايل مورد نياز محافظ الكتريكي برق خود را انتخاب و خريداري كنيد.

 

 

فروشگاه اينترنتي پرشين پيشرانه – فروش آنتن تلويزيون ، محافظ الكتريكي برق ، سيم و كابل

تلفن : 02166764955 الي 57

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱ اسفند ۱۳۹۸
راهنماي نصب تلويزيون به ديوار كناف توسط پايه تلوزيون TV-JACK

راهنماي نصب تلويزيون به ديوار كناف توسط پايه تلويزيون TV-JACK

با عرض سلام و ادب خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت. در اين نوشتار نحوه نصب تلويزيون به ديوار را به صورت گام به گام خدمت شما عزيزان توضيح مي ­­دهيم.

در صورت وجود هر گونه سوال مي ­توانيد با كارشناسان فني شركت پرشين پيشرانه تماس حاصل فرماييد.

 

راهنماي نصب تلوزيون به ديوار كناف توسط پايه تلزيون TV-JACK

نصب تلويزيون به ديوار

 

مطالعات اخير نشان داده است كه  بيش از 70 درصد مردمي كه علاقه به نصب تلويزيون خود بر روي ديوار با استفاده از پايه ديواري را دارند، در نهايت موفق به انجام اين كار نمي ­شوند.

اين امر كاملا قابل درك است چرا كه نصب تلوزيون با پايه ديواري در ابتدا پروسه ­اي بسيار سخت و پيچيده به نظر مي ­رسد.

سوالات فراواني ذهن شما را براي نصب تلويزيون درگير خواهد كرد.

  • سوراخ كاري ديوار تلويزيون منزل يا محل كار امكان پذير است؟

  • با سيم و كابل­ هاي اضافي پشت تلوزيون چه بايد كرد؟
  • در صورت اشتباه در سوراخ كاري آيا راه بازگشتي هست؟

براي پاسخ به سوالات فوق و رسيدن به اين نتيجه كه نصب تلويزيون بر روي ديوار كار چندان پيچيده ­اي كه در ابتدا فكر مي كرديد نيست، ادامه اين مقاله/ويديو را دنبال نماييد.

در گام اول شما نياز به خريد پايه تلويزيون ديواري داريد.

تقريبا تمامي تلويزيون­ هاي ال سي دي و ال اي دي استاندارد موجود در بازار ايران مانند تلوزيون ال جي، سامسونگ، سوني و ... داراي سوراخ ­هاي استانداردي به نام وسا براي نصب تلويزيون به صورت ديواري يا سقفي هستند.

قبل از خريد پايه تلويزيون حتما به مشخصات فني پايه و شماره وسا آن دقت نماييد تا از يكسان بودن شماره وسا پايه با شماره وسا تلويزيون خود اطمينان حاصل نماييد.

 

پايه تلويزيون ديواري عموما به سه صورت ثابت، متحرك و پايه بازويي در بازار موجود است. در صورت استفاده از پايه تلويزيون متحرك مي ­توانيد تلويزيون خود را در ارتفاعي بالاتر از حالت معمول نصب كرده و زاويه ديد خود را با توجه به تابش نور و در طول روز تنظيم نماييد.

در صورت استفاده از پايه تلويزيون بازويي زاويه و شعاع ديد تلويزيون را مي­ توانيد به ميزان قابل توجهي افزايش دهيد.

مشكل ديگري كه اكثر مصرف كنندگان اداري و خانگي پايه تلويزيون با آن مواجهند، سيم و كابل­ هاي اضافي و پخش مابين تلويزيون و پريز يا رسيورهاي موجود است.

نصب تلويزيون به ديوار

 

براي حل اين مشكل مي­ توانيد از يك پك سوكت دار براي رد كردن كابل و سيم ­هاي تلويزيون استفاده نماييد.

پك سوكت دار سيم و كابل توكار تلويزيون ديواري

 

حال كه صحبت از كابل شد اطمينان حاصل فرماييد كه تمامي كابل­ هاي مورد نياز مثل كابل HDMI ،كابل ­هاي نوري ، كابل اينترنت و ... مورد استفاده از استاندارد CL3تبعيت مي ­كنند .

هر چند كه شما در حال حاضر شايد نياز به هيچ كابلي نداشته باشيد، اما پيش بيني آينده را كرده و تمامي كابل ­هاي مورد نياز را قبل از نصب تلويزيون درون ديوار قرار دهيد.

با اين كار در صورت تعويض تلوزيون در آينده يا تغيير در كاربري ديگر نيازي به سيم و كابل كشي مجدد نخواهيد داشت. جهت نصب تلويزيون بر روي ديوار كناف به ابزار­هاي ذيل نياز خواهيد داشت:

  1. ابزاري براي يافتن استاد­هاي عمودي و افقي كناف:

اين ابزار در صورتي كه قصد نصب تلويزيون بر روي ديوار كناف را داريد از ملزومات اساسي نصب مي­ باشد. همان گونه كه اطلاع داريد ديوار­هاي كناف از سازه هاي فلزي گالوانيزه به نام استاد به عنوان مش­بندي سازه­ اي پشت كار و پنل­ هاي نازك گچي به عنوان ظاهر و رويه ديوار ساخته مي ­شوند.

نصب تلويزيون با پايه ديواري بر روي ديوار كناف

راهنماي نصب تلوزيون به ديوار كناف توسط پايه تلوزيون TV-JACK

پنل­ هاي گچي كناف ظاهر بسيار زيبايي داشته و به دليل پايين آوردن وزن سازه و ايمن نمودن ساختمان در برابر زلزله مزيت بالايي نسبت به سيستم­ هاي قديمي مانند ديوار آجري، بتني و... را دارند.

هر چند وزن پايين ديوار گچي در حوادث طبيعي به عنوان مزيت قابل توجهي مطرح است، اما اين مزيت نصب ادوات سنگين مانند تلويزيون، تابلو و ... را بر روي ديوار كناف به امري نسبتا فني و پيچيده تبديل مي ­كند.

در هنگام نصب تلوزيون بر روي ديوار كناف تمامي پيچ­ها حتما بايد بر روي استاد­هاي كناف (سازه ­ها) نصب شوند.

  1. متر

  2. مداد

  3. پيچ گوشتي
  4. دريل و مته مناسب با ديوار
  5. آچار مناسب جهت بستن پيچ­ ها
  6. دستگاه فرز مناسب جهت بريدن ديوار كناف

در گام بعد بايد ارتفاع مناسب نصب تلويزيون را مشخص كرد.

اين ارتفاع تابع عوامل مختلفي مي­باشد.

جهت اطلاع از آيتم ­هاي موئثر بر تعيين ارتفاع نصب تلويزيون بر روي ديوار مي­ توانيد به بخش مقالات ما مراجعه فرماييد.

در حالت كلي مركز تلويزيون بايد بعد از نشستن بر روي يك كاناپه تلويزيوني يا مبل جلو تلويزيون، صفحه تصوير بايد هم­سطح چشم شما باشد.

دستگاه تشخيص سازه كناف در واقع يك آهن رباي قوي متصل به مداري الكتريكي و يك چراغ ديمردار بوده و با نزديك شدن آهن ربا به سازه آهني شدت نور با توجه به شدت ميدان تغيير مي­ كند.

در صورتي كه به اين دستگاه دسترسي نداريد محل سازه را به صورت تقريبي با استفاده از يك آهن رباي قوي يا ضربه زدن به ديوار و دقت به ميزان پژواك صدامي­توان تعيين كرد.

بعد از تعيين تقريبي مكان سازه جهت اطمينان تام از محل سازه ­ها، از يك ميخ كوچك  قبل از سوراخ كاري استفاده نماييد.

با توجه به قرار گرفتن سوراخ­ ها به صورت كامل در پشت تلويزيون چندان نگران اشتباهات احتمالي نباشيد.

پس از تعيين محل سازه­ هاي كناف با استفاده از شابلون پايه يا خود پايه مكان سوراخ­ها را بر روي ديوار و در نقاط تلاقي با سازه مشخص نماييد. هنگام تعيين نقاط سوراخ­ كاري دقت نماييد كه حتما پايه تراز باشد.

جهت تراز نمودن صحيح پايه استفاده از خود پايه به جاي شابلون توصيه مي­ شود. در صورت استفاده از پايه تلويزيون­ هاي ديواري TV JACK خود پايه به صورت سر خود داراي تراز مي­ باشد.

 

پايه تلوزيون ديواري تي وي جك به همراه تراز سر خود

 

حتما از رول پلاك براي پيچ­ هاي تلويزيون استفاده كرده و قبل از نصب پيچ مناسب پايه ديواري با توجه به ابعاد تلوزيون را تهيه نماييد. نقاط مشخص شده بر روي ديوار را سوراخ كاري كرده و رول پلاك ها را درون سوراخ قرار دهيد.

با توجه به تحمل گشتاور خمشي در پايه تلوزيون­هاي متحرك و جهت اطمينان مضاعف مي­توان پيچ­  هاي بالايي تلوزيون را قوي­تر انتخاب كرد.

( در صورت خريد از شركت پرشين پيشرانه  پيچ­هاي تمامي پايه تلوزيون­هاي شركت براي تحمل بار ماكزيمم طراحي شده و بدون اخذ اختلاف قيمت تقديم شما عزيزان مي­شود)

پس از سوراخ كاري ، رول پلاك­ ها را در ديوار قرار داده و پايه تلويزيون را بر روي ديوار فيكس نماييد. گام بعدي نصب پك سوكت دار براي رد كردن كابل­ و سيم­ هاي پشت تلوزيون است.

مكان باكس بالايي پك مي­تواند دقيقا در قسمت وسط پايه تلويزيون باشد. امكان دارد در هنگام برشكاري با مسائل متفاوتي از جمله سازه كناف افقي اضافي، سيم و كابل داخل ديوار و ...  مواجه شويد.

در صورت مواجه با موردي مانند سازه كناف اضافي دستپاچه نشويد چون هم مكان برش را مي­توان تغيير داد و هم در موارد خاص با مشاوره كارشناس سازه كناف به صورت موردي مي­توان كوتاه كرد.

در مورد اين فيلم ما مكان برش را اندكي تغيير داده و به زير پايه منتقل مي­كنيم. كابل­هاي تلوزيون را از سوكت بالايي رد كرده و در سوكت پاييني فيكس نماييد.

در نهايت قسمت دوم پايه را پشت تلويزيون نصب مي­كنيم. احتمالا جهت نصب پايه بر روي تلويزيون بايد پيچ­ هاي اوليه روي تلويزيون را جدا كنيم.

بعد از نصب دو پايه پشتي به تلويزيون از يك نفر ديگر كمك گرفته و تلوزيون را بر روي قسمت اوليه پايه كه به ديوار پيچ شده قرار دهيد. در اين مرحله مي­توانيد تمامي كابل­ها را نصب كرده و از تلويزيون خود لذت ببريد.

اين فيلم/نوشتار در باره ي نصب تلويزيون بر روي پايه ديواري به صورت كلي و جنرال بوده و در صورت نياز به نصب تخصصي يا در صورت مواجه شدن با هر گونه مشكلي مي­توانيد با كارشناسان فني شركت پرشين پيشرانه تماس حاصل نماييد.

 

فروشگاه اينترنتي پرشين پيشرانه - فروش آنتن تلويزيون ، محافظ برق ، سيم و كابل

تلفن : 02166764955 الي 57

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۴ بهمن ۱۳۹۸
راهنماي نصب تلويزيون به ديوار كناف توسط پايه تلوزيون TV-JACK

راهنماي نصب تلويزيون به ديوار كناف توسط پايه تلويزيون TV-JACK

با عرض سلام و ادب خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت. در اين نوشتار نحوه نصب تلويزيون به ديوار را به صورت گام به گام خدمت شما عزيزان توضيح مي ­­دهيم.

در صورت وجود هر گونه سوال مي ­توانيد با كارشناسان فني شركت پرشين پيشرانه تماس حاصل فرماييد.

 

راهنماي نصب تلوزيون به ديوار كناف توسط پايه تلزيون TV-JACK

نصب تلويزيون به ديوار

 

مطالعات اخير نشان داده است كه  بيش از 70 درصد مردمي كه علاقه به نصب تلويزيون خود بر روي ديوار با استفاده از پايه ديواري را دارند، در نهايت موفق به انجام اين كار نمي ­شوند.

اين امر كاملا قابل درك است چرا كه نصب تلوزيون با پايه ديواري در ابتدا پروسه ­اي بسيار سخت و پيچيده به نظر مي ­رسد.

سوالات فراواني ذهن شما را براي نصب تلويزيون درگير خواهد كرد.

  • سوراخ كاري ديوار تلويزيون منزل يا محل كار امكان پذير است؟

  • با سيم و كابل­ هاي اضافي پشت تلوزيون چه بايد كرد؟
  • در صورت اشتباه در سوراخ كاري آيا راه بازگشتي هست؟

براي پاسخ به سوالات فوق و رسيدن به اين نتيجه كه نصب تلويزيون بر روي ديوار كار چندان پيچيده ­اي كه در ابتدا فكر مي كرديد نيست، ادامه اين مقاله/ويديو را دنبال نماييد.

در گام اول شما نياز به خريد پايه تلويزيون ديواري داريد.

تقريبا تمامي تلويزيون­ هاي ال سي دي و ال اي دي استاندارد موجود در بازار ايران مانند تلوزيون ال جي، سامسونگ، سوني و ... داراي سوراخ ­هاي استانداردي به نام وسا براي نصب تلويزيون به صورت ديواري يا سقفي هستند.

قبل از خريد پايه تلويزيون حتما به مشخصات فني پايه و شماره وسا آن دقت نماييد تا از يكسان بودن شماره وسا پايه با شماره وسا تلويزيون خود اطمينان حاصل نماييد.

 

پايه تلويزيون ديواري عموما به سه صورت ثابت، متحرك و پايه بازويي در بازار موجود است. در صورت استفاده از پايه تلويزيون متحرك مي ­توانيد تلويزيون خود را در ارتفاعي بالاتر از حالت معمول نصب كرده و زاويه ديد خود را با توجه به تابش نور و در طول روز تنظيم نماييد.

در صورت استفاده از پايه تلويزيون بازويي زاويه و شعاع ديد تلويزيون را مي­ توانيد به ميزان قابل توجهي افزايش دهيد.

مشكل ديگري كه اكثر مصرف كنندگان اداري و خانگي پايه تلويزيون با آن مواجهند، سيم و كابل­ هاي اضافي و پخش مابين تلويزيون و پريز يا رسيورهاي موجود است.

نصب تلويزيون به ديوار

 

براي حل اين مشكل مي­ توانيد از يك پك سوكت دار براي رد كردن كابل و سيم ­هاي تلويزيون استفاده نماييد.

پك سوكت دار سيم و كابل توكار تلويزيون ديواري

 

حال كه صحبت از كابل شد اطمينان حاصل فرماييد كه تمامي كابل­ هاي مورد نياز مثل كابل HDMI ،كابل ­هاي نوري ، كابل اينترنت و ... مورد استفاده از استاندارد CL3تبعيت مي ­كنند .

هر چند كه شما در حال حاضر شايد نياز به هيچ كابلي نداشته باشيد، اما پيش بيني آينده را كرده و تمامي كابل ­هاي مورد نياز را قبل از نصب تلويزيون درون ديوار قرار دهيد.

با اين كار در صورت تعويض تلوزيون در آينده يا تغيير در كاربري ديگر نيازي به سيم و كابل كشي مجدد نخواهيد داشت. جهت نصب تلويزيون بر روي ديوار كناف به ابزار­هاي ذيل نياز خواهيد داشت:

  1. ابزاري براي يافتن استاد­هاي عمودي و افقي كناف:

اين ابزار در صورتي كه قصد نصب تلويزيون بر روي ديوار كناف را داريد از ملزومات اساسي نصب مي­ باشد. همان گونه كه اطلاع داريد ديوار­هاي كناف از سازه هاي فلزي گالوانيزه به نام استاد به عنوان مش­بندي سازه­ اي پشت كار و پنل­ هاي نازك گچي به عنوان ظاهر و رويه ديوار ساخته مي ­شوند.

نصب تلويزيون با پايه ديواري بر روي ديوار كناف

راهنماي نصب تلوزيون به ديوار كناف توسط پايه تلوزيون TV-JACK

پنل­ هاي گچي كناف ظاهر بسيار زيبايي داشته و به دليل پايين آوردن وزن سازه و ايمن نمودن ساختمان در برابر زلزله مزيت بالايي نسبت به سيستم­ هاي قديمي مانند ديوار آجري، بتني و... را دارند.

هر چند وزن پايين ديوار گچي در حوادث طبيعي به عنوان مزيت قابل توجهي مطرح است، اما اين مزيت نصب ادوات سنگين مانند تلويزيون، تابلو و ... را بر روي ديوار كناف به امري نسبتا فني و پيچيده تبديل مي ­كند.

در هنگام نصب تلوزيون بر روي ديوار كناف تمامي پيچ­ها حتما بايد بر روي استاد­هاي كناف (سازه ­ها) نصب شوند.

  1. متر

  2. مداد

  3. پيچ گوشتي
  4. دريل و مته مناسب با ديوار
  5. آچار مناسب جهت بستن پيچ­ ها
  6. دستگاه فرز مناسب جهت بريدن ديوار كناف

در گام بعد بايد ارتفاع مناسب نصب تلويزيون را مشخص كرد.

اين ارتفاع تابع عوامل مختلفي مي­باشد.

جهت اطلاع از آيتم ­هاي موئثر بر تعيين ارتفاع نصب تلويزيون بر روي ديوار مي­ توانيد به بخش مقالات ما مراجعه فرماييد.

در حالت كلي مركز تلويزيون بايد بعد از نشستن بر روي يك كاناپه تلويزيوني يا مبل جلو تلويزيون، صفحه تصوير بايد هم­سطح چشم شما باشد.

دستگاه تشخيص سازه كناف در واقع يك آهن رباي قوي متصل به مداري الكتريكي و يك چراغ ديمردار بوده و با نزديك شدن آهن ربا به سازه آهني شدت نور با توجه به شدت ميدان تغيير مي­ كند.

در صورتي كه به اين دستگاه دسترسي نداريد محل سازه را به صورت تقريبي با استفاده از يك آهن رباي قوي يا ضربه زدن به ديوار و دقت به ميزان پژواك صدامي­توان تعيين كرد.

بعد از تعيين تقريبي مكان سازه جهت اطمينان تام از محل سازه ­ها، از يك ميخ كوچك  قبل از سوراخ كاري استفاده نماييد.

با توجه به قرار گرفتن سوراخ­ ها به صورت كامل در پشت تلويزيون چندان نگران اشتباهات احتمالي نباشيد.

پس از تعيين محل سازه­ هاي كناف با استفاده از شابلون پايه يا خود پايه مكان سوراخ­ها را بر روي ديوار و در نقاط تلاقي با سازه مشخص نماييد. هنگام تعيين نقاط سوراخ­ كاري دقت نماييد كه حتما پايه تراز باشد.

جهت تراز نمودن صحيح پايه استفاده از خود پايه به جاي شابلون توصيه مي­ شود. در صورت استفاده از پايه تلويزيون­ هاي ديواري TV JACK خود پايه به صورت سر خود داراي تراز مي­ باشد.

 

پايه تلوزيون ديواري تي وي جك به همراه تراز سر خود

 

حتما از رول پلاك براي پيچ­ هاي تلويزيون استفاده كرده و قبل از نصب پيچ مناسب پايه ديواري با توجه به ابعاد تلوزيون را تهيه نماييد. نقاط مشخص شده بر روي ديوار را سوراخ كاري كرده و رول پلاك ها را درون سوراخ قرار دهيد.

با توجه به تحمل گشتاور خمشي در پايه تلوزيون­هاي متحرك و جهت اطمينان مضاعف مي­توان پيچ­  هاي بالايي تلوزيون را قوي­تر انتخاب كرد.

( در صورت خريد از شركت پرشين پيشرانه  پيچ­هاي تمامي پايه تلوزيون­هاي شركت براي تحمل بار ماكزيمم طراحي شده و بدون اخذ اختلاف قيمت تقديم شما عزيزان مي­شود)

پس از سوراخ كاري ، رول پلاك­ ها را در ديوار قرار داده و پايه تلويزيون را بر روي ديوار فيكس نماييد. گام بعدي نصب پك سوكت دار براي رد كردن كابل­ و سيم­ هاي پشت تلوزيون است.

مكان باكس بالايي پك مي­تواند دقيقا در قسمت وسط پايه تلويزيون باشد. امكان دارد در هنگام برشكاري با مسائل متفاوتي از جمله سازه كناف افقي اضافي، سيم و كابل داخل ديوار و ...  مواجه شويد.

در صورت مواجه با موردي مانند سازه كناف اضافي دستپاچه نشويد چون هم مكان برش را مي­توان تغيير داد و هم در موارد خاص با مشاوره كارشناس سازه كناف به صورت موردي مي­توان كوتاه كرد.

در مورد اين فيلم ما مكان برش را اندكي تغيير داده و به زير پايه منتقل مي­كنيم. كابل­هاي تلوزيون را از سوكت بالايي رد كرده و در سوكت پاييني فيكس نماييد.

در نهايت قسمت دوم پايه را پشت تلويزيون نصب مي­كنيم. احتمالا جهت نصب پايه بر روي تلويزيون بايد پيچ­ هاي اوليه روي تلويزيون را جدا كنيم.

بعد از نصب دو پايه پشتي به تلويزيون از يك نفر ديگر كمك گرفته و تلوزيون را بر روي قسمت اوليه پايه كه به ديوار پيچ شده قرار دهيد. در اين مرحله مي­توانيد تمامي كابل­ها را نصب كرده و از تلويزيون خود لذت ببريد.

اين فيلم/نوشتار در باره ي نصب تلويزيون بر روي پايه ديواري به صورت كلي و جنرال بوده و در صورت نياز به نصب تخصصي يا در صورت مواجه شدن با هر گونه مشكلي مي­توانيد با كارشناسان فني شركت پرشين پيشرانه تماس حاصل نماييد.

 

فروشگاه اينترنتي پرشين پيشرانه - فروش آنتن تلويزيون ، محافظ برق ، سيم و كابل

تلفن : 02166764955 الي 57

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۱ بهمن ۱۳۹۸
ليست قيمت جديد پايه تلويزيون تي وي جك TV JACK (بهمن 98)
آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۷ بهمن ۱۳۹۸
آنتن تلويزيون از گذشته تا به امروز

آنتن تلويزيون از گذشته تا به امروز

امروزه ما براي مشاهده ي تلويزيون قطعا به آنتن نياز پيدا ميكنيم ما در اين مقاله قصد داريم به تاريخچه آنتن و چگونگي اختراع آن بپردازيم.

در ابتدا بايد بدانيد كه آنتن چيست و چه كاري را انجام مي دهد؟ آنتن ها را ميتوان به عنوان يك وسيله مخابراتي محسوب كرد كه وظيفه آن دريافت سيگنال هاي مخابراتي ميباشد كه امروزه آنتن هاي تلويزيون نيز به دسته هاي مختلفي مثل گردان و آنتن ديجيتال و … دسته بندي ميشوند. تقريبا ميشه گفت همه ي كساني كه در خانه تلويزيون دارند قطعا از آنتن نيز استفاده ميكنند.

معمولا جنس آنتن ها را از يك فلز سبك مثل آلومينيوم درست ميكنند كه قادر به تشعشع كردن باشد.

اولين آنتن در سال ۱۹۰۱ توسط گوليلمو ماركوني ساخته شد وي در آن زمان ها در يك اتاق كه اجاره كرده بود يك فرستنده اي كار گزاشته بود كه كار آن ارسال نشانه هاي راديويي بود او اين كار را هر روز در ساعات ۳ بعد از ظهر تا ۶ انجام ميداد. او آن زمان ها ۲۵ سال داشت و با مشكلات زيادي روبرو بود يكي از مشكلات آن نگرفتن علايم راديويي بود و از اين موضوع واقعا ناراحت بود اما او شكست را نپذيرفت و يك بادبادك كه به آن يك سيم متصل بود را به هوا فرستاد تا ببيند ميتواند اين علايم را دريافت كند يا خير. هنگامي كه بادبادك به ارتفاع ۴۵ تا ۵۰ متري رسيد فرستنده او كه به بادبادك با سيم متصل بود به صدا در آمد و توانست علايمي را از آن دريافت كند او از اين ماجرا بسيار خوشحال شد زيرا توانست علايم راديويي را به خوبي دريافت كند.

گيرنده هاي ديجيتال و آنتن هاي تلويزيون نيز دقيقا همين كار ها امروز براي ما انجام مي دهند آن ها با دريافت سيگنال هايي كه در فضا از طريق ايستگاه هاي مخابراتي ارسال مي شود را دريافت كرده و آن ها را براي ما در تلويزيون نمايش مي دهند

امروزه نيز آنتن يك وسيله ي ضروري به شمار مي آيد و قطعا يك آنتن خوب تاثير بسزايي در كيفيت تصوير تلويزيون دارد شما ميتوانيد براي خريد آنتن با كارشناسان ما در تماس باشيد.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۷ بهمن ۱۳۹۸
آموزش تعمير محافظ برق

تعمير محافظ برق

 

آموزش تعمير محافظ برق

در اين مقاله قصد داريم به تعمير محافظ برق بپردازيم. هر چند مشكلات زيادي ممكن است باعث خرابي محافظ هاي برق بشوند ولي ما چند نمونه از آن ها را براي شما به طور كامل شرح مي دهيم. اگر شما هم جزو مصرف كنندگان محافظ برق مي باشيد با ما تا آخر مقاله همراه باشيد.

اولين مشكل روشن نشدن كلي محافظ برق مي باشد كه در اين مواقع ما بايد ۳ قسمت محافظ را مورد بررسي قرار دهيم اولين قسمت فيوز داخلي محافظ برق مي باشد كه بايد مورد بررسي قرار گيرد دومين قسمت ديود زنر هاي مدار مي باشد كه بايد از سلامت آن ها اطمينان حاصل كنيم همچنين مي توانيد با عوض كردن خازن سراميكي ورودي ۴۰۰ ولت اين مشكل را برطرف كنيد.

دومين مشكل مربوط به رله نكردن و ولتاژ ندادن محافظ برق هنگامي كه دستگاه روشن مي باشد است در اين صورت شما بايد رله را بررسي و يا تعويض كنيد همچنين شما بايد IC 324 را نيز عوض كنيد.

در مواقعي كه محافظ برق شما رله انجام مي دهد اما خروجي از طرف محافظ برق نداريد بايد رله و خازن سراميكي مورد بررسي و تعويض قرار بگيرند همچنين شما بايد IC 324 را نيز تست كنيد زيرا ممكن است مشكل ايجاد شده از سوي آن باشد.

اگر محافظ برق شما به صورت اتفاقي خاموش شد و با روشن كردن دوباره آن خروجي دريافت نكرديد بايد IC LM324 محافظ را عوض كنيد.

در تست و بررسي محافظ برق اجزا و قطعات اصلي كه بايد اول كار مورد بررسي قرار گيرند به صورت زير مي باشند.

اولين قطعه چراغ محافظ برق مي باشد و قطعات اصلي ديگر همچون رله و ترانزيستور و IC و ديود زنر گزينه هاي بعدي مي باشند.

شما بايستي اين مطلب را مد نظر خود قرار دهيد كه مشكلات و ايرادات بوجود آمده در محافظ هاي برق از همين قطعات نام برده مي باشد و قطعات ديگر محافظ برق معمولا مشكل زيادي را ايجاد نمي كنند.

 

فروشگاه اينترنتي پرشين پيشرانه - فروش آنتن تلويزيون ، محافظ برق ، سيم و كابل

تلفن : 02166764955 الي 57

 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۴ بهمن ۱۳۹۸
راهنماي خريد صفحه نمايش تلويزيون

راهنماي خريد صفحه نمايش تلويزيون

راهنماي خريد صفحه نمايش تلويزيون

 


امروزه در اكثر منازل تلويزيون هايي با تكنولوژي جديد كه تصاوير با كيفيت بسيار بالا راپخش مي كنندو لذت تماشاي فيلم هاو برنامه ها را دوچندان مي كنند،موجودند كه بابت خريد آنها هزينه هاي گزافي پرداخت مي شود.

اين تلويزيون ها داراي صفحه نمايش

هاي زيبا و ظريف هستند حساسترين و شكننده ترين قسمت تلويزيون همان صفحه نمايش(پنل)آن مي باشد

كه ممكن است با خورد اشيا و وارد شدن ضربه هنگام بازي كودكان آسيب ببيند وتلويزيون ديگر قابل استفاده نباشد .

اما براي اين مشكل وسيله اي بسيار مناسب براي حفاظت از صفحه نمايش ساخته شده است

كه از صفحه نمايش در برابر خش، ضربه هاي احتمالي، شكستن و ساير  آسيب ها محافظت مي كند.


گارانتي ها  نيز شامل پنل دستگاه نيز نمي شود. و در صورت آسيب به هر نحو  شركت گارانتي

پاسخگو نمي باشد.و بايد هزينه اي معادل هزينه خود تلويزيون را صرف تعويض پنل صفحه نمايش آن كنيد.

در تلويزيون هاي با تكنولوژي PLASMA با خرابي پنل ، بردهاي متصل به آن آسيب مي بيند

و هزينه تعمير حتي از خريد تلويزيون جديد بيشتر مي شود

قبل از بروز هر آسيبي از تلويزيون زيباي خود محافظت نماييد و نگران بازي كودكان خود  در منزل نباشيد.

به سايت www.PERSIANPISHRANEH.com مراجعه كنيد.

اين محافظ صفحه نمايش شفافيت، كيفيت، درخشندگي و سه بعدي بودن تلويزيون را حفظ مي كند.

اين صفحه محافظ از مرغوب ترين مواد اوليه ساخته شده در كشور تايوان مي باشد.

 

مزاياي استفاده از محافظ صفحه نمايش

جلوگيري از شكستگي و خش برداشتن صفحه

جلوگيري از افتادن لكه هاي چرب بر صفحه

جلوگيري از ساطع شدن اشعه يو وي

عدم لطمه به ظاهر تلويزيون

قابل شستشو

اين صفحه نمايش در اندازهاي مختلف 32 ، 78 اينچ وجود دارد كه براي انواع صفحه نمايش هاي تلويزيون قابل استفاده مي باشد.

با استفاده از اين محافظ ، تلويزيون شما ظرافت و زيبايي خود را از دست نمي دهد.

و هميشه زيبا باقي مي ماند و با آرامش از تماشاي تلويزيون خود لذت ببريد.


نيم نگاهي به محافظ صفحه نمايش تلويزيون 49 و 50 اينچ
TV SCREEN PROTECTOR

با پرداخت هزينه هاي ميليوني بابت خريد تلويزيون، توليد كنندگان براي محافظت بيشتر

از نمايشگر تلويزيون كه بيش از هر قسمت ديگرش مورد ضربه قرار مي‌گيرد، صفحه هاي

ضد ضربه اي را طراحي كردند تا با نصب بر روي نمايشگر، عمر طولاني تري به آن ببخشند.

اگر شما هم از توپ بازي كودكتان در خانه نگران هستيد، پس خريد محافظ صفحه نمايش تلويزيون

« SCREEN PROTECTOR » را به شما توصيه مي كنيم. اين صفحه در اندازه‌ هاي مختلف

متناسب با اندازه نمايشگر تلويزيون طراحي و ساخته شده تا به آساني بر روي صفحه‌نمايش قرار بگيرد.

به علاوه طراحي اين صفحه ي نشكن به گونه اي است كه مانع از پايين آوردن كيفيت

تصوير تلويزيونتان خواهد شد و با همان كيفيت ، محتوا را پخش مي كند. پس با داشتن

محافظ صفحه led، هم كيفيت تصوير تلويزيون عايدتان خواهد شد هم مي‌توانيد به خوبي

از نمايشگر آن محافظت كنيد تا بازيگوشي بچه ها در خانه، ضربه اي به تلويزيون وارد نكند.

اين محافظ صفحه ال اي دي به وسيله ي فناوري هاي پيشرفته، به صورت نشكن طراحي شده

و مهم تر از آن باعث تاريك شدن رنگ‌هاي نمايش داده نخواهد شد و با حفظ روشني كامل تصاوير، تلويزيونتان را همراهي مي‌كند.


مورد ديگر اينكه به دليل جنس شيشه‌اي مانند و بي رنگ بودن، بر روي صفحه‌نمايش به كلي نامرئي ديده مي‌شود.

پس اگر طراحي صفحه و حاشيه هاي اطراف نمايشگر تلويزيونتان را دوست داريد، اين محافظ نمايشگر

در طراحي‌اش تغييري ايجاد نخواهد كرد. جدا از محافظت از نمايشگر توسط اين محصول، همچنين به عنوان فيلتر

در برابر 96٪ تا 99٪ اشعه ماوراء بنفش از چشم و پوست محافظت به عمل مي آورد. نصب و قابليت تميز شدن

آسان هم از ديگر ويژگي‌هاي اين محصول مي‌باشد.

 

طراحي

صفحه اي شفاف كه اندازه‌اي متناسب با نيازتان دارد، تمام طراحي اين كالا مي‌باشد.

لبه‌ي بالايي محافظ تلويزيون طوري طراحي شده تا به سادگي بر روي لبه‌ي بالايي تلويزيون قرار بگيرد.

به‌علاوه به وسيله ي بند هايي كه دارد مي‌توان از پشت تلويزيون آنها را محكم به هم بست.

اين محافظ صفحه تلويزيون با وجود اينكه ضخامت كمي هم دارد اما باز هم محكم و با دوام طراحي شده است.

همانطور‌كه گفتيم به دليل نامرئي بودن و رنگ شيشه‌اي مانندش، در تغيير شكل تلويزيون بي اثر است ،

پس اگر طراحي تلويزيونتان را دوست داريد با تغيير قيافه اش پس از نصب محافظ تلويزيون، مواجه نخواهيد شد.


محافظ پنل ال اي دي حتي به آساني تميز مي‌شود و تنها به وسيله ي يك دستمال مي‌توانيد گرد و غبار رويش را تميز كنيد.

مورد ديگر اينكه هنگامي كه اين محافظ را نصب مي‌كنيد مي بينيد كه با كمي فاصله از نمايشگر اصلي قرار مي‌گيرد؛

اگر دليلش را بخواهيد بايد بگوييم با روشن بودن تلويزيون، دماي نمايشگر بالا مي رود

و حال اگر محافظ هم به صفحه چسبيده باشد، حرارت همچنان بالاتر خواهد رفت.

اما اين كار باعث جريان يافتن هوا بين محافظ و نمايشگر خواهد شد كه حرارت را كمتر خواهد كرد.

 

كاربرد و كارايي

با توجه به اينكه تلويزيون‌هاي امروزي قيمت بالايي دارند و همچنين كيفيت فوق‌العاده اي هم به تصوير مي كشند،

امكان اينكه اشياء به نمايشگر و پنل كه اصلي ترين قسمت تلويزيون است، برخورد كنند و از كيفيت تصوير

و كارايي تلويزيون بكاهند زياد است. به خصوص اگر كودك بازيگوش هم داريد بهتر است هر چه زودتر

به فكر چاره اي باشيد و تلويزيونتان را نجات دهيد. قيمت محافظ صفحه ال اي دي

به نسبت قيمت تلويزيون بسيار كمتر است اما به نسبت قيمت پايينش مي‌تواند

تلويزيونتان را در برابر ضربه و فشار و حتي آب و آسيب، بيمه كند.


براي نصب اين محافظ  به هيچ ابزاري نياز نداريد، تنها به وسيله ي بندهاي متصل به محافظ مي‌توان آن را

بر روي تلويزيون محكم كرد. حتما شما هم مي دانيد كه اشعه ي ماوراء بنفش براي پوست،

چشم ها و سيستم ايمني بدن انسان بسيار مضر است؛ از ديگر وظايفي كه اين محافظ پنل led برعهده دارد،

جذب  99٪  اين اشعه ي مضر است تا از چشم و پوستتان هم مراقبت به عمل آورد.‌

اندازه‌ي استاندارد اين محافظ صفحه‌نمايش روي بلندگوها را نمي پوشاند پس صدا همچنان واضح خواهد بود.

جمع بندي


اگر در مورد تميز ماندن و سالم بودن وسايل خانه تان حساس هستيد، بهتر است به فكر خريد

محافظ صفحه تلويزيون led باشيد. همانطوركه در بالا بحث كرديم، اين كالا ضمن محافظت

در برابر گرد و غبار، آب، ضربه و فشار همچنين مي‌تواند با جذب كردن اشعه ي ماوراء بنفش،

به پوست و چشمانتان آسيبي نرساند. اين محافظ با اندازه‌ي بزرگش براي تلويزيون‌هايي با اندازه‌ي

32 تا 78 اينچ و انواع تلويزيون هاي ال اي دي، ال سي دي، پلاسما و…. مناسب است كه با پوشش ندادن

روزنه هاي بلندگو مي‌تواند از پخش صداي خفه جلوگيري كند. نصب و قابليت تميز شدن و شستشوي

آسان هم از ديگر مزاياي اين محافظ صفحه نمايشگر است.

براي اطلاعات بيشتر لطفا مقالات زير را مطالعه نماييد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

محصولات مرتبط

 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۲ بهمن ۱۳۹۸
آنتن بي سيم Mohu AirWave

آنتن بي سيم Mohu AirWave

وسايل الكترونيكي بي سيم!

با پيشرفت تكنولوژي كه اين روزها شاهد آن هستيم، روش استفاده از ابزارها هم تغيير كرده اند. اين روزها اكثر وسايل الكترونيكي در شكل و ظاهري كاملا متفاوت با سالهاي گذشته وارد بازار دنيا ميشوند. يكي از اساسي ترين تغييراتي كه در دنياي امروز مشاهده ميكنيم حذف سيم و كابل از وسايل الكترونيكي است. از موس و كيبورد و تجهيزات شبكه گرفته تا اين اواخر هندزفري و شارژر. ما اما در اين مقاله به بررسي يك مدل از آنتن هاي بيسيم ميپردازيم كه بحث داغ نمايشگاه ها است.

آنتن شركت Mohu كه AirWave نام دارد و به تازگي از آن رونمايي شده است.

بررسي آنتن بي سيم Mohu AirWave

يكي از مشكلات كنوني در زندگي شهري بين ساختمان هاي متراكم، ضعيف شدن سيگنال هاي تلويزيوني در برخي قسمت هاي منزل و نياز به كابل كشي هاي متعدد است. به خاطر اين، بسياري افراد مجبورند جايگاه تلويزيون را با توجه به سيگنال دهي آن انتخاب كنند. يكي ديگر از مشكلاتي كه اصولا براي كاربراني كه از آنتن‌ها استفاده مي‌كنند پيش مي‌آيد، اين است كه نمي‌توانند سيگنال پرقدرتي براي تماشاي برنامه‌هاي تلويزيوني دريافت كنند.

حال شركت Mohu كه از توليدكنندگان باسابقه آنتن هاي حرفه اي به شمار مي رود، محصولي به نام AirWave را معرفي كرده. اين محصول همه مشكلات فوق را با تكنولوژي بيسيم مرتفع مي سازد. كافيست اين ديوايس 150 دلاري را به برق متصل كرده و در هر قسمتي از خانه قرار دهيد، تا با حداكثر كيفيت به دريافت كانال هاي تلويزيوني بپردازد. سپس آنها را به به فرمت موردنظر تبديل ميكند و از طريق واي فاي به اپليكيشن مربوطه روي پلتفرم هايي همچون اپل تي وي، يوكو، فاير تي وي، آي او اس، اندرويد يا مرورگر وب انتقال دهد.

AirWave داراي اپليكيشني نيز هست كه مي‌توان آن را روي دستگاه‌هاي اندرويدي و آي‌اواس نصب كرد و به تماشاي برنامه‌هاي تلويزيوني پرداخت.

گفتنيست با اين كار، ديگر نيازي به تغيير ورودي تلويزيون نيست و اپليكيشن Mohu در كنار ديگر سرويس هاي استريم آنلاين همچون نتلفيكس، آمازون، هولو و غيره جاي مي گيرد.

در AirWave از فناوري ClearPix شركت موهو نيز استفاده شده كه با تنظيمات سخت افزاري بر اساس شدت سيگنال، بهترين گيرندگي را به همراه خواهد آورد.

تاريخ عرضه

انتظار مي‌رود اين آنتن بهار سال آينده روانه بازار شود.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۶ بهمن ۱۳۹۸
دانلود آهنگ اميد عزيزخاني به نام تو بري

دانلود آهنگ اميد عزيزخاني به نام تو بري
DownloadSong By Omid Azizkhani Called to beri تو بري از اميد عزيزخاني

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۶ دى ۱۳۹۸
با انواع كابل انتقال تصوير آشنا شويد

با انواع كابل انتقال تصوير آشنا شويد

كابل انتقال تصوير

 

با انواع كابل انتقال تصوير آشنا شويد

 

احتمالا شما هم روزي قصد داشته ايد كه لپ تاپ يا گوشي موبايل خود را به تلويزيون وصل كنيد و تصاوير را در سايز بزرگتر و كيفيت بهتر تماشا كنيد. همانطور كه مي دانيد اين كار نيازمند كابل مخصوصي است كه به آن كابل انتقال تصوير گفته مي شود. اما اين كابل ها انواع مختلفي دارند كه هر كدام در زمان خاصي مورد استفاده قرار مي گيرد. با ما همراه باشيد تا چند نوع از كابل هاي انتقال تصوير را بررسي كنيم.

 

كابل VGA

كابل VGA مي‌تواند تا رزولوشن ۶۴۰ در ۴۸۰ پيكسل را در ۱۶ رنگ پشتيباني كند، همچنين با كاهش رزولوشن به ۳۲۰ در ۲۰۰ پيكسل مي‌توانيد تعداد رنگ را تا ۲۵۶ افزايش دهيد. امروزه اين كابل‌ها به ندرت مورد استفاده قرار مي‌گيرند و بيشتر در دستگاه‌هاي قديمي استفاده مي‌شوند.

 

كابل VGA

 

كابل RCA

كابل‌هاي معروف زرد، سفيد و قرمز كه نوعي رابط «RCA» هستند در زماني پر استفاده ترين نوع رابط‌هاي صوتي و تصويري محسوب مي‌شدند. كابل‌ زرد براي ارسال سيگنال تصوير و كابل‌هاي قرمز و سفيد براي سيگنال‌هاي صوتي استفاده مي‌شوند. اين سه كابل به كمك يكديگر توانايي انتقال تصوير با رزولوشن 480i يا 576i را به همراه صداي استريو دارند.

 

كابل RCA

 

 

كابل DVI

DVI مي‌تواند ويدئوي ديجيتال فشرده نشده را به سه حالت زير منتقل كند:

  • DVI-I (تركيبي): سيگنال‌هاي ديجيتال و آنالوگ را در يك رابط تركيب مي‌كند.
  • DVI-D (ديجيتال): تنها از سيگنال‌هاي ديجيتال پشتيباني مي‌كند.
  • DVI-A (آنالوگ): تنها سيگنال‌هاي آنالوگ را پشتيباني مي‌كند.

كابل‌هاي DVI-I و DVI-D به دو صورت تك لينك و «دوآل لينك» (Dual-Link) عرضه مي‌شوند. در حالت تك لينك، اين كابل مي‌تواند تا رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ را در حالت ۶۰ هرتز پشتيباني كند. با اين حال با اضافه شدن يك فرستنده‌ي ديجيتال ديگر و تبديل كابل به حالت دوآل لينك، رزولوشن پشتيباني شده تا ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ در حالت ۶۰ هرتز افزايش مي‌يابد.

 

كابل DVA

 

 

كابل HDMI

HDMI يك رابط انتقال صوت و تصوير است كه امروزه جاي VGA را گرفته و ميتواند سيگنال‌هاي صوتي و تصويري را به مانيتورها، تلويزيون‌هاي ديجيتال و پخش‌كننده‌هاي DVD يا بلوري منتقل كند. كابل «HDMI 1.4» مي‌تواند فايل صوتي ۲۴ بيت فشرده نشده را به صورت kHz ‏۱۹۲، و ويدئو را تا رزولوشون ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پيكسل (كه به نام ۴K يا Ultra HD شناخته مي‌شود) انتقال دهد.

 

كابل HDMI

 

فروشگاه اينترنتي پرشين پيشرانه – فروش آنتن تلويزيون ، محافظ برق ، سيم و كابل

تلف: 02166764955 الي 57

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ]

 
 

 


معرفي وبلاگ

پخش لوازم الكتريكي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

خرداد ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
دى ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
كالاي ديجيتال
آنتن روميزي
آنتن هوايي
گيرنده ديجيتال
آيفون تصويري
محافظ برق
باتري كمليون
شارژر باتري
لامپ كمليون
پايه تلويزيون
برق صنعتي
فتوسل
هواكش و تجهيزات تهويه
درب بازكن هاي صوتي و تصويري
تلفن پاناسونيك
كليد مينياتوري
LED لامپ
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]