بازرگاني پرشين پيشرانه

بازرگاني پرشين پيشرانه

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۳ مرداد ۱۳۹۶
بهترين و معروف ترين برند هاي دنيا

۳-شانل Chanel

Chanel برند مد معروف با آيكون كوكو Chanel است و بعنوان ظريف ترين و شيك ترين برند در مد لباس زنانه در نظر گرفته مي شود. Chanel توليد بالايي در كالاهاي لوكس ، عطر ، لباس و لوازم آرايشي و خيلي چيزهاي ديگر دارد. اغراق نيست اگر بگويم كه برندChanel يكي از برند هاي شناخته شده در سراسر جهان است.
 
۴- باربري Burberry

باربري يك نام برند لوكس بريتانيايي است كه همه چيز از عطر و لباس تا زيورآلات را توليد ميكند. محصولات اين برند داراي الگوي بسيار مشخصي است كه توسط خانه مد در همه جا كپي شده است. درآمد شركت يك ميليارد دلار در سال است.
 
Fendifendi -5

Fendi يك برند ايتاليايي است كه بخاطر كيف هاي دستي خود بسيار شناخته شده است. فعاليت خود را از سال ۱۹۲۵ به صورت مختصر آغازكرد اما از زماني كه LVMH مالكيت آن را گرفت در سراسر جهان به رسميت شناخته شد. توليد Fendi حدود ۳۳۸،۵۰۰،۰۰۰ دلار در سال است.
 
۶- Christian DiorChristian Dior

كريستين ديور در LVMH سهام دارد و دفتر مركزي آن در پاريس است. اين برند در سال ۱۹۴۶ تاسيس شد و بهترين ارايه همزمان مد و همچنين لوازم جانبي و كالاهاي چرمي است. با بيش از ۱۶۰ فروشگاه خرده فروشي در سراسر جهان ، تعجب آور نيست كه درآمد آن حدود ۱۸ ميليارد دلار در سال است.
 
۷- پرادا Prada Prada

پرادا يكي از برند هاي پرطرفدار در جهان نظر گرفته شده است است و بدون شك يك مارك شناخته شده است. اين برندتوسط يكي از آيكون هاي مد به نام ماريو پرادا تاسيس شد و سال هاست كه لوازم جانبي چرم ، كلاه و كفش توليد ميكند. پرادا ۱۷۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار را به طور سالانه درامد دارد.
 
۸- christion Louboutin Prada

اين طراح براي زنان كفش توليد ميكند كه بسيار زيبا هستند. در سال ۱۹۹۱ در فرانسه تاسيس شد، اين كفش ها منحصر به فرد هستند زيرا كف همه آنها قرمز است. او مي گويد كه هدف اصلي او اين است كه زنان حس اعتماد به نفس داشته باشندو نيازي به گفتن نيست ، اگر او توان داشتن اين كفش ا دارد، چرا نبايد خود رادر راس جهان احساس كند؟
 
۹- ورساچهVersace Versace

جياني ورساچه برندي ايتاليايي است و در سال ۱۹۷۸ تاسيس شد. اين برند محبوبيت فوري خود را پس از آن كه اولين بوتيك افتتاح شد به دست اورد و امروز ، آن را در ميان بهترين و گران ترين برندها در جهان است. اين شركت هر چيزي كه فكر ش را كنيد توليد ميكند كفش ، لباس تا عطر
 
۱۰- هرمسHermes Hermes

هرمس يك برند فرانسوي است كه براي توليد خيره كننده ترين كيف ها و روسري شناخته شده است. عطر آنها آسماني و چرم آن نرم تر از پوست ميباشد. لوگوي آن در نوع خود متمايز است را در خود دارد و شركت در حدود ۲ ميليارد دلار در سال درامد دارد.

www.persianpishsraneh.com

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

پخش لوازم الكتريكي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

خرداد ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
دى ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
كالاي ديجيتال
آنتن روميزي
آنتن هوايي
گيرنده ديجيتال
آيفون تصويري
محافظ برق
باتري كمليون
شارژر باتري
لامپ كمليون
پايه تلويزيون
برق صنعتي
فتوسل
هواكش و تجهيزات تهويه
درب بازكن هاي صوتي و تصويري
تلفن پاناسونيك
كليد مينياتوري
LED لامپ
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]