بازرگاني پرشين پيشرانه

بازرگاني پرشين پيشرانه

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۵ مرداد ۱۳۹۶
۵ تفريح لذت بخش در طبيعت تايلند

۱.پياده روي در شمال تايلند

طبيعت تايلند بخاطر سواحل اش شناخته شده است كه بدون شك از زيباترين مناطق آسياي جنوب شرقي است. اما زماني كه در تايلند هستيد فرصت را براي اكتشاف در جنگل يا ماجراجويي و صعود از كوه از دست ندهيد. جداي از تجربه بزرگ در يك فضاي باز و پرطراوت، از چشم اندازهاي باورنكردني آن لذت ببريد. ما چند تپه در شمال تايلند را در نظر گرفته ايم كه بهترين مكان براي ورود به طبيعت بكر هستند. به ياد داشته باشيد مسير هاي پياده روي در تايلند مشخص نيستند و بنابراين شما بايد يك راهنماي محلي استخدام كنيد كه به خوبي با منطقه و حيات وحش آن آشنايي داشته باشد. بدين ترتيب گم نخواهيد شد و جنگل هاي تايلند را به عنوان يك آشنا به منطقه ترك خواهيد كرد. مكان هاي كه بايد از آن ها بازديد كنيد شامل پارك ملي Doi inthanon، ناحيه Pang mapha و مناطق اطراف شهرهاي Chiang mai يا kantchana buri مي شوند.

۲.گردش در طبيعت تايلند با دوچرخه سواري

مطمئناً اسكوترهاي بيشتري نسبت به دوچرخه در تايلند وجود دارند. شما به راحتي مي توانيد دوچرخه را در تمامي شهرهاي بزرگ تايلند اجاره كنيد و در هر كدام از مناطق شهري و روستايي همان طور كه دوست داريد گردش كنيد. اگر به اندازه كافي براي دوچرخه سواري در اطراف شهرها اعتماد به نفس نداريد، از يك راهنماي با تجربه در طول يك سفر روزانه از بانكوك به Ayutthaya يا از شهر chiang mai تا روستاي سرسبز و ارام pai كمك بگيريد.

ما از مسير حومه chiang mai و با گذر از كنار مزارع ذرت و زنجبيل، بازارهاي محلي و روستاهاي آرام عبور كرديم و برايمان تجربه اي متفاوت از طبيعت تايلند در مقايسه با خيابان هاي شلوغ شهر  chiang mai بود.

۳.كشف جهان باورنكردني زير آب

اين بخش از طبيعت تايلند يك دنياي كاملاً جديد است. حداقل براي ما كه بود! ما چند سفر به جزاير جنوبي krabi  و جزاير دور افتاده koh rok انجام داديم كه به عنوان تجارب سفر ما قرار گرفتند. رنگ هاي جديد، بافت ها و زيبايي هاي فوق العاده و نفس گير.  اين همان چيزي است كه شما تنها در تايلند تجربه خواهيد كرد . بهترين مكان ها براي اين ماجراجويي منحصربه فرد kohl anta ، koh surin و koh tao هستند. مطمئن شويد كه سفر دريايي جزئي از برنامه سفر شما در تايلند خواهد بود.

۴.بازديد از پناهگاه فيل ها

فيل هاي تايلند نماد ملي اين كشور هستند و همچنين يكي از محبوب ترين حيوانات گردشگري اين كشور به شمار مي روند. تعداد زيادي از راهنما هاي تور را مشاهده مي كنيد كه شما را براي فيل سواري در جنگل دعوت مي كنند، اين چيزي است كه ابدا به خاطر هزينه، نبايد آن را از دست بدهيد. يك مسافر پرهيجان و بي ضرر با فيل ها باشيد. تحقيقات خود را انجام دهيد، يك راهنماي قابل اعتماد پيدا كنيد كه به جاي فيل سواري به شما اجازه دهد آنها را حمام كنيد، به آن ها غذا بدهيد و در موردشان ياد بگيريد. ما Elephant Nature Park و Boon Lott’s Elephant Sanctuary را به شما پيشنهاد مي كنيم.

۵.آشنايي با قبايلي كه روي تپه ها زندگي مي كنند

فرهنگ تايلندي بسيار غني است و سال ها مي توانيد به راحتي در اين كشور زندگي كنيد و هنوز هم چيزهايي زيادي در مورد تاريخ و فرهنگ آن براي يادگيري پيدا كنيد. يكي از آن ها جامعه قبايلي هستند كه روي تپه ها در كوهستان هاي نزديك مرز تايلند و برمه زندگي مي كنند. قبايلي وجود دارند كه زندگي خود را از هر گونه ارتباط با بيگانه جدا كرده و اين بدين معني است كه پيدا كردن آن ها چون در روستاهاي دورافتاده كوهستاني زندگي مي كنند، دشوار است.

برخي قبايل براي مقادير كمي پول، مايل به اشتراك گذاشتن حريم خصوصي خود با مسافران در خانه هاي كوچك بامبو هستند. حمايت مالي از مردم محلي باعث مي شود كه بتوانند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند و يا با خريد بنزين بتوانند محصول خود را با موتور سيكلت از مزارع برنج به شهر برسانند. احترام، عنصر كليدي براي تعامل و يادگيري در مورد اين جوامع است.

پيشنهاد هايي كه ما ارائه كرديم تنها بخش كوچكي از فعاليت هايي است كه مي توانيد در فضاي طبيعت تايلند انجام دهيد. اين كشور همچنين داراي جاذبه هايي است كه باعث بالا رفتن آدرنالين شما مي شود: مانند قايقراني، صخره نوردي، اكتشاف غارها و … . سفري بياد ماندني داشته باشيد.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

پخش لوازم الكتريكي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

خرداد ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
دى ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
كالاي ديجيتال
آنتن روميزي
آنتن هوايي
گيرنده ديجيتال
آيفون تصويري
محافظ برق
باتري كمليون
شارژر باتري
لامپ كمليون
پايه تلويزيون
برق صنعتي
فتوسل
هواكش و تجهيزات تهويه
درب بازكن هاي صوتي و تصويري
تلفن پاناسونيك
كليد مينياتوري
LED لامپ
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]