بازرگاني پرشين پيشرانه

بازرگاني پرشين پيشرانه

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۸ مهر ۱۳۹۶
۶ طراحي دكوراسيون داخلي با هزينه كم

۱.براي طراحي دكوراسيون داخلي منزل با پرسش و پاسخ از خودتان شروع كنيد

در فشار و شلوغي زندگي روزمره، به ندرت پيش مي‌آيد تا زمان بگذاريم و ببينيم چه چيزي واقعا ما را تحت تأثير قرار مي‌دهد. اكثر ما به يك سري سوال هاي بي جواب فكر نمي‌كنيم مثلا به اينكه چه چيزي به ما انگيزه مي‌دهد، چه چيزي باعث پيشرفت ما مي‌شود و يا چه چيزي باعث مي شود كه ما روز به روز آرام تر و خوشحال تر باشيم.

پس هنگام طراحي يك فضاي شخصي، ابتدا چند سوال ساده از خود بپرسيد:

  • در زندگي چه چيزهاي با ارزشي دارم؟
  • چه چيزي باعث خوشحالي، شادابي و انگيزه دادن به انجام كارهايم مي‌شود؟
  •  چه چيزها، مكان ها و يا فعاليت هايي به من احساس آرامش و راحتي بيشتري مي‌دهند؟

آيا عاشق موج سواري و يا رقص سالسا هستيد؟ آيا عاشق پياده روي، گيتار زدن و يا سفر به سرتاسر جهان هستيد؟ آيا نيروي محركه شما از تفكر، كتاب هاي معنوي و يا حتي فوتبال اروپا سرچشمه مي‌گيرد؟ جواب اين سوال ها هر آنچه كه هست و ارتباط با فعاليت هايي كه دوست داريد، انگيزه خوبي براي طراحي مكان و اتاق ايده آل شما است.

وسايل سرگرمي خود را، حتي اگر يك قطعه تزئيني براي دكوراسيون خانه نيست، پنهان نكنيد. استفاده از وسائل تزيني مختلف از مجسمه ديواري گرفته تا تابلوهاي الهام بخش و حتي كتاب هاي مختلف را مي توانيد در دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد.

۲.چيزهايي كه به شما انگيزه مي‌دهند را روي ديوار محل ميز كار خود بچسبانيد

هنگامي كه شما به دنبال يك نيروي محركه در طراحي دكوراسيون داخلي منزل هستيد، ايجاد يك ديوار يا تابلو (به هر طريقي كه دوست داريد) شامل عكس ها، اقلام و يا هر چيزي كه حس خوبي به شما منتقل مي كند، راه مناسبي است.

هنگامي كه انگيزه خود را يافتيد، زمان آن رسيده كه چيزهايي را كه دوست داريد و به شما انرژي مي‌دهند را پيدا كنيد. لازم نيست اين تغييرات را يك شبه در زندگي و اتاق خود ايجاد كنيد. با يك قطعه كوچك مثل تابلوي نقاشي كه حس خوبي به شما مي‌دهد شروع كنيد. ماه به ماه با اضافه كردن اقلام كوچك و البته ارزان، فضايي ايجاد مي‌شود كه در طول زمان عاشق آن خواهيد شد. چنين كارهايي هزينه بسيار كمي را مي‌طلبد.

اين ديوار انرژي بخش در اين دفتر كار، دقيقا همان نوع از هنر تركيب رنگ ها است كه براي فضايي زيبا طراحي شده اند. مي بينيد كه هزينه زيادي هم براي اين طراحي به كار نرفته است.

۳.در طراحي از اقلامي استفاده كنيد كه حس تازگي را براي شما به ارمغان مي‌آورند

تركيب اقلامي كه موجي از انرژي مثبت در فضاي اتاق شما ايجاد مي‌كنند، باعث مي‌شود وقتي كه وارد آن مكان مي‌شويد، حس شگفت انگيز و مثبتي داشته باشيد. اين كار همانند ايجاد يك اكوسيستم خوب احساسات در طراحي دكوراسيون داخلي منزل است.

استفاده از گل و گياه از هر نوعي در اتاق يكي از روش هاي مورد علاقه من براي طراحي داخلي دكوراسيون منزل به صورت حرفه اي است، چرا كه فضاي اتاق، كم كم پر از نشاط و شادابي و انرژي مثبت خواهد شد. شاخ و برگ ها و گل هاي گياهان، رنگ و جلوه خاصي را حتي به فضاهاي خالي مي‌دهند.

همه افراد زماني كه به طبيعت مي‌روند احساس آرامش و شادابي دارند، بنابراين استفاده از گياهان راهي مناسب و خوب براي آوردن اين حس خوب به خانه است. فرقي نمي‌كند چند گياه كوچك روي لبه پنجره آشپزخانه باشد و يا گياه بزرگ موز در اتاق نشيمن. اين كار هميشه جوابگو است و آرامش را به منزل مي‌آورد.

اين فضاي زندگي روشن و با طراوت با استفاده از گياهاني كه به خوبي انتخاب شده اند، هواي تازه و حس شادابي را به اتاق هديه داده است. همچنين اين گياهان زيباي گرمسيري، با رنگ هاي موجود تركيب مي‌شوند و اتاق را جذاب تر مي‌كنند.

۴.از لوازمي كه برايتان ارزشمند است به عنوان دكور منزل استفاده كنيد

در طراحي دكوراسيون داخلي منزل استفاده از اقلامي كه براي شما اهميت دارد و با ارزش است، راهي ساده براي منحصر به فرد كردن فضاي زندگيتان است. مثلا مجسمه بودا را كه در سفر خود به تايلند خريده باشيد و يا يك تكه از سفالگري كه مادرتان سال ها پيش در مدرسه ساخته است، انتخاب هاي خوب و مناسبي هستند.

شايد كتاب هاي بسيار جذابي داشته باشيد كه بخواهيد آن ها را در ويترين منزل خود به نمايش بگذاريد، و يا شايد بخواهيد از وسايل قديمي و زرق و برق دار مادر بزرگتان استفاده كنيد، كه مي‌توانيد آن ها را از يك ديوار بزرگ و خالي آويزان كنيد. استفاده از چنين اقلامي كه باعث زيبا شدن دكور شما نيز مي‌شوند، باعث مي‌شوند تا بيشتر به آن ها و سال هاي گذشته فكر كنيد.

چيدن كتاب ها در قفسه نيز، راهي آسان و كم هزينه براي شخصيت دادن به هر فضايي در طراحي داخلي دكوراسيون منزل است و در تركيب با بقيه وسايل رنگ و جلوه زيبايي به اتاق خواهند داد.

عناويني را كه دوست داريد، كتابهايي كه برايتان ارزشمند هستند و يا كتاب هايي كه هنگام انباشته شدن جلد آن ها زيبا به نظر مي‌رسد، را انتخاب كنيد، استفاده از آن ها نيز در طراحي دكوراسيون داخلي منزل، راهي موثر براي جذابيت دادن به اتاق است.

۵.اقلامي كه به شما حس خوبي منتقل مي كنند را به ديوار اتاق خود بزنيد

در طراحي دكوراسيون داخلي منزل، ديوار اتاق خود را با چيزهايي كه به شما شادي مي‌بخشند پر كنيد. هيچ راهي بهتر از اين براي انگيزه گرفتن و پر انرژي بودن در فضاي اتاق وجود ندارد.

استفاده از عكس ها، نقاشي ها، آثار هنري و اقلام آويزي كه داستان و مسير زندگي شما را بازگو مي‌كنند، راهي مناسب براي شخصي سازي فضاي اتاقتان است.

پس اگر مي‌خواهيد ديوار منزل و اتاق خود را به گونه اي طراحي كنيد كه نشان دهنده شخصيت شما باشد، از اندازه هاي مختلف عكس، نقاشي، آثار هنري و ديگر اقلام استفاده كنيد. سعي كنيد تركيبي از اقلام جديد و قديمي، بزرگ و كوچك، مربع و دايره، رنگي و سياه و سفيد، در طراحي استفاده كنيد. همچنين قاب گرفتن عكس ها در رنگ ها، سبك ها، ضخامت و شكل هاي مختلف، حس بهتري را به شما منتقل مي‌كنند.

هرچه قطعات انتخابي شما مناسب تر باشند، ديوار بي نظيري خواهيد داشت. همچنين مي توانيد در طراحي داخلي دكوراسيون منزل از آويز هاي زيبا و يا هنر نقاشي استفاده كنيد، چه از نقاشي هاي خودتان و چه شخص ديگري باشد.

نبايد حتما هنرمندي حرفه اي باشيد تا از هنر خود استفاده كنيد. مي‌توانيد تنها يك ساعت و يا شايد يك هفته، تصويري انتزاعي و زيبا را نقاشي كنيد، هم سرگرم كننده است و هم با هزينه بسيار كم به زيبايي طراحي دكوراسيون داخلي منزل خود مي‌افزاييد.

در ديوار اين اتاق انواع مختلف اندازه و قاب عكس ها، و همچنين طرح غير متعارف عكس ها، باعث مي شود در فضاي چند منظوره اين اتاق احساس راحتي داشته باشيد.

۶.رنگ هايي را انتخاب كنيد كه با نگاه كردن به آن ها شادابي، نشاط و انرژي مي‌گيريد

بهتر است براي طراحي دكوراسيون داخلي منزل خود از رنگ هايي كه دوست داريد استفاده كنيد. رنگ هاي بي روح نه تنها زيبايي ندارند بلكه باعث كسل شدن شما نيز مي شوند. پس رنگ هاي مورد علاقه تان را به كار بريد تا حس تازگي و شادابي در اتاقتان جريان داشته باشد.

هنگام خريد كتاب، به رنگ جلد آن هم توجه كنيد. حتما نبايد كتابي باشد كه علاقه مند به خواندن آن هستيد. يكي از اقلام مورد علاقه من براي طراحي، كتاب هاي قديمي هستند كه در فروشگاه ها يافت مي‌شوند. رنگ هايي را كه مي خواهيد استفاده كنيد، انتخاب و سپس به فروشگاه كتاب برويد تا رنگ جلد كتاب مورد نظرتان را پيدا كنيد. چه كسي مي داند، شايد يك روز آنها را باز كنيد و بخوانيد.

رنگ ديوارهاي منتهي به اين آشپزخانه ي دوست داشتني، سرشار از شادابي و نشاط است. علاوه بر اين استفاده از تابلوهاي هنري، لوستر آبي رنگ و ديگر اقلام كوچك در اين فضا، حس منحصر به فرد و هماهنگي را القا مي‌كند.

انتخاب رنگ هاي خاص در زمان نقاشي ديوارها، آويزان كردن وسائل تزييني مناسب و يا ساخت ديوار آرزوها و طرح هاي ديگر هزينه ي زيادي براي شما نخواهد داشت اگر به ايجاد يك محيط شاد و زيبا اهميت مي دهيد. مطمئن هستم بعد از مطالعه ي اين نوشته درباره تزيين ديوارهاي خانه ي خود فكر خواهيد كرد و آنها از سفيد و خالي بودن در مي آوريد.

persianpishraneh.com

 

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

پخش لوازم الكتريكي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

خرداد ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
دى ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
كالاي ديجيتال
آنتن روميزي
آنتن هوايي
گيرنده ديجيتال
آيفون تصويري
محافظ برق
باتري كمليون
شارژر باتري
لامپ كمليون
پايه تلويزيون
برق صنعتي
فتوسل
هواكش و تجهيزات تهويه
درب بازكن هاي صوتي و تصويري
تلفن پاناسونيك
كليد مينياتوري
LED لامپ
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]