بازرگاني پرشين پيشرانه

بازرگاني پرشين پيشرانه

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۱ مرداد ۱۳۹۶
رمزگشايي از يك مد تازه در ژاپن: چرا دختران ژاپني دندان‌هاي خود را شبيه خون‌آشام مي‌كنند؟

برخلاف افسانه‌هاي قديمي كه صاحبان چنين دندان‌هايي را شبيه خون آشام‌ها جلوه مي‌داد، امروزه عقيده بر اين است كه خانمي كه داراي چنين ظاهري باشد جذاب‌تر است و ظاهري زيركانه‌تر دارد و مرد‌ها اين قيافه‌ها را بيشتر مي‌پسندند. لذا دختران جوان هزينه‌هاي زيادي را مي‌پذيرند تا با بلند و طويل كردن دندان‌هاي نيش و چرخاندن دو دندان ديگر به نام يائبا ظاهر نيش سان farg like يا طبق نظر عده‌اي ديگر ظاهر بچگانه child like بگيرند تا به جاذبهٔ خود بيافزايند.
اينگونه است كه سوپر استارهاي و هنرپيشه‌هاي ژاپني با دندان‌هاي يائبايي خود جلوي دوربين‌ها لبخند مي‌زنند تا ظاهر خود را به رخ بكشند.

جالب اينكه اين مد تازه از مرزهاي كشور ژاپن فراتر رفته و كم كم به اروپا و آمريكا نيز نفوذ كرده است و در برنامه‌هاي تلويزيوني اين كشور‌ها هم مدل‌ها و مجريان نمايش‌هاي تلويزيوني معروف به ظاهر يائبائي خود افتخار مي‌كنند.
شايد يكي از دلايل استقبال از اين مد آن باشد كه عدهٔ زيادي از مردان عقيده دارند كه اين ظاهر دنداني نشان دهندهٔ آن است كه اين دختر يك دختر تمام‌عيار و كامل نيست و در نتيجه دسترسي و به‌دست آوردن او آسان‌تر است؛ برعكس دختراني كه داراي دندان‌هاي مرتب و كاملا صاف هستند!

عوارض ايجاد دندان Yaeba
تغيير دندان‌ها به اين صورت مسائل و مشكلاتي را ايجاد مي‌كند. بنابراين تعداد زيادي از دندان‌پزشكان با اين روش‌ها مخالفند. زيرا امكان دارد مشكلات فراواني از جمله حساسيت‌هاي دنداني به محرك‌هاي حرارتي سرد و گرم ، ضعيف شدن ساختار دندان و افزايش شكنندگي به علت برداشتن مينا ايجاد شود. علاوه بر آن چنانچه بيمار به هر علتي تمايل به تغيير ظاهر داشته باشد، در صورت امكان، مستلزم صرف هزينه‌هاي گزاف بعدي براي بازگرداندن سلامت و ظاهر قبلي دندان مي‌باشد.


مردهاي ژاپني علاقه مند به زن هايي با دندان نيش كج هستند .به هر شكل در طول تاريخ خانم‌ها درمان‌ها و تغييرات مختلفي را براي افزايش جذابيت و جلب توجه مردان انجام داده‌اند مانند بوتاكس و… اين درمان نيز در گروه درمان‌هاي خاص و عجيب در رسيدن به اين هدف و مربوط به اين دهه يا برههٔ زماني مي‌باشد!

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

پخش لوازم الكتريكي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

خرداد ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
دى ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
كالاي ديجيتال
آنتن روميزي
آنتن هوايي
گيرنده ديجيتال
آيفون تصويري
محافظ برق
باتري كمليون
شارژر باتري
لامپ كمليون
پايه تلويزيون
برق صنعتي
فتوسل
هواكش و تجهيزات تهويه
درب بازكن هاي صوتي و تصويري
تلفن پاناسونيك
كليد مينياتوري
LED لامپ
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]