بازرگاني پرشين پيشرانه

بازرگاني پرشين پيشرانه

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۳ مرداد ۱۳۹۶
Eye tracking dtudi

رد يابي چشم يا  eye tracking study در واقع يك پروسه هست كه چندين مرحله دارد.اين نيست كه فقط چشم را دنبال كند.اين هست كه ببيند سايز قرنيه شما  چه قدر يا فركانس پلك زدن شما چه قدر است كه با دستگاه هاي مخصوص اين  كار را مي كند.

 

اين دستگاه متشكل است از يك مانيتور 22 اينچي براي ارائه محرك، دستگاه دريافت كننده امواج مادون قرمز براي ثبت حركات چشم با سرعت نمونه برداري 120 هرتز در ثانيه، نرم افزار iview X براي ثبت حركات و تغييرات چشم، نرم افزار experiment center براي طراحي آزمايش و نحوه ارائه محركها و نرم افزار begaze براي تحليل داده هاي ثبت شده. اين دستگاه مقادير خطاي اندازه گيري محل تثبيت هاي چشم را نيز محاسبه كرده و گزارش مي كند و به اين ترتيب كوشش هاي آزمايشي داراي خطاي زياد قابل تشخيص بوده و مي توان آنها را از تحليل كنار گذاشت.
محركهاي قابل ارائه توسط اين دستگاه اعم از عكس، متن، فيلم، صفحه وبسايت و ... مي باشند. اين دستگاه قابليت تعريف AOI هاي متنوع و همزمان را داراست و علاوه بر آن خروجي هاي متنوعي به دست مي دهد كه شامل داده هاي عددي، بازبيني مجدد، heat map، scanpath، و تحليلهاي گرافيكي جالب ديگر است.

از كاربرد هاي eye tarcking اين هست كه ببيند چشم كجاها بيشتر كار ميكند و كجا ها بي حركت ميمونه و يا دقت بيش تري دارد.

مثلا در كتاب خواندن يا كلا يك تكستي را خواندن اين طوري نيست كه چشم به صورت پيوسته از يك كلمه به كلمه ي ديگه بره يا جمله به جمله  ي ديگه بره چشم صبرميكنه  و در يك سري نقاط هست كه چشم  pause  ميكنه.

و دانشمندان به دنبال همين رفتند كه چه نقاطي باعث مي شود كه چشم توقف كند و اين توقف چه قدر طول مي كشد؟

امروزه خيلي از  جلد مجله ها و يا مقاله ها  و سايت ها بر اساس eye tracking  طراحي مي شوند.

مثلا در يك سايت fashion  كه مثلا يك مدلي هست كه يك لباسي پوشيده حالا بايد بررسي كنند اين عكس مدل بايد كجاي سايت باشد تا بيشتر به چشم ديگران بياد و معلوم باشه. به طور كلي بيشتر به چشم بيايد. يا مثلا قيمت لباس را كجاي آن قرار بدهند كه بهتر باشد.روي لباس باشد يا زير لباس.

و البته يك سري نرم افزار هايي هم وجود دارد كه از طريق دوربين اين كار را انجام مي دهند.و برخي از گوشي هاي سامسونگ اين نرم افزار را پشتيباني مي كنند.

ما در زندگي روزمره خود بيشترين استفاده را از حس بينايي خود ميكنيم.

و اين كه چه طوري از اين چشم خود استفاده ميكنيم، اگر در موردش تحقيق كنيم مي توانيم حتي دانايي خودمان را در مور آن بيشتر كنيم و در علم وتكنولوژي از ان  استفاده كنيم.

 

www.persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۳ مرداد ۱۳۹۶
دورهمي

سلام دوستاي گلم.روز همه دخترا مبارك حتي مامانا كه دختراي قديمن.

 

يه آهنگ قشنگم واسه روز دختر ميذارم كه گوش كنيد

وبلاگ من كاملا به روز و عالي هستش.

و در مورد هر چي كه دوست داشته باشيد مطلب داريم.

اگر هر چيزي توي ذهنتون بود بهم بگيد تا به اشتراك بذارم.

 

به اين سايت هم يه سري بزنيد

persianpishraneh.com

 

 

bigsite

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲ مرداد ۱۳۹۶
روز دختر مبارك

 

پدرم ميگه اونايي كه دختر ندارن نصف عمرشون هدر رفته
صبح دخترتو ببيني كه با موهاي شلخته و صداي گرفته
كه داد ميزنه بابا نياتو اتاق همه چيز يه پدره
روز دختر مبارك

www.persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲ مرداد ۱۳۹۶
عروسك و كارهاي دستي و تزييني

عروسك و كارهاي دستي و تزييني

سلام دوستان عزيزم.مرسي از بازديد و كامنت هاي قشنگتون.

يكي از دوستانم عروسك هاي دست ساز و كارهاي تزييني براي اتاق كودك و سيسموني درست ميكنه.

چند تا از عكساش و اين جا براي شما هم ميذارم.

براي ديدن عكس هاي بيشتر ميتونيد به پيج اينستاشون مراجعه كنيد.

https://www.instagram.com/p/BWpX58DlrK1/

 

 

 

 

كوسن دست ساز مدل چشمك

قيمت ۳۰۰۰۰ تومان

هديه#سيسموني نوزاد#تابلو#دكوراسيون مدرن#اتاق كودك

عروسك هاي دست ساز خاله گل بهار

قيمت ۱۰۰۰۰ تومات

هديه#سيسموني نوزاد#تابلو#دكوراسيون مدرن#اتاق كودك

 

طراحي تابلو و شاسي هاي كودكانه با اندازه هاي مختلف

قيمت هر تابلو ۵۰۰۰ تومان

هديه#سيسموني نوزاد#تابلو#دكوراسيون مدرن#اتاق كودك

 

آويز برفي براي بالاي تخت كودك

قيمت ۲۵۰۰۰ تومان

هديه#سيسموني نوزاد#تابلو#دكوراسيون مدرن#اتاق كودك

 

آويز بالاي تخت كودك مدل عروسك 

قيمت ۲۵۰۰۰

هديه#سيسموني نوزاد#تابلو#دكوراسيون مدرن#اتاق كودك

براي ديدن عكس هاي بيشتر به پيج اينستا ما مراجعه نماييد

https://www.instagram.com/p/BWpX58DlrK1/

 persianpishraneh.com

 

 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱ مرداد ۱۳۹۶
بررسي سريال true detective

 بررسي سريال true detective


كاراگاه حقيقي (به انگليسي: True Detective) نام يك مجموعهٔ تلويزيوني آمريكايي ساختهٔ نيك پيزولاتو است و از شبكهٔ اچ‌بي‌او پخش مي‌شود. فصل اول سريال، شاهد نقش‌آفريني بازيگراني چون متيو مك‌كانهي، وودي هارلسون، ميشل موناهن و مايكل پاتس است. فصل اول اين سريال در چند خط زماني اتفاق مي‌افتد و بر روي تحقيقات دو پليس براي يافتن قاتلي سريالي كه دست به‌جنايت‌هايي زده، طي مدت ۱۷ سال متمركز است. فصل اول از ۲۴ ژانويه ۲۰۱۴ آغاز شد و در ۹ مارس ۲۰۱۴ به اتمام رسيد و شامل ۸ قسمت بود. فصل دوم نيز به تعداد ۸ قسمت از ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵ شروع به پخش شد. داستان فصل دوم در كاليفرنيا اتفاق مي‌افتد و دربارهٔ همكاري سه افسر پليس از سه اداره پليس مختلف است كه پس از پيدا كردن جسد فردي در كنار يك بزرگراه، به دنبال جناياتي هستند كه تبديل به يك تجارت شده‌است. در اين فصل بازيگراني همچون كالين فارل،ريچل مك‌آدامز، تيلور كيچ، كلي رايلي و وينس وان ايفاي نقش مي‌كنند.

اين سريال در فصل اول با نظرات مثبت و تحسين منتقدان روبرو شد؛ مجلهٔ آتلانتيك سريال كارآگاه حقيقي را «بهترين مجموعه تلويزيوني» خواند و متاكريتيك به اين مجموعه، لقب «تحسين جهاني» داد. اين سريال به سبك آنتولوژي ساخته شده است، بدين معنا كه در انتهاي هر فصل، داستان خاتمه يافته و فصل بعد با داستاني متفاوت و تيم بازيگري جديد ساخته خواهد شد.

شركت اچ‌بي‌او در ژوئن ۲۰۱۴ فصل اول اين سريال را به شكل دي‌وي‌دي و بلو–ري براي كاربران خانگي عرصه كرد كه علاوه بر ۸ اپيزود اصلي مجموعه شامل حذفيات، مصاحبه با بازيگران اصلي و تي بون برنت، آهنگساز اين فيلم است.

ديدن اين سريال را به شما دوستان خوبم حتما توصيه ميكنم.

www.persianpishraneh.com

 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱ مرداد ۱۳۹۶
بهترين شهر بازي هاي برتر دنيا

بهترين شهر بازي هاي برتر دنيا

آيا از ترشح بيشتر آدرنالين در خون‌تان استقبال مي‌كنيد؟ پس پارك‌هاي تفريحي را به شما پيشنهاد مي‌كنيم؛ جايي كه ضربان قلب‌تان به شدت بالا مي‌رود. همه ما نيز اغلب يك‌بار به پارك‌هاي تفريحي شهر خودمان رفته‌ايم؛ هر چند از نظر ميزان هيجان و البته استاندارد، فرسنگ‌ها با ديگر نقاط جهان فاصله داريم؛ اما همين هم براي اكثرمان شادي بخش و مهيج بوده است

پارك‌هاي تفريحي دنيا يكي از مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري در شهرها و كشورهاي گوشه و كنار دنيا هستند. اين پارك‌ها با بازديدهاي ميليوني در سال، يكي از مهم‌ترين منابع درآمد در صنعت گردشگري محسوب مي‌شوند. برخي از پارك‌ها و شهربازي‌هاي دنيا به خاطر تنوع جاذبه‌ها و وسايل تفريحي و به خاطر وسعت و امكاناتي كه دارند به عنوان بهترين شهربازي‌ها و پارك‌هاي تفريحي و موضوعي دنيا شناخته مي‌شوند. در قسمت قبلي مقاله با تعدادي از اين شهربازي‌هاي فوق‌العاده‌ي دنيا آشنا شديم. در اين قسمت، فهرست بهترين شهربازي‌هاي دنيا را دنبال مي‌كنيم.

۱ پارك گاردالند (GARDALAND)، ايتاليا

 

 

سالنه نزديك به سه ميليون نفر از اين پارك بازديد مي‌كنند؛ پاركي كه بيش از ۳۰ جاذبه دارد و دنيايي از هيجان و نشاط را براي بازديدكنندگان به ارمغان مي‌آورد. يكي از جذاب‌ترين وسايل تفريحي اين پارك، ترن پانداي كونگ‌فو‌كار است كه از انيميشن محبوب پانداي كونگ‌فو كار ساخت كمپاني دريم‌وركس الهام گرفته است. غير از اين ترن، چندين ترن ديگر از جمله راپتور (Raptor) و Sequoia Adventure هم در اين پارك وجود دارد. براي اينكه يك آرامگاه مصري را از نزديك تجربه كنيد Ramses: Il Risveglio را امتحان كنيد؛ بخشي از پارك كه با الهام از معابد آرامگاه‌هاي مصري ساخته شده است.

 

۲ ديزني لند، كاليفرنيا

 

 

در پارك‌هاي موضوعي ديزني‌لند مي‌توانيد نوستالژي و جديدترين و مدرن‌ترين وسايل تفريحي دنيا را در كنار هم تجربه كنيد. ماجراجويي اينديانا جونز و پرواز پيتر پن از جذاب‌ترين بخش‌هاي پارك هستند كه بسيار مورد توجه گردشگران قرار دارند. اين پارك در هفدهم ژوئن سال ۱۹۵۵ ميلادي افتتاح شده ‌است. مالك و گرداننده‌ي اين پارك، شركت والت ديزني است. تا كنون بيش از ۵۱۵ ميليون نفر از زمان افتتاح از اين پارك بازديد كرده‌اند. در پارك تفريحي ديزني‌لند بازيگراني واقعي نقش شخصيت‌هاي انيميشني فيلم‌ها از جمله سفيد برفي، آليس در سرزمين عجايب و تينكربل را بر عهده ‌دارند.

 

۳ سدار پوينت (Cedar Point)، اوهايو

 

 

اين پارك را مي‌توان پايتخت ترن‌ هوايي دنيا ناميد. سدار پوينت، ۱۷ ترن هوايي مثال‌زدني و هيجان‌انگيز دارد. از شگفت‌انگيزترين و پرطرفدارترين‌هاي آنها مي‌توان به Millennium Force اشاره كرد كه در نوع خود بي‌نظير است. اين ترن در سال ۲۰۰۰ تكميل شده است و سرعت آن به ۹۳ مايل بر ساعت هم مي‌رسد. پارك سدارپوينت كه در شهر ساحلي سند اسكاي واقع شده است با داشتن ۱۴۸ هكتار مساحت و سريع‌ترين و بلندترين ترن‌هاي هوايي دنيا با بيش از ۷۰ متر ارتفاع، در سال ۲۰۱۰ به عنوان بزرگ‌ترين و هيجان‌انگيزترين شهربازي دنيا معرفي شده است. بزرگي اين پارك به حدي است كه مسافت در شمالي تا در جنوبي ۲/۴ كيلومتر است. ترن هوايي Valravn در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است. اين ترن، بلندترين، سريع‌ترين و طولاني‌ترين ترن هوايي دنيا است. اين ترن، صدمين ترن طراحي شده توسط شركت Bolliger & Mabillard است.

 

۴ پارك اقيانوس (Ocean Park)، هنگ كنگ

 

 

 

پارك اقيانوس تلفيقي از چند جاذبه‌ي گردشگري مختلف و متشكل از سه بخش مهم است؛ يك پارك تفريحي، يك پارك دريايي و باغ وحش. اين مجموعه در جنوب هنگ‌ كنگ قرار دارد. از ميان ۸۰ جاذبه‌ي تفريحي و وسيله‌ي سرگرمي اين پارك مي‌توان به ۴ ترن هوايي اشاره كرد. دو بخش مختلف اين پارك يعني Waterfront و Summit با تله‌كابين به هم متصل مي‌شوند. اگر مي‌خواهيد هيجان را در كنار تماشاي چشم‌اندازهاي زيبا از خليج تجربه كنيد، ترن Hair Raiser را امتحان كنيد. آكواريوم و پارك پستانداران دريايي از بخش‌هاي پرطرفدار پارك به خصوص براي خانواده‌ها و كودكان است. تعداد بازديدكنندگان اين پارك از روز تاسيسش سال به سال در حال افزايش است. تعداد گردشگران اين پارك در سال ۲۰۱۴ به ۷/۶ ميليون نفر رسيد و باعث شد كه اين پارك به عنوان سيزدهمين پارك پربازديد دنيا شناخته شود. اين مجموعه وسعتي برابر با ۹۱/۵ هكتار دارد و با يك كوه بزرگ به دو بخش تقسيم شده است.

 

 

۵ داليوود (Dollywood)، تنسي

 

 

اين پارك موضوعي كه مالكيت آن را دالي پارتون و شركت Herschend Family Entertainment در اختيار دارند، ۰/۶۱ كيلومترمربع وسعت دارد. اين پارك در ابتدا به عنوان يك جاذبه‌ي تفريحي كوچك در سال ۱۹۶۱ افتتاح شد و بعدها به مرور زمان قسمت‌هاي مختلفي به آن اضافه شده است. اين مجموعه بيش از ۴۰ وسيله و جاذبه‌ي تفريحي و ۱۵ نمايش زنده دارد. مالكان اين پارك به دنبال اين هستند كه شعبه‌هاي بيشتري از اين مجموعه را در شهرهاي مختلف دنيا برپا كنند. در سال ۲۰۱۵، بخش ديگري تحت عنوان Dollywood's DreamMore Resortبه اين مجموعه اضافه شد. داليوود به ده محدوده‌ي موضوعي تقسيم مي‌شود. بين ماه‌هاي مارس تا سپتامبر، ۵ فستيوال در اين مجموعه برگزار مي‌شود. كريسمس كوه‌هاي اسموكي و تابستان فوق‌العاده‌ي آمريكايي دو مورد از اين فستيوال‌هاي پرطرفدار هستند.

 

 

۶- دنياي والت ديزني، فلوريدا

 

 

هيچ پارك موضوعي و شهربازي در دنيا نمي‌تواند با جذابيت و هيجان دنياي باشكوه والت‌ديزني رقابت كند. سالانه بيش از ۵۲ ميليون نفر از اين پارك بازديد مي‌كنند. در واقع اين گردشگاه با اين آمار بالاي بازديدكننده، پرطرفدارترين گردشگاه دنيا است. با گشت و گذار در بخش‌هاي مختلف اين پارك با موضوعات جذابي چون آواتار، دنياي جنگ ستارگان و انيميشن يخ زده، شور و هيجان و نشاط را تجربه خواهيد كرد و با كوله‌باري از تجربيات ناب به خانه بر مي‌گرديد.

 

 

۷دنياي پورتاونتورا (Portaventura)، اسپانيا

 

 

 

ارك تفريحي پورتاونتوراي كاتالونيا مطمئنا ارزش آن را دارد تا مسير يك ساعت و بيست دقيقه‌اي از بارسلون تا پارك را طي كنيد. ترن Hurakan Condor يكي از بلندترين ترن‌هاي هوايي دنيا به تنهايي كافي است تا براي گشت و گذار و تفريح در اين پارك لذت ببريد. مراحل پاياني رونمايي از بخش جديدي از پارك به نام Ferrari Land در حال انجام است. اين مجموعه بعد از دنياي فراري ابوظبي دومين پارك موضوعي با موضوع فراري، اين شركت اتومبيل‌سازي ايتاليايي است.

 

 

۸ هرشي پارك (Hersheypark)، پنسيلوانيا

 

 

اين پارك ميزبان چندين ترن و وسيله‌ي تفريحي جذاب است كه گردشگران سراسر دنيا را به سوي خود مي‌كشانند. از ترن‌هاي كلاسيك تا به‌روزترين وسايل تفريحي را مي‌توانيد در اين پارك پيدا كنيد. يكي از هيجان‌انگيزترين وسايل تفريحي اين پارك ترن اسكاي‌راش (Skyrush) است كه سرعت آن به ۷۵ مايل بر ساعت هم مي‌رسد. در ترن هوايي Storm Runner هم مي‌توانيد اوج سرعت و هيجان را تجربه كنيد؛ سرعت قطارها در ۲ ثانيه از صفر به ۷۲ مايل بر ساعت مي‌رسد.

 

 

 

۹ جزيره سنتوسا، سنگاپور

 

 

كل جزيره در خدمت اهداف سرگرمي‌سازي قرار گرفته است. از رولركاستر گرفته تا سواري‌هاي آبي، گلف و پارك حيوانات در اينجا مشاهده مي‌شود و موضوع كلي پارك برگرفته از محصولات استوديوي يونيورسال است. اين جزيره تمام نيازهاي شما را برطرف مي‌كند. دو هتل نيز در آن قرار گرفته است تا اسكان شما را در اين فضاي رويايي امكان‌پذير سازند. اينجا يكي از بزرگ‌ترين پارك‌هاي تفريحي آسيا بوده كه سالانه ۵ ميليون نفر بازديد‌كننده دارد.

 

۱۰ پراتر، وين، اتريش

در ميان اسباب سرگرمي و سواري، بي‌شك پراترتورم (Proterturm) يكي از مهيج‌ترين‌ها به حساب مي‌آيد. اين تاب بلند با ارتفاعي معادل ۱۱۷ متر؛ بلندترين تاب جهان در نوع خود مي‌باشد. پارك تفريحي پراتر در شهر تاريخي وين، كاملاً رايگان بوده و تنها مي‌بايست براي بخشي از سرگرمي‌هاي آن پول پرداخت كرد. بنابراين اينجا بهترين مكان براي جستجوي سرگرمي و البته هيجان به شمار مي‌آيد.

 

 

۱۱ شهربازي والت ديزني، اورلاندو، فلوريدا، آمريكا

 

اگرچه تعداد زيادي شهربازي والت ديزني در سراسر جهان وجود دارند، اما اين پارك از اقبال بيشتري در ميان گردش‌گران برخوردار بوده و سالانه ۵۲.۵ ميليون نفر از آن بازديد مي‌كنند. همچون پارك تفريحي كاليفرنيا، اينجا نيز از حال و هواي كلاسيك و آثار ديزني برخوردار بوده؛ چرا كه خود والت ديزني آن را طراحي نموده است. جهاني سرگرم‌كننده در دل قصه‌هاي پريان كه خاطره‌اي بس فراموش‌نشدني را در ذهن افراد و به ويژه كودكان برجاي مي‌گذارد.

 

 

۱۲ ارك سرگمي فان فار، ميناتوميراي(Minato Mirai) ، يوكوهاما، ژاپن

 

وrتي پاي تكنولوژي به ميان مي‌آيد، ژاپن در صدر قرار مي‌گيرد. اين پارك تفريحي، تمامي سواري‌هاي رايج و رولركاسترهاي معمول را دارا بوده كه با پيچ و خم‌هاي ديوانه‌كننده‌اي همراه شده‌اند. به عنوان نمونه يكي از رولركاسترها به درون آب شيرجه زده و ناپديد مي‌گردد و باقي مسير را از ميان راهرويي در زير آب ادامه مي‌دهد. تنها كافي است دست چشم بادامي‌ها به چيزي بخورد تا آن را به مراتب هيجان انگيزتر كند؛ مثل چرخ و فلك كاسمو كلاك ۲۱ كه داراي نمايش‌هاي نوري هم مي‌شود.

 

لطفا از سايت ما ديدن فرماييد

www.persianpishraneh.com

 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۳۱ تير ۱۳۹۶
آنتن روميزي با تقويت كننده مدل LE-252 لالي الكترونيك


آنتن روميزي با تقويت كننده مدل LE-252 لالي الكترونيك

آنتن روميزي با تقويت كننده مدل LE-252 لالي الكترونيك

www.persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۳۱ تير ۱۳۹۶
بيست بازي برتر اندرويد

بيست بازي برتر اندرويد

 

1-real racing 3 android

2-casle clash android

3-vainglory android

4-subway surfers android

5-pocket edition android

6-dominations android

7-evolution socder 2017 game android

8-trials frontier

9-hungry shark evolution game

10-angri bird epic android

لطفا از سايت ما ديدن نماييد

www.persianpishraneh.com

 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۳۰ تير ۱۳۹۶
بيوگرافي شكيرا و ده آهنگ برتر او

شكيرا، خواننده معروف كلمبيايي

شكيرا ايزابل مبارك ريپل (زاده ۲ فوريه ۱۹۷۷) كه با نام شكيرا شناخته مي‌شود، خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهيه كننده و طراح رقص معروف كلمبيايي است.

 

پس از به شهرت رسيدن در سرتاسر امريكاي لاتين شكيرا كه خود اهل كلمبيا بود  به بزرگترين خواننده زن پاپ از زمان "جنيفر لوپز" ( كه  درهاي  موفقيت در زبان انگليسي را گشوده بود)، تبديل شد. او به خاطر داشتن سبك پرخاش جو و متاثر از راك برجسته و مشهور بود.

 

شكيرا هميشه كنترلي باور نكردني بر روي كارهاي خود داشته است به خصوص به عنوان يك هنرمند زن. شكيرا تقريبا تمام كارهايش را خود يا با كمك ديگران مي نويسد و در اين جريان شهرت زيادي به عنوان يكي از بلند پروازترين  ترانه سرايان موسيقي لاتين بدست آورده است.

 

زماني كه شكيرا اولين كار خود به زبان انگليسي را در سال 2001 منتشر ساخت به سرعت به يكي از بهترين هاي پاپ تبديل شد در حالي كه  احساس عميق و شاعرانه اش  و نيز از ويدئوهاي گرم او كمك فراواني مي كند.

 

 

"شكيرا مباراك" ( نام كامل: شكيرا ايزابل مباراك ريپول ) در2 فوريه ي سال 1977 در كلمبيا در خانواده اي فقير متولد شد. مادر او اهل كلمبيا و پدرش اهل لبنان بود بنابراين شكيرا در كودكي هر دو نوع موسيقي را  از دو فرهنگ مختلف ياد گرفت. شكيرا همچنين بسيار به راك اند رول گوش مي داد و گروه هاي Led Zeppelin و the Beatles و the Policeو the  Cure و Nirvana را گروه هاي  مورد علاقه ي خود مي داند.

 

 

۱- تركWaka Waka  ازالبوم Sale el Sol توليد سال 2010  به عنوان بهترين آهنگ او شناخته شده است.

دانلود آهنگ

۲- ترك  Whenever, Whereverازالبوم Laundry Service توليد سال 2001.

دانلود آهنگ

۳-  ترك  Hips Don’t Lieازالبوم  Oral Fixation vol. 2توليد سال 2005.

دانلود آهنگ

۴- ترك  La Torturaازالبوم  Oral Fixation Tourتوليد سال 2007.

دانلود آهنگ

۵- ترك  She Wolfازالبوم  She Wolfتوليد سال 2009.

دانلود آهنگ

۶- ترك Loca ازالبوم  Sale el Sol توليد سال 2010. ۵- ترك  She Wolfازالبوم  She Wolfتوليد سال 2009.

دانلود آهنگ

۷- ترك Can’t Remember to Forget You ازالبوم Sha******a توليد سال 2014.

دانلود آهنگ

۸- ترك Beautiful Liar ازالبوم  Beautiful Liar توليد سال 2007.

دانلود آهنگ

۹- ترك Dare ازالبوم  Sha******a توليد سال 2014.

دانلود آهنگ

۱۰- ترك Objection ازالبوم  Laundry Service توليد سال 2001.

دانلود آهنگ

بهترين سايت پخش لوازم برقي www.persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۷ تير ۱۳۹۶
آنتن روميزي با تقويت كننده مدل LE-252 لالي الكترونيك


آنتن روميزي با تقويت كننده مدل LE-252 لالي الكترونيك

آنتن روميزي با تقويت كننده مدل LE-252 لالي الكترونيك

 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ]

 
 

 


معرفي وبلاگ

پخش لوازم الكتريكي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

خرداد ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
دى ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
كالاي ديجيتال
آنتن روميزي
آنتن هوايي
گيرنده ديجيتال
آيفون تصويري
محافظ برق
باتري كمليون
شارژر باتري
لامپ كمليون
پايه تلويزيون
برق صنعتي
فتوسل
هواكش و تجهيزات تهويه
درب بازكن هاي صوتي و تصويري
تلفن پاناسونيك
كليد مينياتوري
LED لامپ
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]