بازرگاني پرشين پيشرانه

بازرگاني پرشين پيشرانه

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۶ مهر ۱۳۹۶
مزاياي ازدواج غافل گير كننده

مزاياي ازدواج : پولدارتر شدن

متأهل شدن مزاياي زيادي در موارد اقتصادي شما دارد و از اين ميان مي توان به مواردي مانند سرشكن شدن هزينه ها اشاره كرد. كه اين مقوله به خودي خود باعث افزايش مقادير نقدينگي و ميزان بهره مندي شما از ثروت خواهد شد. تحقيقات نشان داده اند كه افرادي كه متأهل شده اند، شخصاً حدود ۷۷ درصد افزايش ثروت و نقدينگي را متحمل مي شوند. متأهلين همچنين تغييرات شگرفي در وضعيت مالي نسبت به افرادي كه متاهل نبوده يا جدا شده اند، دارند. پس هنگامي كه مراسم جشن ازدواج گران و پر هزينه اي برگزار مي كنيد، تصميماتي كه ضمن تأهل مي گيريد مي توانند باعث سرپوشي اين مخارج شده و از لحاظ مالي وضعيت شما را بهبود بخشند.

مزاياي ازدواج : بيمه سلامت


وقتي درباره مقوله بيمه سلامت صحبت مي كنيم، افراد متأهل داراي انتخاب بيشتري نسبت به سايرين هستند. خيلي از شركت هاي بيمه گذار سلامت، پيشنهادهايي را براي پوشش خدمات درمان و سلامت خانواده و افراد و همسر تحت تكلف ارائه مي كنند كه معمولاً براي افراد مجرد ارائه نمي دهند. پس اگر همسر شما داراي پيشنهادهاي بهتري از اين پوشش هاي درماني و خدمات سلامتي از شركت بيمه خود هستند، مي توانيد آن را انتخاب كنيد. افزون بر اينكه اغلب طرح برنامه هاي بيمه اي خانوادگي داريم، هزينه كمتري را براي بيمه و خدمات درماني پرداخت خواهيم كرد تا اينكه هر فرد جداگانه اقدام به اين كار كند. اين چيزي است كه خيلي ها آن را دوست داشته و مي پسندند.

مزاياي ازدواج : استرس كمتر

تحقيقاتي كه در دانشگاه شيكاگو بر روي افراد متأهل انجام شده نشان داده است كه افرادي كه در رابطه هايي طولاني مدت و تأهل قرار دارند، بازخوردهاي كمتري از افسردگي و تنش و استرس كمتر خواهند داشت. در اين تحقيقات آن ها با استفاده از بازي كامپيوتري ميزان استرس، فشار و ناراحتي كه براي افراد به وجود مي آمده را اندازه گيري كردند. با اين آزمايش سطح هورمون استرس را قبل و بعد از آزمايش اندازه گيري كرده و دريافتند كه افراد مجرد از هر دو جنس مذكر و مؤنث سطح بالاتري از هورمون استرس به نام كورتيزول (Cortisol) را نسبت افراد متأهل داشتند.

مزاياي ازدواج : افسردگي كمتر


ممكن است كه بتوانيد مجرد مانده و زندگي شاد و مفرحي داشته باشيد و در ازدواج و تأهل نيز نياز چنداني شادي و تفريح نداريد. اما دست كم يك تحقيق انجام شده توسط دانشگاه ويرجينيا بر روي افراد در محدوده بيست سالگي، گزارش ها ميزان چشمگير كمتري از افسردگي در افرادي مشاهده شد كه متأهل بوده و داراي زندگي مشترك بودند.

مزاياي ازدواج : رفتارهاي مخاطره آميز كمتر


با گذشت زمان افراد متأهل رفتارهاي خود را تغيير داده و رفتارهاي بهتري را نسبت به قبل از خود نشان مي دهند. يكي از جالب ترين آن ها اين است كه افراد متأهل كمتر خود را در معرض خطر قرار مي دهند. بر طبق تحقيقات انجام شده افرادي كه با هم زندگي مشترك دارند، با احتياط بيشتر كارهاي خود را نسبت به كساني كه تنها زندگي مي كنند، انجام مي دهند و اين رفتار محتاطانه هنگامي تشديد مي شود كه پيوندي عاطفي ميان افراد شكل مي گيرد. پس از همسر خودتان هنگامي كه كمربند ايمني صندلي شما را مي بندد، متشكر باشيد!

مزاياي ازدواج : دوره نقاهت كوتاه تر و بهتر


بر اساس تحقيقاتي كه در دانشگاه روچستر آمريكا (University of Rochester) انجام شده است، افراد متأهلي كه به واسطه امراض قلبي مورد عمل جراحي قرار گرفته اند، سه برابر بيشتر از افرادي كه ۱۵ سال يا بيشتر تنها زندگي كرده اند، تحت تأثيرات اين عمل هاي جراحي قرار مي گيرند. البته اين موضوع همچنان به درستي معلوم نيست كه اين تفاوت به خاطر پيگيري هاي سلامتي شخصي در خانواده بوده يا به خاطر احساس همدردي و وابستگي احساسي اين افراد به هم باشد، ولي در كل نتيجه يكسان بوده و اين اختلاف براي آن ها وجود دارد. افزون بر اينكه هر اندازه كه ازدواج و زندگي مشترك شادتري داشته باشيد، بسيار بهتر دوره نقاهت خود را سپري كرده و از امراض خلاص خواهيد شد و در كل داشتن قلبي شاد مي تواند پيشبرنده شما به سوي سلامتي باشد.

مزاياي ازدواج : شانس علاج سرطان بيشتر


تحقيقات گسترده اي بر روي ۸۰۰ هزار افراد مبتلا به سرطان انجام شده و در نتيجه آن افراد متأهل از موفقيت و شانس بهبودي بيشتري نسبت به ساير افراد در برخورد با اين بيماري ها دارند. شخص بيمار مبتلا به سرطاني كه متأهل است تمايل بيشتري به بهبود داشته و محققين دانشگاه كاليفورنيا اينطور فكر مي كنند كه اين مي تواند به دليل اين باشد كه آن ها پشتوانه اي رواني و خانوادگي در هنگام بروز اين امراض نسب به افراد خانواده خود و همسرشان از خود نشان مي دهند.

مزاياي ازدواج : خواب راحت تر


ممكن است مدام به خاطر اينكه همسرتان ملحفه را از روي شما به سمت خود مي كشد اذيت شويد، اما تحقيقاتي كه روي ۲۰۰ خانم متأهل انجام شده دريافته است خانم هايي كه از ازدواج خود راضي هستند، خوابي بهتر نسبت به سايرين دارند. هر اندازه كه ازدواج اين افراد شادتر و راضي كننده تر باشد، به خواب رفتن و در خواب ماندن اين افراد راحت تر و بهتر است. نويسنده اين تحقيقات در دانشگاه پيترزبورگ همچنيني گزارش داد  خانم هايي كه مجرد بودند يا طلاق گرفته اند، بسيار سخت تر و بدتر از خانم هاي متأهل به خواب مي روند.

مزاياي ازدواج : عمر طولاني تر

اگر شما عاشقانه ازدواج كرده ايد، خبر خوب اين است كه تأهل مي تواند به عمر طولاني تر شما كمك كند. بر اساس تحقيقاتي كه در دانشگاه سينسيناتي (University of Cincinnati) انجام شده، زندگي متأهلي باعثكاهش نرخ مرگ و مير به ميزان ۸۰ درصد براي مردان و ۵۹ درصد براي خانم ها خواهد شد. سرپرست تحقيقات انجام شده مي گويد ازدواج مي تواند تأثيري شگرف بر ميزان طول عمر شما نسبت به افرادي كه ازدواج نكرده اند، بگذارد. خيلي ها اينطور فكر مي كنند كه ازدواج و زندگي مشترك نتايج مشابهي خواهد داشت، اما بر اساس تحقيقاتي كه انجام شده، زندگي مشترك بدون ازدواج منجر به عمري كوتاه تر خواهد شد.

بزرگ ترين سود


البته كه هيچ كدام از موارد فوق واقعاً ما را براي ازدواج ترغيب نمي كند و مردم همچنان بنا به يك رسم قديمي ازدواج مي كنند كه عشق و زندگي مشترك داشته باشند. بله. عشق تمام آن چيزي است كه به آن نياز داريد اما اينكه با ازدواج مزايا و منافع خيلي زيادي به دست مي آوريد به اصل داستان صدمه اي نخواهد زد.

 

persianpishraneh.co

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

پخش لوازم الكتريكي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

خرداد ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
دى ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
كالاي ديجيتال
آنتن روميزي
آنتن هوايي
گيرنده ديجيتال
آيفون تصويري
محافظ برق
باتري كمليون
شارژر باتري
لامپ كمليون
پايه تلويزيون
برق صنعتي
فتوسل
هواكش و تجهيزات تهويه
درب بازكن هاي صوتي و تصويري
تلفن پاناسونيك
كليد مينياتوري
LED لامپ
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]