بازرگاني پرشين پيشرانه

بازرگاني پرشين پيشرانه

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۹ مهر ۱۳۹۶
روش‌هاي هوشمند خريد لباس (بخش اول): با صرف كمترين هزينه، بيشتر سود را ببريم

۱- براي خريد يك قطعه لباس بيشتر خرج كنيد!

درست است. به جاي يك قطعه لباس ارزان قيمت و ناآشنا، كمي بيشتر سر كيسه را شل كرده و يك جنس معتبر تهيه كنيد. هرچه مواد اوليه و نحوه دوخت لباس با كيفيت‌تر و دقيق‌تر باشد، بدون شك ماندگاري آن‌هم بيشتر است. كمي در انتخاب‌هاي گذشته خود دقت كنيد. اين سؤال را از خود بپرسيد. شلواري كه تنها دليل خريدش ارزاني آن بود، چه مدت براي شما كار كرد؟ سپس آن را با ماندگاري شلواري خوش دوخت و فاخر مقايسه كنيد كه بابتش چند برابر يك شلوار عادي پرداخت كرديد.

طبيعي است كه اين مورد براي كودكان در حال رشد كه همه ساله سايز متفاوتي دارند، قابل چشم پوشي است.

۲- بهترين موقع براي خريد

ديگر كليشه شده و بانوان در آن تخصص دارند. اما حراجي‌ها زمان مناسبي براي خريد و روش‌هاي هوشمند خريد لباس هستند. بهتر است به دنبال حراجي‌هاي آني نباشيد و به بودجه خود شوك وارد نكنيد. يكي از بهترين روش‌هاي هوشمند خريد لباس نشانه گرفتن حراجي‌هاي مشخص سال است. براي آن‌ها برنامه ريزي كنيد. از جمله حراجي‌هايي كه زمان بندي مشخصي دارند مي‌توان به حراجمعه (بلك فرايدي)، حراج نوروزي، شب يلدا، اول مهر و حراج‌هاي فصلي اشاره كرد.

۳- لباس‌ها را مرتب نشوريد…

منظور ما اين نيست كه با لباس‌هاي كثيف و بد بو تردد كنيد. منظور لباس زير هم نيست. اما وسواس نشان دادن بر روي امر شست شوي لباس‌هاي اصلي، براي يك قطعه لباس كشنده است. شست و شوي مناسب و مرتب بدن و استفاده از عطر و اسپري نيز تأثيرگذار است. اما زياده‌روي در شستشو يا شستشوي اشتباه باعث از ريخت افتادگي، رنگ‌رفتگي و غيرقابل استفاده شدن لباس مي‌شود. نتايجي كه در نهايت شما را مجبور به پرداختن مبالغ بيشتر براي لباس‌هاي جايگزين مي‌شود.

۴- مراقبت بهتر از لباس‌ها

نيازي نيست گران‌ترين و مجلل‌ترين لباس‌ها را به تن كنيد. مهم تميزي و منظم بودن ظاهر كلي شماست. همان‌طور كه گفتيم، وسواس نداشته باشيد. اما هر وقت نياز به شستن ديديد، لباس‌ها را بشوييد. برخي لباس‌هاي ظريف‌تر را بهتر است به دست ماشين لباسشويي نسپاريد. به هنگام شستن حتماً به دستورالعمل ارائه‌شده بر روي لباس مراجعه كنيد. در مورد بحث تا كردن، اتو و نحوه صحيح آويزان شدن پوشاك مطالعه كنيد. هنگامي كه بر ماندگاري و از دست نرفتن جنس پارچه مسلط شويد، درزمينهٔ اقتصادي پيروز ميدان هستيد.

persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

پخش لوازم الكتريكي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

خرداد ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
دى ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
كالاي ديجيتال
آنتن روميزي
آنتن هوايي
گيرنده ديجيتال
آيفون تصويري
محافظ برق
باتري كمليون
شارژر باتري
لامپ كمليون
پايه تلويزيون
برق صنعتي
فتوسل
هواكش و تجهيزات تهويه
درب بازكن هاي صوتي و تصويري
تلفن پاناسونيك
كليد مينياتوري
LED لامپ
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]