بازرگاني پرشين پيشرانه

بازرگاني پرشين پيشرانه

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۶ شهريور ۱۳۹۶
برترين‌هاي كنسول‌ هاي بازي موجود در بازار

پلي‌استيشن۴ پروي سوني

پلي‌استيشن۴ پرو جديدترين كنسول بازي شركت سوني و انتخاب اول طرفداران اين برند است. هرچند كه پلي‌استيشن۴ اسليم هم هنوز جزو گزينه‌هاي اين افراد خواهد بود.

پلي‌استيشن۴ پرو با كمك پردازنده‌ي گرافيكي بهبوديافته‌ي خود، علاوه بر قابليت پخش تصاوير ۴K، از ويدئوي HDR نيز پشتيباني مي‌كند. ضمن اينكه در محصول جديد سوني، بر خلاف ايكس‌باكس وان اس، رزولوشن ۴K فقط به پخش فيلم‌ها محدود نشده است، اگرچه طبق گفته‌ي سوني، بسياري از بازي‌ها براي اجرا در حالت ۴K طراحي نشده‌اند و نياز به افزايش ابعاد خواهند داشت.

فقدان درايو بلو-ري ۴K عجيب به نظر مي‌رسد اما در عوض پلي‌استيشن۴ پرو از يك هارد بزرگ يك ترابايتي بهره مي‌برد. در حال حاضر اين كنسول را مي‌توان قدرتمندترين كنسول موجود در بازار دانست، اما مشخصات آن با ايكس‌باكس اسكورپيو كه به زودي معرفي خواهد شد، قابل رقابت نيست.

ايكس‌باكس وان اس مايكروسافت

احتمالاً علاقمندان پر و پا قرص ايكس‌باكس در حال حاضر ديگر به دنبال خريد ايكس‌باكس وان اس نباشند (زيرا كنسول اسكورپيو با قابليت ۴K در سال آينده‌ي ميلادي عرضه خواهد شد) اما به هر صورت كنسول موجود، براي زمان حاضر دستگاه قدرتمندي است.

اين كنسول، از ايكس‌باكس وان كوچك‌تر و سبك‌تر است و واحد پاور آن به خوبي در داخل دستگاه قرار داده شده است. نسخه‌ي اصلي كنسول از هارد بسيار بزرگ ۲ ترابايتي استفاده مي‌كند. همان طور كه در بخش پيش گفته شد، ايكس‌باكس وان اس از رزولوشن ۴K پشتيباني مي‌كند اما اين امر، تنها به پخش فيلم‌ها و تصاوير ويدئويي محدود شده و براي لذت بردن از تجربه‌ي بازي با كيفيت ۴K، بايد تا عرضه‌ي اسكورپيو منتظر مانده يا يك پلي‌استيشن۴ پرو تهيه كنيد.

پلي‌استيشن۴ اسليم سوني

پلي‌استيشن۴ اسليم همان طور كه از نامش پيداست، نسخه‌ي كوچك‌تر و باريك‌تري از پلي‌استيشن۴ اصلي است. دارندگان پلي‌استيشن۴ نيازي به تهيه‌ي اين كنسول ندارند زيرا از نظر امكانات و تجهيزات داخلي، دو دستگاه تقريباً با يكديگر برابرند. هرچند كه پلي‌استيشن۴ اسليم از HDR نيز پشتيباني مي‌كند، اما با اين ويژگي نيز، كنسول جديد را مي‌توان يك پلي‌استيشن۴ با به روز رساني نرم‌افزاري معرفي كرد.

نينتندو سوييچ

قيمت تقريبي: ۳۰۰ دلار

جديدترين كنسول بازي نينتندو همان طور كه پيش‌بيني مي‌شد، محصولي متفاوت با ساير رقباست. سوييچ يك نوع كنسول دوگانه‌ي دستي/خانگي است كه هم قابليت اتصال به تلويزيون براي بازي رو صفحه‌ي بزرگ را دارد و هم مي‌توان روي خود كنسول به بازي پرداخت و آن را با خود حمل كرد. ضمن اينكه تنظيمات مختلفي از كنترلر كنسول نيز براي حالت‌هاي متفاوت در نظر گرفته شده است.

با توجه به اين كه نينتندو سوييچ جديدترين كنسول مهم عرضه شده به بازار است، تعداد بازي‌هاي مربوط به آن هنوز با محدوديت بيشتري نسبت به ساير رقبا مواجه است. بنابراين براي افرادي كه به دنبال دست‌يابي به بازي‌هاي متعدد روي كنسول خود هستند، اين مورد چندان مناسب نيست. اما به هر حال، نينتندو سوييچ تنها كنسولي است كه مي‌توانيد روي آن آخرين نسخه‌هاي Zelda و Mario را بازي كنيد يا نسخه‌هايي از بازي‌هاي سنگين مانند Skyrim را در وضعيت دستي و قابل حمل اجرا كنيد.

۳DS و ۳DS XL جديد

قيمت تقريبي: ۱۷۰ دلار براي ۳DS جديد و ۲۰۰ دلار براي ۳DS XL

نينتندو ۳DS براي گيمرها امكان اجراي بازي‌هاي قديمي نينتندو مانند عناوين اختصاصي و پرطرفدار Mario & Luigi و Zelda را آن هم در حالت سه بعدي فراهم مي‌كند. اين كنسول هنوز به عنوان بهترين كنسول قابل حمل موجود، پيشنهاد مي‌شود.

اين كنسول از كنسول سوييچ ارزان‌تر است اما باز هم اگر چندان به بازي در حالت سه‌بعدي علاقمند نباشيد، مي‌توانيد به تهيه‌ي مدل قديمي‌تر ۳DS يا ۲DS يا ۲DS XL جديد نيز فكر كنيد. نينتندو همچنان به عرضه‌ي بازي‌هاي جالب براي اين كنسول ادامه مي‌دهد و با اين كار، جذابيت‌هاي بازار اين نوع كنسول‌ها را حفظ كرده است.

انويديا شيلد تي‌وي

قيمت تقريبي: ۱۵۰ دلار

نسخه‌ي ۱۶ گيگابايتي كنسول شيلد تي‌وي شركت انويديا ۱۵۰ دلار قيمت دارد كه براي يك منتشركننده‌ي محتواي چندرسانه‌اي، مبلغ بالايي است اما بازي‌هاي موجود در سيستم، واقعا ارزان هستند. بازي‌هاي اندرويدي قابل دسترسي روي اين دستگاه، از قيمت حدود ۱ دلاري آغاز شده و بازي‌هاي پيشرفته‌تر نيز كمتر از ۱۵ دلار قيمت دارند.

شيلد تمام ويژگي‌هاي يك منتشركننده‌ي رسانه‌ي استاندارد (مانند on-demand TV و محصولاتي مانند آن) را به علاوه‌ي تعدادي بازي مخصوص به خود را داراست.

براي اين كنسول، قابليت سرويس انتشار بازي نيز در نظر گرفته شده كه حدود ۱۰ دلار در ماه هزينه صرف آن مي‌شود اما با توجه به دسترسي به تعداد زيادي از بازي‌ها، مي‌توان گفت ارزشش را دارد. ضمن اينكه امكان خريد جديدترين بازي‌هاي كنسول‌ها و اجراي مستقيم آن‌ها روي شيلد نيز در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد.

persianpishraneh.com

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

پخش لوازم الكتريكي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

خرداد ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
دى ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
كالاي ديجيتال
آنتن روميزي
آنتن هوايي
گيرنده ديجيتال
آيفون تصويري
محافظ برق
باتري كمليون
شارژر باتري
لامپ كمليون
پايه تلويزيون
برق صنعتي
فتوسل
هواكش و تجهيزات تهويه
درب بازكن هاي صوتي و تصويري
تلفن پاناسونيك
كليد مينياتوري
LED لامپ
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]