بازرگاني پرشين پيشرانه

بازرگاني پرشين پيشرانه

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۳۰ آبان ۱۳۹۶
رنگ هاي مكمل رزگلد در دكوراسيون داخلي

رنگ هاي مكمل رزگلد در دكوراسيون داخلي

انتخاب رنگ هايي براي وسايل فلزي بسيار فراتر از رنگ هاي متداولي مانند نقره اي است. مسي، طلايي و رنگ گرم برنجي كه با هم تركيب مي شوند، رنگي مي سازند كه انتخاب را سخت تر مي كند. رزگلد همه چيز اطراف ما را، از طلا و جواهر گرفته تا گوشي هاي تلفن همراه، دربرگرفته است و مي تواند دكوراسيون منزل نيز را متحول كند. دكوراسيون رزگلد درخشندگي ملايم و لطيفي به اطراف مي بخشد و چشم و روح را هم خسته نمي كند.

اما رنگ رزگلد مي تواند اندكي ترسناك هم باشد. طيف صورتي رنگ آن مي تواند رنگي ناشناس و غير متداول در مصنوعات فلزي باشد، كه اندكي هماهنگي و سازگاري با ساير اجزاي مبلمان را تحت تأثير قرار داده و آنها را از هماهنگي خارج مي كند. واضح است كه براي بسياري از مردم اين رنگ طيف رنگي مورد علاقه براي وسايل خانه نيست، اما هنگامي كه اين رنگ را با رنگ مناسبي كنار هم ست كنيد، اين رنگ گرم طبيعي مي تواند انتخاب هاي زيادي براي دكوراسيون منزل در اختيارتان قرار دهد.

persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۷ آبان ۱۳۹۶
۸ تاثير جالب موسيقي بر مغز انسان

۸ تاثير جالب موسيقي بر مغز انسان

فردريش نيچه

ارسطو موسيقي را يكي از شاخه‌هاي رياضي مي‌دانسته و فيلسوفان اسلامي نيز اين نظر را پذيرفته‌اند، همانند ابن سينا كه در بخش رياضي كتاب شفا از موسيقي نام برده‌است. ولي از آنجا كه همه ويژگي‌هاي موسيقي مانند رياضي مسلم و غيرقابل تغيير نيست، بلكه ذوق و قريحهٔ سازنده و نوازنده هم در آن دخالت تام دارد، آن را هنر نيز مي‌دانند. در هر صورت موسيقي امروز دانش و هنري گسترده‌اي است كه داراي بخش‌هاي گوناگون و تخصصي مي‌باشد. صدا در صورتي موسيقي ناميده مي‌شود كه بتواند پيوند ميان اذهان ايجاد كند و مرزي از جنس انتزاع آن را محدود نكند.

اما اين علم، هنر و يا پديده‌ي فوق‌العاده چه تاثيري بر انسان و روحياتش دارد؟ محققان در سرتاسر جهان به مطالعه‌ي اين تاثيرات پرداخته‌اند كه خلاصه‌ي بسيار كوچكي از همه‌ي نظريات آنها را مي‌توانيد در اين مقاله مطالعه كنيد.

persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۱ آبان ۱۳۹۶
معرفي گوشي هواوي ميت ۱۰

معرفي گوشي هواوي ميت ۱۰

شركت چيني هواوي بالاخره محصولات جديد خود با نمايشگرهاي بزرگ با لبه‌هاي باريك و عنوان گوشي هواوي ميت ۱۰ را رسماً معرفي كرد. اين محصولات شامل دو پرچمدار يعني ميت ۱۰ و ميت ۱۰ پرو، نسخۀ لوكس پورشه ديزاين و يك نسخۀ مقرون به صرفه‌تر با نام ميت ۱۰ لايت مي‌شوند. در معرفي محصولات جديد سري Mate، بيش از هر چيز روي خصوصيات مربوط به هوش مصنوعي اين گوشي‌ها تأكيد و تبليغ شده است.

 

 

persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۷ آبان ۱۳۹۶
موزه لوور پاريس

موزه لوور

موزه لوور (به فرانسوي: Musée du Louvre) در مركز شهر پاريس در كشور فرانسه واقع شده‌است. بيش از ۳۵هزار اثر هنري در هشت بخش مختلف موزه لوور نگهداري مي‌شود موزه لوور با بيش از ۹٫۵ ميليون بازديدكننده در سال، پربازديدترين موزه جهان است.

persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۶ آبان ۱۳۹۶
پترا

پترا

پترا  شهري تاريخي در ۲۶۲ كيلومتري جنوب شهر امان است كه درگذشته پايتخت حكومت باستاني نَبَطي‌ها بوده است. اين شهر در سده ۴ پيش از ميلاد و در زمان تمدنِ نبطي‌ها ساخته شده‌بود. بر طبق رواياتي، اين شهر توسط جن‌ها تسخير شده است.

نبطيان از عرب‌هاي شمال جزيره به شمار مي‌آمده‌اند و شايد نزديكترين دولت‌هاي كهن به عرب حجاز نيز بوده‌اند. بيش تر نامهاي رايج ميان آنان به نامهاي استفاده شده به هنگام ظهور اسلام شباهت داشته‌است، مانند: حارثه، مليكه، جذيمه، كليب، وائل، مغيره، قصيّ، عدي، عائذ، عمر، عميره، يعمر، كعب، معن، سعد، مسعود، وهب اللات، تيم الله و علي.همچنين از سوي ديگر تركيب لغت‌هاي آنان شباهت به تركيب نحو عربي مشهور ميان ما دارد.

پترا در غرب راه اصلي بين اين شهر و بندر عقبه واقع شده‌است. اين شهر تاريخي در سال ۲۰۰۷ به عنوان يكي از عجايب هفتگانه جديد شناخته شد.

persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۴ آبان ۱۳۹۶
چگونه ورزش را شروع كنيم؟

چگونه ورزش را شروع كنيم؟

«چگونه ورزش را شروع كنيم»؟ ما ايراني ها روز شروع كردن ورزش را شنبه ها مي دانيم. شنبه اي كه معلوم نيست چه موقع از راه مي رسد. وقتي هم كه اين شنبۀ موعود از راه مي رسد هميشه با چند سؤال تكراري همراه است : «چگونه ورزش را شروع كنيم»؟ چگونه وزن كم كنيم ؟ از كجا شروع كنيم ؟ چگونه شكم خود را سريع كوچك كنيم ؟

در اين مطلب توضيح مي دهيم كه اين «شروع كردن ورزش» چندان كار سختي نيست. با چند نكتۀ كاربردي، مي توانيد شنبه را به همين امروز منتقل كنيد.

persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۷ آبان ۱۳۹۶
روز جهاني غذا و خوشمزه ترين و بدمزه ترين غذاهاي جهانروز جهاني غذا و خوشمزه ترين و بدمزه ترين غذاهاي جهان

روز جهاني غذا و خوشمزه ترين و بدمزه ترين غذاهاي جهان

روز جهاني غذا در سراسر جهان برگزار مي شود. در اين روز برنامه هاي زيادي در مركز فائو در رم ايتاليا اجرا مي شوند. هدف اين برنامه ها، سازمان هاي سياسي و غير سياسي است كه توجه خاصي به موضوع غذا دارند.سازمان ملل متحد و دانشگاه هاي سراسر جهان، سمپوزيوم، كنفرانس، كارگاه و ارائه هايي در مورد اين موضوع خاص و چگونگي توليد، توزيع و امنيت غذا برگزار مي كنند.

persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۶ آبان ۱۳۹۶
فهرست ده كارگرداني كه كارشان را با شاهكار شروع كردند

فهرست ده كارگرداني كه كارشان را با شاهكار شروع كردند

ساخت يك شاهكار به عنوان اولين فيلم مي­تواند ناگهان كارگردان را به يك ستاره تبديل كند و چه بسا پشتوانه ­اي براي توليد فيلم دوم ­اش (يا حتي فيلم­هاي سوم و چهارمش) شود. در تاريخ سينما، كارگردان­ هاي مورد تحسين حرفه­ شان را با فيلم­هايي آغاز كردند كه واقعا مي­توان آن­ها را به ­عنوان شاهكار ستايش كرد، و در ميان آن كارگردان­ها فيلم­سازاني وجود دارند كه هيچ­گاه فيلمي به خوبي فيلم اولشان نساختند. فهرست زير گزيده­اي از كارگرداناني است كه حرفه­شان را با فيلمي شاهكار آغاز كردند.

persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

[ ۱ ]

 
 

 


معرفي وبلاگ

پخش لوازم الكتريكي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

خرداد ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
دى ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
كالاي ديجيتال
آنتن روميزي
آنتن هوايي
گيرنده ديجيتال
آيفون تصويري
محافظ برق
باتري كمليون
شارژر باتري
لامپ كمليون
پايه تلويزيون
برق صنعتي
فتوسل
هواكش و تجهيزات تهويه
درب بازكن هاي صوتي و تصويري
تلفن پاناسونيك
كليد مينياتوري
LED لامپ
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]