بازرگاني پرشين پيشرانه

بازرگاني پرشين پيشرانه

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱ آذر ۱۳۹۶
ترفندهاي بزرگتر نشان دادن انگشتر الماس

انگشتر الماس با اشكال نامتعارف

بين دو الماس با وزن برابر، الماسي كه برش نامنظم دارد، معمولاً بزرگتر از مدل گرد به نظر مي‌رسد، مخصوصاً الماس هايي كه كشيده هستند نظير برش ماركز (Marquise)، برش بيضي (Oval) يا برش اشك (Pear)، بهترين نمونه ها هستند.

انگشتر الماس با تركيب الماس هاي بزرگ و  كوچك

حلقه هايي را انتخاب كنيد كه در آن، الماس در مركز قرار گرفته و دورتادور آن با الماس هاي ريز پوشيده شده باشد. قرار گرفتن اين الماس هاي ريز، قطر كلي نگين روي انگشترتان را بزرگتر نشان مي‌دهد.

تشخيص اينكه اين سنگ ها جدا از الماس اصلي انگشترتان هستند، كار سختي است. درنتيجه الماس انگشترتان بسيار بزرگتر از آن چيزي كه هست به نظر مي‌رسد. البته به خاطر داشته باشيد كه حلقه هايي كه تعداد بالايي از الماس هاي ريز دارند، ممكن است بسيار گران باشند، در نتيجه خريدن يك حلقه با الماس بزرگتر شايد به صرفه تر باشد.

انگشتر الماس گرد روي پايه مربع

از سال ۱۹۴۰ تا كنون، حلقه هايي مد شده اند كه در آنها، الماس گرد كوچك روي يك پايه مربع شكل سوار شده است. در اين مدل ها، چنگك هاي پايه به شكل مربع در كنار هم قرار گرفته اند. قرار گرفتن الماس دايره كوچك باعث مي‌شود اين نگين مربع شكل به نظر برسد كه هم خاص است و هم زيبا.

الماس ريز روي ركاب انگشتر

چينش الماس ريز روي ركاب انگشتر باعث مي‌شود علاوه بر زيبايي بيشتر، نگين اصلي حلقه هم بزرگتر از زماني ديده شود كه يك الماس تك روي انگشتر است. دقت كنيد كه الماس هاي جانبي به اندازه كافي كوچك باشند تا تاثير مناسب را ايجاد كنند.

پوشش كامل الماس انگشتر به جاي چنگك

حلقه تان را مدلي انتخاب كنيد كه به جاي چنگك، پايه اي داشته باشد كه دور الماس را به طور كامل مي‌پوشاند. ايجاد حاشيه دور نگين باعث مي‌شود نگين بزرگتر از آنچه كه هست ديده شود.

استفاده از پشت حلقه با انگشتر الماس

انگشتر پشت حلقه، يك حلقه باريك پر نگين است كه جدا از حلقه به فروش مي‌رسد. اين انگشتر را مي‌توانيد قبل يا بعد از حلقه تك الماس خود دست كنيد. اين انگشتر علاوه بر زيبايي، هم به درخشش انگشترتان اضافه مي‌كند و هم الماس انگشتر را بسيار بزرگتر از آنچه كه هست، نشان مي‌دهد.

تناسب اندازه الماس با ضخامت حلقه

اگر اندازه الماس انگشترتان كوچك است، حلقه را طوري انتخاب كنيد كه خيلي پهن نباشد. هر چه حلقه انگشتر ظريف تر باشد، الماس آن بيشتر در مركز توجه بوده و بزرگتر به نظر مي‌رسد.

علاوه بر حلقه نامزدي، در مورد انگشتر ازدواج هم به همين منوال است. اگر حلقه نامزديتان كوچك و ظريف است، آن را با يك حلقه پهن تركيب نكنيد. سعي كنيد تناسب بين حلقه نامزدي و انگشتر ازدواجتان را حفظ كرده و آن را هم ظريف و با نگيني كوچك انتخاب كنيد.

انگشتر الماس با پايه چنگك ۶ تايي

شايد باور نكنيد، اما مدل پايه بر سايز الماس تاثيرگذار است. پايه هايي كه ۶ چنگك دارند، باعث مي‌شوند الماس كوچكتر به نظر برسد. پس بهتر است از پايه هايي استفاده كنيد كه ۴ چنگك دارند.

يك رديف الماس به جاي انگشتر تك نگين

اگر به دنبال الماس بزرگتر و زيباتر با پرداخت هزينه كمتر هستيد، به جاي يك حلقه تك الماس، مدلي را انتخاب كنيد كه چندين الماس كوچك اما براق داشته باشد.

اضافه كردن دو نگين كوچكتر به دو طرف الماس

اضافه كردن دو نگين كوچك براق به دو طرف الماس اصلي، حلقه نامزدي فوق العاده اي برايتان به ارمغان خواهد آورد. اگر مي‌خواهيد الماس اصلي انگشترتان بزرگتر به نظر برسد، دو نگين كناري را به اندازه نصف الماس اصليانتخاب كنيد تا تركيب اين سه، هم متناسب باشد و هم باعف شود الماس انگشتر تان بزرگتر به نظر برسد.

الماس هاي با عمق كم بيشتر

الماس ها برش هايي با عمق متفاوت دارند. شايد بهتر باشد الماسي بخريد كه عمق آن كمتر از حد معمول است. الماس هايي كه با عمق كمتري برش مي‌خورند، به نسبت الماس هايي كه قطر يكسان و عمق بيشتري دارند، بزرگتر به نظر مي‌رسند. اما به خاطر داشته باشيد به همان ميزان درخشش خود را نيز از دست خواهد داد. چرا كه به سبب كم بودن عمق، شكست نور  كمتر خواهد بود.

ميزان پاك بودن يا درصد خلوص الماس

هر چقدر درصد خلوص الماس بيشتر باشد، درخشش آن بيشتر است و هر چه درخشش الماس بيشتر باشد، اندازه آن بزرگتر به نظر مي‌رسد.

انگشتر الماس با طلا سفيد يا پلاتين

تلفيق حلقه سفيد يا پلاتين با الماس باعث مي‌شود الماس انگشترتان بزرگتر ديده شود. به علاوه استفاده از حلقه زرد، به الماس هم زمينه زرد مي‌دهد.

تميز نگه داشتن الماس انگشتر

يك الماس تميز و درخشان، هميشه بزرگتر از يك الماس كثيف و كدر به نظر مي‌رسد. با آبكاري مجدد يا شستن الماس انگشتر در خانه، جلوه اوليه آن را باز گردانيد.

اميدوارم اين نكات به انتخاب درست حلقه نامزدي يا هر جواهر ديگري كه مايل به خريد آن هستيد، كمك كند.

persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

پخش لوازم الكتريكي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

خرداد ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
دى ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
كالاي ديجيتال
آنتن روميزي
آنتن هوايي
گيرنده ديجيتال
آيفون تصويري
محافظ برق
باتري كمليون
شارژر باتري
لامپ كمليون
پايه تلويزيون
برق صنعتي
فتوسل
هواكش و تجهيزات تهويه
درب بازكن هاي صوتي و تصويري
تلفن پاناسونيك
كليد مينياتوري
LED لامپ
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]