بازرگاني پرشين پيشرانه

بازرگاني پرشين پيشرانه

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۶ دى ۱۳۹۸
با انواع كابل انتقال تصوير آشنا شويد

با انواع كابل انتقال تصوير آشنا شويد

كابل انتقال تصوير

 

با انواع كابل انتقال تصوير آشنا شويد

 

احتمالا شما هم روزي قصد داشته ايد كه لپ تاپ يا گوشي موبايل خود را به تلويزيون وصل كنيد و تصاوير را در سايز بزرگتر و كيفيت بهتر تماشا كنيد. همانطور كه مي دانيد اين كار نيازمند كابل مخصوصي است كه به آن كابل انتقال تصوير گفته مي شود. اما اين كابل ها انواع مختلفي دارند كه هر كدام در زمان خاصي مورد استفاده قرار مي گيرد. با ما همراه باشيد تا چند نوع از كابل هاي انتقال تصوير را بررسي كنيم.

 

كابل VGA

كابل VGA مي‌تواند تا رزولوشن ۶۴۰ در ۴۸۰ پيكسل را در ۱۶ رنگ پشتيباني كند، همچنين با كاهش رزولوشن به ۳۲۰ در ۲۰۰ پيكسل مي‌توانيد تعداد رنگ را تا ۲۵۶ افزايش دهيد. امروزه اين كابل‌ها به ندرت مورد استفاده قرار مي‌گيرند و بيشتر در دستگاه‌هاي قديمي استفاده مي‌شوند.

 

كابل VGA

 

كابل RCA

كابل‌هاي معروف زرد، سفيد و قرمز كه نوعي رابط «RCA» هستند در زماني پر استفاده ترين نوع رابط‌هاي صوتي و تصويري محسوب مي‌شدند. كابل‌ زرد براي ارسال سيگنال تصوير و كابل‌هاي قرمز و سفيد براي سيگنال‌هاي صوتي استفاده مي‌شوند. اين سه كابل به كمك يكديگر توانايي انتقال تصوير با رزولوشن 480i يا 576i را به همراه صداي استريو دارند.

 

كابل RCA

 

 

كابل DVI

DVI مي‌تواند ويدئوي ديجيتال فشرده نشده را به سه حالت زير منتقل كند:

  • DVI-I (تركيبي): سيگنال‌هاي ديجيتال و آنالوگ را در يك رابط تركيب مي‌كند.
  • DVI-D (ديجيتال): تنها از سيگنال‌هاي ديجيتال پشتيباني مي‌كند.
  • DVI-A (آنالوگ): تنها سيگنال‌هاي آنالوگ را پشتيباني مي‌كند.

كابل‌هاي DVI-I و DVI-D به دو صورت تك لينك و «دوآل لينك» (Dual-Link) عرضه مي‌شوند. در حالت تك لينك، اين كابل مي‌تواند تا رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ را در حالت ۶۰ هرتز پشتيباني كند. با اين حال با اضافه شدن يك فرستنده‌ي ديجيتال ديگر و تبديل كابل به حالت دوآل لينك، رزولوشن پشتيباني شده تا ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ در حالت ۶۰ هرتز افزايش مي‌يابد.

 

كابل DVA

 

 

كابل HDMI

HDMI يك رابط انتقال صوت و تصوير است كه امروزه جاي VGA را گرفته و ميتواند سيگنال‌هاي صوتي و تصويري را به مانيتورها، تلويزيون‌هاي ديجيتال و پخش‌كننده‌هاي DVD يا بلوري منتقل كند. كابل «HDMI 1.4» مي‌تواند فايل صوتي ۲۴ بيت فشرده نشده را به صورت kHz ‏۱۹۲، و ويدئو را تا رزولوشون ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پيكسل (كه به نام ۴K يا Ultra HD شناخته مي‌شود) انتقال دهد.

 

كابل HDMI

 

فروشگاه اينترنتي پرشين پيشرانه – فروش آنتن تلويزيون ، محافظ برق ، سيم و كابل

تلف: 02166764955 الي 57

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۶ دى ۱۳۹۸
آنتن سيار ماهواره اي چيست؟

آنتن سيار ماهواره اي چيست؟

آنتن سيار ماهواره اي

 

آنتن سيار ماهواره اي چيست؟

 

در عصر حاضر، هر جامعه انساني، ارتباطات را به عنوان نياز اساسي خود مي داند. نياز دسترسي به ارتباطات سيار هم روز به روز در حال گسترش است. امروزه آنتن هاي ماهواره اي سيار توانسته اند دسترسي به ارتباطات مخابراتي را در دور افتاده ترين نقاط دنيا و در هر موقعيتي اعم از زمين، دريا و هوا را ممكن سازند. اين راهكار ارتباطي دسترسي به هر نوع سرويس صوتي، تصويري و انتقال ديتا را روي خودرو، قطار، كشتي، هواپيما و هر وسيله در حال حركت فراهم مي نمايد و يكي از كار آمد ترين روش هاي ارتباطي در نقاط دور افتاده و در مواقع بروز بحران و حوادث غير مترقبه بوده و علاوه بر آن نقش كاربردي متنوعي را در روابط تجاري، سياسي، اجتماعي و فرهنگي جوامع بشري ايفا مي نمايد كه عبارتند از :

  • انتقال هر نوع ديتا
  • انتقال هر نوع سرويس صوتي مانند تلفن و فكس
  • انتقال هر نوع تصوير شامل عكس و فيلم

كاربردهاي آنتن هاي سيار ماهواره اي

از آنتن هاي سيار ماهواره اي در جاهاي مختلف و براي كاربردهاي گوناگون استفاده ميشود مانند:

  • حوادث پيش بيني نشده
  • شبكه هاي بانكي
  • شبكه هاي نفتي
  • نظارت تصويري آنلاين در جاده ها
  • ارتباطات مخابرات تلفن ثابت و سيار در مناطق دور دست
  • مواقع بحران واحد هاي سيار خبري و تلويزيوني
  • رسانه هاي ارتباط جمعي
  • شبكه هاي تحقيقاتي ميداني در مناطق دور افتاده
  • شهرداري ها
  • آتش نشاني
  • پزشكي از راه دور
  • آموزش از راه دور و …

 

اين آنتن ها قابليت نصب بر روي انواع خودرو هاي سبك و سنگين، قطار، كوله، كانكس‌هاي سيار و… را دارا مي باشند.

 

آنتن‌هاي سيار ماهواره اي كه در ايران توليد شده اند، مي‌توانند روي يك خودرو سوار شوند و حتي در سرعت 180 كيلومتر در ساعت هم به خوبي به كار خود ادامه مي دهند و به راحتي عمليات ارسال و دريافت سيگنال انجام مي شود. همچنين نمونه هاي داخلي داراي سرعت پهناي باند بيشتري است و نسبت به نمونه‌هاي خارجي باگ هاي نرم افزاري آن از بين رفته است.

فروشگاه اينترنتي پرشين پيشرانه – فروش آنتن تلويزيون ، محافظ برق ، سيم و كابل

تلفن : 02166764955 الي 57

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۵ دى ۱۳۹۸
آنتن تلويزيون دست ساز

آنتن تلويزيون دست ساز

آنتن تلويزيون

آنتن تلويزيون دست ساز

آيا تا به حال  با كمترين امكانات يك آنتن دست ساز قوي براي تلوزيون خود ساخته ايد؟

اگر شما نيز به دنبال عوض كردن آنتن تلويزيون خود هستيد؟ پيشنهاد ما به شما اين است كه با ما همراه باشيد تا به جاي عوض كردن آنتن تلويزيون، آموزش ساخت آنتن تلويزيون و تقويت سيگنال دهي و دريافت كانال هاي بيش تر را ياد بگيريد.

شما اگر از تلويزيون هاي قديمي با ارتباط آنالوگ يا اگر از دستگاه هاي ديجيتال براي دريافت كانال استفاده ميكنيد . اين آنتن ميتواند كانال ها را با پخش ديجيتال و HD  ممكن كند. هميشه كيفيت تصوير وابسته به آنتني است كه به دستگاه شما متصل شده است. بنابراين با توجه به مدل هاي آنتن در بازار  كه سيگنال دهي را تقويت مي كنند  تجربه بهتري از مشاهده تلويزيون را براي افراد رقم مي زنند.اما شايد كم تر آنتني مشابه با الگوي آنتن فوق العاده هاورمن وجود داشته باشد.ساخت اين آنتن سخت و هزينه بر نيست فقط با وسيله هاي پيش پا افتاده در منزل ميتوان آن را ساخت.

 

آموزش ساخت آنتن تلويزيون:

الگوي  آنتن تلويزيون هاورمن كه به نام خودش ثبت شده است در سال ۱۹۵۹ و براي تقويت كانال هاي تلويزيون معرفي شد. با استفاده از اين الگو ميتوان به سادگي به ايستگاه هاي پخش تلويزيوني در ۶۰ تا ۸۰ كيلومتري خود متصل شد و كانال هاي مختلف را دريافت كرد. اگرچه از ايده هاورمن  زمان زيادي ميگدرذ و قديمي شده است اما همچنان اساس و پايه ساخت آنتن هاي قوي مي باشد. شما هم مي توانيد اين نوع آنتن را با وسايل بسيار ساده  بسازيد و عين ايده  ساخت روشن بودن اضطراري درزمان قطع برق از اين آنتن تلويزيون در مواقع ضروري اما به صورت ثابت استفاده كنيد.

روش براي ساخت اين نوع آنتن  بسيار است اما در خوش بينانه ترين حالت ساخت يك آنت فوق  العاده و در عين حال ساده ميتوان با يك  برد يونوليتي و نوار مسي آنتن قوي و ارزاني را براي خارج از منزل تهيه كرد.

مواد لازم براي ساخت اين آنتن عبارتند از:

  1. يك برد يونوليتي يا با نام عاميانه فوم يونوليتي.
  2. نوار مسي.
  3. مبدل آنتن.
  4. پيچ براي اتصال به مبدل.
  5. كابل كواكسيال  آنتن .

آنتن تلويزيون

ابتدا به دياگرام زير توجه كنيد. براي ساخت الگويي كه قرار است نوارمسي روي فوم  يونوليتي قرار بگيرد نشان داده شده است.  اندازه ها و زوايا با استفاده از يك خط كش و نقاله مشخص شده  تنها كاري كه شما مي كنيد  دقيقا همين مقدار ها را روي فوم  لحاظ كنيد. عملكرد نهايي آنتن به دقت شما بستگي دارد پس با حوصله در اندازه گيري ها نهايت دقت را داشته باشيد.

دياگرام انتن هاورمن

بهتر است جهت چسباندن نوار براي  قسمت  هاي نظير گوشه ها نوار را قطع نكنيد. و آن را به صورت پيوسته ادامه دهيد. دقت كنيد كه  بين نوك قله و نوك دره  بايد فصله اي برابر با  ۸۱ ميلي متر داشته باشد. اين دو قسمت دقيقا در مركز قرار دارند بايد با استفاده از پيچ چوب فيكس شوند.در مركز همين خط جاي ترانسفورماتور است آن را نصب وودر جاي خود قرار دهيد.

آنتن تلويزيون هاورمن      آنتن تلويزيون

راه اندازي و پيدا كردن ايستگاه با آنتن تلويزيون

آنتن را در هر مكان با هر موقعيتي كه بخواهيد مي توانيد قرار دهيد. اما بايد در نظر داشته باشيد كه جهت آن به كاملا درست باشد. جهت درست همان سمتي است  كه شما ميتوانيد  كانال هاي HDTV را و يا كانال هايي با فراكانس بالا يا يو اچ اف را به خوبي تماشا كنيد.

 

فروشگاه اينترنتي پرشين پيشرانه – فروش آنتن تلويزيون ، محافظ برق ، سيم و كابل

تلفن : 02166764955 الي 57

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۲ دى ۱۳۹۸
كابل OTG چيست و چه كاربردهايي دارد؟

كابل OTG چيست و چه كاربردهايي دارد؟

كابل OTG

كابل OTG چيست و چه كاربردهايي دارد؟

 

در اين مقاله قصد داريم كابل OTG را معرفي كنيم.
بسياري از كاربران هنگامي كه از گوشي هاي هوشمند استفاده مي كنند مايل هستند تا از طريقي يك كابل USB (مانند فلش مموري يا هارد يا …) را به گوشي خود متصل كنند. چيزي كه مسلّم است، اين است كه كابل USB مستقيما به گوشي متصل نمي شود و براي اتصال آن به يك مبدل نياز است.

 

OTG چيست؟

كلمه ي OTG مخفف عبارت On The Go به معناي “در حال حركت” است. تكنولوژي OTG در سال 2002 به اين دليل ساخته شد كه فلش، موبايل و تبلت ها بدون واسطه به هم متصل شوند.

 

كابل OTG چيست؟

كابل OTG همان مبدلي است كه تبلت گوشي هوشمند را مستقيما به فلش مموري و هارد متصل ميكند و امكان مشاهده و انتقال فايل ها بين دو دستگاه را ممكن مي سازد.

 

كاربردهاي كابل OTG چيست؟

  • اتصال ماوس رايانه به گوشي! بله تعجب نكنيد. شما ميتوانيد فقط با استفاده از اين كابل بدون هيچگونه نرم افزار ديگري، گوشي يا تبلت خود را با موس اداره كنيد.
  • اتصال فلش مموري به گوشي
    شما با استفاده از كابل OTG مي‌توانيد فلش مموري خود را به گوشي خود متصل كنيد و با اتصال فلش مموري خود به گوشي هوشمند يا تبلت از اطلاعات دستگاه خود پشتيبان بگيريد و تبادل اطلاعات كنيد.
  • شما مي توانيد در صورت نياز به وسيله كابل OTG گوشي خود را به ديگر دستگاه ها متصل كنيد و آن ها را البته با سرعت كم شارژ كنيد. لازم به ذكر است استفاده از اين ويژگي در طولاني مدت مي تواند موجب اختلال در باتري گوشي شود و فقط براي مواقع ضروري استفاده ميشود.
  • به واسطه كابل OTG مي توانيد به راحتي دسته پلي استيشن را به گوشي خود متصل كنيد و يك بازي پرهيجان و زيبا را تجربه كنيد.
  • علاوه بر ماوس شما مي توانيد با استفاده از اين كابل كيبرد هاي مختلفي را هم به گوشي خود متصل و براي تايپ آسان و سريع تر از آن استفاده كنيد. اين ويژگي بيشتر براي تبلت ها مناسب است.
  • شما قادر خواهيد بود به وسيله كابل OTG رم ريدر و كارت حافظه خود را به گوشي و تبلت خود متصل كنيد. به ويژه عكاسان حرفه‌اي براي انتقال سريع اطلاعات دوربين به تبلت مي‌توانند از اين ترفند استفاده كنند.

 

فروشگاه اينترنتي پرشين پيشرانه – فروش آنتن تلويزيون ، محافظ برق ، سيم و كابل

تلفن : 02166764955 الي 57

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۴ دى ۱۳۹۸
چگونه آنتن تلويزيون را تقويت كنيم

چگونه آنتن تلويزيون را تقويت كنيم

چگونه آنتن تلويزيون را تقويت كنيم

چگونه آنتن تلويزيون را تقويت كنيم ؟ قيمت تقويت كننده آنتن تلويزيون چقدر است ؟

دستگاه تقويت كننده آنتن تلويزيون چيست و چگونه كار مي كند ؟

كيت تقويت آنتن تلويزيون يا مدار تقويت كننده آنتن تلويزيون ديجيتال چيست ؟

شايد اين سوالات براي شما هم پيش آمده باشد !

در ابتدا بد نيست بدانيم كه عوامل مختلفي در افت وكاهش سيگنال موثرند و از دستگاه تقويت كننده آنتن تلويزيون

براي جبران اين افت استفاده ميشود .

چگونه آنتن تلويزيون را تقويت كنيم

چگونه آنتن تلويزيون را تقويت كنيم

هميشه بهتر است محل استقرار

آنتن تلويزيون نزديك به برج هاي

فرستنده سيگنال و در راستاي آن باشد .

هر چه ارتفا قرار گيري آنتن بالاتر باشد

چگونه آنتن تلويزيون را تقويت كنيم

چگونه آنتن تلويزيون را تقويت كنيم

(  آنتن هوايي ، آنتن روميزي ) قدرت دريافت

سيگنال بهتر است .

با رعايت اين نكات اگر سيگنال كيفيت

مطلوب را نداشت ميتوان از تقويت كننده

آنتن تلويزيون يا بوستر آنتن تلويزيون استفاده كرد.

مدل خانگي دستگاه تقويت كننده آنتن تلويزيون را شركت

لالي الكترونيك توليد كرده است .

قيمت تقويت كننده آنتن تلويزيون ديجيتال

چگونه آنتن تلويزيون را تقويت كنيم

چگونه آنتن تلويزيون را تقويت كنيم

لالي چيزي نزديك به 30 هزار تومان ميباشد .

قسمت خريد تقويت كننده آنتن تلويزيون ديجيتال

لالي مدل 150B از فروشگاه اينترنتي پرشين پيشرانه در صورت نياز

در واقع اين مدار يا در اصطلاح كيت تقويت آنتن تلويزيون ميتواند افت سيگنال شما را جبران كند و

خوبي ديگر آن هم سازگار بودن آن با هر مدل آنتن شاخه اي ، خفاشي ، ميله اي و

حتي آنتن هاي ساده بدون تقويت كننده برقي ميباشد .

براي اطلاعات بيشتر لطفا مقالات زير را مطالعه نماييد.

محصولات مرتبط

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۴ دى ۱۳۹۸
براكت چيست ؟؟؟

براكت ديواري يا پايه نگهدارنده  براي نصب انواع تلويزيون هاي ال اي دي – ال سي دي – پلاسما و كرو      بر روي ديوار يا سقف  مناسب است . پايه ديواري مخصوص نصب انواع تلويزيون هاي با فاصله    كم ۴۰ mmاز ديوار مي باشد. اين مدل ها  از سايز “۲۲ تا “۸۴ براي تمام تلويزيون هاي  و خصوصا براي برند هاي سامسونگ، سوني، ال جي …  و يا كليه تلويزيون ها پيشنهاد ميشود .

پايه نصب ال اي دي ديواري در بعضي از مدل هاي سامسونگ  و  ال جي  تا سايز “۸۸ و كليه مدل هاي   تا سايز “۵۲ نيز قابل استفاده است. اين مدل ها توانايي استفاده در سه حالت ثابت،  متحرك  و بازويي  را دارا مي باشد. حداقل و حداكثر فاصله نصب با استفاده از براكت يا پايه متحرك  مي تواند بين ۱,۵cm تا ۲۰۰cm از محل نصب (ديوار، سقف، روميز، زمين) باشد، كه با توجه به نوع مدل پايه حداقل و حداكثر فاصله هاي نصب متفاوت و متغير مي باشند.

 قبل از هر  خريد حتما به منوي بالا ( اطلاعات قبل از خريد  ) مراجعه نماييد.

توجه نماييد اين فروشگاه داراي نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن ميباشد .

درگاه پرداخت آنلاين ملت در ۲۴ ساعته شبانه روز آماده دريافت وجه آنلاين از شما ميباشد .

براي آموزش تصويري  نصب  انواع براكت ديواري از منوي بالا ( اطلاعات قبل از خريد -> آموزش نصب براكت ) مراجعه نماييد.

براي مشاوره  تلفني و پاسخگويي آنلاين بر خط  فقط با شماره تلفن هاي ۰۲۱۸۸۸۶۷۶۲۸ و ۰۹۱۲۴۸۳۳۰۴۳  تماس بگيريد .

براي ارسال به شهرستان فقط و فقط تيپاكس با مبلغ ثبت شده در سايت  ارسال خواهد شد و هزينه ميبايست بصورت آنلاين پرداخت شود.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

[ ۱ ]

 
 

 


معرفي وبلاگ

پخش لوازم الكتريكي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

خرداد ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
دى ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
كالاي ديجيتال
آنتن روميزي
آنتن هوايي
گيرنده ديجيتال
آيفون تصويري
محافظ برق
باتري كمليون
شارژر باتري
لامپ كمليون
پايه تلويزيون
برق صنعتي
فتوسل
هواكش و تجهيزات تهويه
درب بازكن هاي صوتي و تصويري
تلفن پاناسونيك
كليد مينياتوري
LED لامپ
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]